holset hx50
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
holset hx50
onko jollaki cossussa tommoinen???
millä pakopesällä toimii...
millä pakopesällä toimii...
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
koko http://www.proturbo.fi/index_fin.htm sieltä turbot ja sitte als päinDob kirjoitti:Mitä eroa hx40sellä ja hx50sellä?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
laitoin sen vaan esimerkiksi. miksei toi kävis en nää itse estettä reilusti soppaa koneeseen, tulee yläkiree...Dob kirjoitti:juu, sitä minä muistelinkin että eikös tuo 60/65 oo hx40ppi, ku siitä oli tuossa puhetta..fordrs2000 kirjoitti:Holset HX40 60/65 -- 2.0-4.0 650 hv 950
Holset HX50 67/77 -- 2.0- 600+ hv 950
siinä ero
-
- Viestit: 39
- Liittynyt: Ti Joulukuu 16. 20:25:09 2003
- Paikkakunta: Kannus
- Viesti:
-
- Viestit: 660
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 14:41:08 2001
- Viesti:
Sulla vielä vaki nokat ja stg2 lastu ja vihreet? miten herää hx? Nokat ja sytkän säätö vois vaikuttaa aikalailla..Turbocelica kirjoitti:itse en suosittele tuota hx50. laita hx40 niin toimii paremmin. mulla on itsellä cossussa hx40 ja kyllä lähtee.
Mulla pitäs ens keväänä olla hx50 pellin alla. sit näkee..
-
- Ylläpitäjä
HX50:een ei löydy suoraan mitään pientä pakopesää, joutuu soveltamaan ja lopputulos on kiinni tekijästä...
Jampan Bemarissa oli HX50 kiinni, muistaakseni schwitzerin pienellä pakopesällä, ja se rokkas ainakin pirun hyvin!
HX40:n 14 pakopesällä on pirun hyvä 2.0L koneeseen, kaverin 2L Datsunista penkitettiin 465hv ja 500+Nm 1.3barilla, ja tämäkin osakaasulla, ja liian pienellä ilmamäärämittarilla...
Jampan Bemarissa oli HX50 kiinni, muistaakseni schwitzerin pienellä pakopesällä, ja se rokkas ainakin pirun hyvin!
HX40:n 14 pakopesällä on pirun hyvä 2.0L koneeseen, kaverin 2L Datsunista penkitettiin 465hv ja 500+Nm 1.3barilla, ja tämäkin osakaasulla, ja liian pienellä ilmamäärämittarilla...
-
- Viestit: 39
- Liittynyt: Ti Joulukuu 16. 20:25:09 2003
- Paikkakunta: Kannus
- Viesti:
joo mulla on vihreät suuttimet,stage2 lastu,kannen vistauksia parannettu. nokat on luultavasti vakiot en ole tutkinut.mutta nuo vihreät loppuu kesken alta aika yksikön. mutta mulle on tulossa simensin 580cc niin ei pitäis loppua ruoka moottorista. tällähetkellä hx40 lähtee ahtamaan 4vaihteella noin 2700rpm kohdalla.
BMW 525tdsa e34 touring
toyota celica 1.8 tic -72
ex:
Ford Sierra Cosworth
Ford Sierra 2.0 ohc Cosworth look
Ford Sierra 2.0 doch 4x4 Cosworth look
toyota celica 1.8 tic -72
ex:
Ford Sierra Cosworth
Ford Sierra 2.0 ohc Cosworth look
Ford Sierra 2.0 doch 4x4 Cosworth look
-
- Ylläpitäjä
olisit vaan laittanu isompaa suutinta, varsinkin jos aiot käyttää tuon HX:n kaiken tehoreservin...Turbocelica kirjoitti:joo mulla on vihreät suuttimet,stage2 lastu,kannen vistauksia parannettu. nokat on luultavasti vakiot en ole tutkinut.mutta nuo vihreät loppuu kesken alta aika yksikön. mutta mulle on tulossa simensin 580cc niin ei pitäis loppua ruoka moottorista. tällähetkellä hx40 lähtee ahtamaan 4vaihteella noin 2700rpm kohdalla.

