
KE-Jetronic ja b-paineen nosto/ tarkastus
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
KE-Jetronic ja b-paineen nosto/ tarkastus
Kertoisko joku viisaampi mistä/miten?? Auto on MB mut ei nois ruiskuis pitäis kai hirveetä eroo olla. Tuntuu vaan että ruoka loppuis tuol +180 km/h kiihdyteltäes... 

-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Pumppu sen paineen määrittää, heiluu jossain 4-5 barin hujakoilla. Ohjauspaineeseen tuollainen bensapula enemmän viittaa, tai sitten ilmamäärämittari sekoilee. Paineet voit mitata mistä tahansa bensalinjasta, esim lisärikastimelle menevästä letkusta. Imuvuotokin on mahdollinen.
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Jos ruisku on vastaava, kuin RST:n KE-jetronic, niin bensanpaineen määrää määräjakajan kyljessä oleva erillinen bensanpaineen säädin. Tässä ei kylläkään ole mitään säädettävää, enkä nyt aivan heti muista paineelle ohjearvoa, mutta kyllä se sen 4-5bar pitäisi ainakin olla. Ohjauspaine ja sen säädöt onkin sitten aivan eri juttu. Niihin ei kannata koskea jos ei tiedä miksi ne eivät ole enää kohdallaan. Usein kun syy on jossakin ihan muualla, ja sitten ruiskusta kompensoidaan, niin ei hyvää tule.
Escort mk3 + 2x Focus mk1