-
- Viestit: 660
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 14:41:08 2001
- Viesti:
Lähteepä alaalta nostamaan. mutta täydet ahdot on varmaan vasta jossain 4-5000rpm? ja 1 ja 2 vaihteilla tuskin ehtii ahtaa yli 0,5?Turbocelica kirjoitti:joo mulla on vihreät suuttimet,stage2 lastu,kannen vistauksia parannettu. nokat on luultavasti vakiot en ole tutkinut.mutta nuo vihreät loppuu kesken alta aika yksikön. mutta mulle on tulossa simensin 580cc niin ei pitäis loppua ruoka moottorista. tällähetkellä hx40 lähtee ahtamaan 4vaihteella noin 2700rpm kohdalla.
Ei niillä siemensseilläkään pitkälle taida päästä tolla stg2 lastulla. Ainakin mulla on ongelmia laihalle vetämisen kanssa jo 1,6bar ahdoilla vaikka on 540cc siemenssit, bensanpaineet kohallaan, uus bensasuodin ja msd"500hv" pumppu. ja siis stg2 lastu.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Joutuuhan hx40:iin soveltaa pienemmän Holsetin pesää.laakkius kirjoitti:HX50:een ei löydy suoraan mitään pientä pakopesää, joutuu soveltamaan ja lopputulos on kiinni tekijästä...
Jampan Bemarissa oli HX50 kiinni, muistaakseni schwitzerin pienellä pakopesällä, ja se rokkas ainakin pirun hyvin!
HX40:n 14 pakopesällä on pirun hyvä 2.0L koneeseen, kaverin 2L Datsunista penkitettiin 465hv ja 500+Nm 1.3barilla, ja tämäkin osakaasulla, ja liian pienellä ilmamäärämittarilla...
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Ylläpitäjä
Ei siinä ole mitään sovellettavaa, kun toi 14 pesä on pulttaa kiinni operaatio, vai mitä tarkoitit soveltamisella?siipicossu kirjoitti:Joutuuhan hx40:iin soveltaa pienemmän Holsetin pesää.laakkius kirjoitti:HX50:een ei löydy suoraan mitään pientä pakopesää, joutuu soveltamaan ja lopputulos on kiinni tekijästä...
Jampan Bemarissa oli HX50 kiinni, muistaakseni schwitzerin pienellä pakopesällä, ja se rokkas ainakin pirun hyvin!
HX40:n 14 pakopesällä on pirun hyvä 2.0L koneeseen, kaverin 2L Datsunista penkitettiin 465hv ja 500+Nm 1.3barilla, ja tämäkin osakaasulla, ja liian pienellä ilmamäärämittarilla...
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
14 pesää ei ole 65 pakosiivelle vaan 60mm eli joutuu isontaa. Ja nimenomaan Holsetin pesä ei Garretin tai minkään muun.
Niin ainakin proturbossa väittivät
Niin ainakin proturbossa väittivät
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Ylläpitäjä
Ja kyllä saa ainakin mun käsittääkseni, koska Turbotekniikassa ei harrasteta sorvaamista ja siellä toi kaverinkin HX40 on kasattu, se on vaan että HX40:n 14 pakopesiä ei pahemmin ole myynnissä, juurikaan siksi kun yhteenväliin markkinoilla liikkui varastettuja HX40:ä, joissa oli megalomaanisen iso pakopesä, ja joihin haluttiin pieniä pakopesiä...Eli kyllä saa,mutta ei välttämättä pelkkää pakopesää, vain kokonaisen turbon....Ja nimenomaan maahantuojalta!
Tässäkin kuvassa toinen vasemmalta, on 54/65 H1E, 14 pakopesällä...
http://img.photobucket.com/albums/v436/ ... 1_5104.jpg
Tässäkin kuvassa toinen vasemmalta, on 54/65 H1E, 14 pakopesällä...
http://img.photobucket.com/albums/v436/ ... 1_5104.jpg
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Se 14 mikä mulla on niin ei ole laippakiinnityksellä vaan pannalla tulee downpipe kiinni siihen.laakkius kirjoitti:Ja kyllä saa ainakin mun käsittääkseni, koska Turbotekniikassa ei harrasteta sorvaamista ja siellä toi kaverinkin HX40 on kasattu, se on vaan että HX40:n 14 pakopesiä ei pahemmin ole myynnissä, juurikaan siksi kun yhteenväliin markkinoilla liikkui varastettuja HX40:ä, joissa oli megalomaanisen iso pakopesä, ja joihin haluttiin pieniä pakopesiä...Eli kyllä saa,mutta ei välttämättä pelkkää pakopesää, vain kokonaisen turbon....Ja nimenomaan maahantuojalta!
Tässäkin kuvassa toinen vasemmalta, on 54/65 H1E, 14 pakopesällä...
http://img.photobucket.com/albums/v436/ ... 1_5104.jpg
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 660
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 14:41:08 2001
- Viesti:
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
no pitäähän sillä pystyä ajaakki.. liikenteessä niin ei viitti mitään jumboo laittaa... ois toss s 400 hyrrä ja se on iso..glue kirjoitti:sithän sun pitää laittaa hx55 tai 60 ku mulle tulee jo 50fordrs2000 kirjoitti:Eihän siinä oo mitään järkee jos aina laittaa samanlaisen ku muilla on..... siks laitan hx50
Ajattelin ensin kokeilla ihan hx50 omalla 22 pesällä, jos ei herää ollenkaan niin sitten muutetaan.. (eipähän perkele ahista)
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
-
- Viestit: 39
- Liittynyt: Ti Joulukuu 16. 20:25:09 2003
- Paikkakunta: Kannus
- Viesti:
kyllä se nostaa 2vaihteella yli kilo paineita. ykkösellä en oon kerennyt katsoa paljonko nousee ahtoja. 4vaihteella täydet paineet 4000rpm jälkeen. mistähän sais paremman lastun?glue kirjoitti:Lähteepä alaalta nostamaan. mutta täydet ahdot on varmaan vasta jossain 4-5000rpm? ja 1 ja 2 vaihteilla tuskin ehtii ahtaa yli 0,5?Turbocelica kirjoitti:joo mulla on vihreät suuttimet,stage2 lastu,kannen vistauksia parannettu. nokat on luultavasti vakiot en ole tutkinut.mutta nuo vihreät loppuu kesken alta aika yksikön. mutta mulle on tulossa simensin 580cc niin ei pitäis loppua ruoka moottorista. tällähetkellä hx40 lähtee ahtamaan 4vaihteella noin 2700rpm kohdalla.
Ei niillä siemensseilläkään pitkälle taida päästä tolla stg2 lastulla. Ainakin mulla on ongelmia laihalle vetämisen kanssa jo 1,6bar ahdoilla vaikka on 540cc siemenssit, bensanpaineet kohallaan, uus bensasuodin ja msd"500hv" pumppu. ja siis stg2 lastu.
BMW 525tdsa e34 touring
toyota celica 1.8 tic -72
ex:
Ford Sierra Cosworth
Ford Sierra 2.0 ohc Cosworth look
Ford Sierra 2.0 doch 4x4 Cosworth look
toyota celica 1.8 tic -72
ex:
Ford Sierra Cosworth
Ford Sierra 2.0 ohc Cosworth look
Ford Sierra 2.0 doch 4x4 Cosworth look
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
Karalalta.Turbocelica kirjoitti:mistähän sais paremman lastun?
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
-
- Viestit: 2042
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
- Paikkakunta: Riihimäki
Mullon riesassa 12 pesä mut ei oo päässy viel oikee testailee kuinka heräilee kun on vähä luikasta ja se f#kin laippa vuotaa...
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
-
- Viestit: 2042
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 17:24:42 2002
- Paikkakunta: Riihimäki
Ei oo viel kuvii otettu kun ei oo ihan "valmis" vielä...mettis kirjoitti:ei sul mitään uusia kuvia olis? näkis milt sun konehuone näyttää..
mitäs palikoita konees on ja milloin penkkiin?

Pitäs varmaa alkaa hariselle soittelee aikaa... en tiä...
Palikat on lähes samat kun sulla mut miedompi kansi ja eri ruisku...
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
#69
-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
joo, ruutta täytyy omastakin vaihtaa ens kesäksi, jos tilais dta:n kun palautukset tulee.. ja uusi pakosarja tarttis taas vääntää ja nokkakin on vähän kesy..
-79 ford escort mk2 2.0T
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.
-
- Viestit: 361
- Liittynyt: La Joulukuu 21. 0:19:05 2002
- Paikkakunta: Jyväskylä
Kyselin s.postilla myynnissä olevasta hx40. tämmösen vastauksen sain:
Ahdin on edelleen maisemissa. Pakopesä on holsetin 19, imukotelosta ei
tietoa. Fyysiset mitat voin mitata, mutta nuo siipipyörien koon avulla on
helppo arvioida koko kotelon koko. A/R -suhteita Holset ei ilmoita, eikä
niistä mitään hyötyä olekaan, ellei vertaile saman mallisarjan tuotteita
keskenään. Esim. Garrettin T04B imukotelon a/r .6 on kooltaan pienempi, kuin isomman mallisarjan .5.
Kun en noista Holsettien pesien koosta niin vielä ymmärrä, niin mitä mieltä olette, sopiiko 2.7l koneeseen? 60/65 siivillä...
Ahdin on edelleen maisemissa. Pakopesä on holsetin 19, imukotelosta ei
tietoa. Fyysiset mitat voin mitata, mutta nuo siipipyörien koon avulla on
helppo arvioida koko kotelon koko. A/R -suhteita Holset ei ilmoita, eikä
niistä mitään hyötyä olekaan, ellei vertaile saman mallisarjan tuotteita
keskenään. Esim. Garrettin T04B imukotelon a/r .6 on kooltaan pienempi, kuin isomman mallisarjan .5.
Kun en noista Holsettien pesien koosta niin vielä ymmärrä, niin mitä mieltä olette, sopiiko 2.7l koneeseen? 60/65 siivillä...
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Jos pesä on 19 niin ei pitäisi ahdistaa kovin äkkiä vaikka olisi 2.7l kone. Kun vertaa 14 ja 17 pesää niin 17 on puolet isommalla pakokanavalla. Paljonko 19 sitten on vielä isompi kuin 17?RubberDuck kirjoitti:ettei rupee ahdistaa mulla sellanen käytössä parilitrases.Dob kirjoitti:, niin mitä mieltä olette, sopiiko 2.7l koneeseen? 60/65 siivillä...
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 361
- Liittynyt: La Joulukuu 21. 0:19:05 2002
- Paikkakunta: Jyväskylä
No paha on mennä sanomaan, siksipä täältä sitä kyselinkiinsiipicossu kirjoitti:Jos pesä on 19 niin ei pitäisi ahdistaa kovin äkkiä vaikka olisi 2.7l kone. Kun vertaa 14 ja 17 pesää niin 17 on puolet isommalla pakokanavalla. Paljonko 19 sitten on vielä isompi kuin 17?

Mutta mitä ilmeisemmin suht passeli ahdin on, täytyy alkaa hieroa tuosta kauppoja.
Edit: tuolta kyseinen yksilö löytyy: http://koti.mbnet.fi/hi-po/
toivottavasti kukaan ei vaan mene sitä tämän linkin johdosta pois ostamaan...


-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Ja bensakoneessa ei tuo hukkaportti toimiDob kirjoitti:No paha on mennä sanomaan, siksipä täältä sitä kyselinkiinsiipicossu kirjoitti:Jos pesä on 19 niin ei pitäisi ahdistaa kovin äkkiä vaikka olisi 2.7l kone. Kun vertaa 14 ja 17 pesää niin 17 on puolet isommalla pakokanavalla. Paljonko 19 sitten on vielä isompi kuin 17?. Toivottavasti kuitenkin alapäässäkin tuolla jotain tapahtuisi, ettei tuu ihan semmosta 4500-6500 vetävä käikäle...
Mutta mitä ilmeisemmin suht passeli ahdin on, täytyy alkaa hieroa tuosta kauppoja.
Edit: tuolta kyseinen yksilö löytyy: http://koti.mbnet.fi/hi-po/
toivottavasti kukaan ei vaan mene sitä tämän linkin johdosta pois ostamaan...![]()
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Jos on jaettu pakopesä ja poistaa vaan toisesta puolesta ja on liian pieni venttiili (alle 20mm)
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Mulla on itsellä 17 pesä josta poistettu portti. Ja tehty laippakiinnitys.Dob kirjoitti:Eli mitä tehä?siipicossu kirjoitti:Jos on jaettu pakopesä ja poistaa vaan toisesta puolesta ja on liian pieni venttiili (alle 20mm)
ja mistä penkuleksesta sinä heti nuo tuommoset näät?
Ja oli ihan samannäköinen kuin tuo. Käyttää erillistä hukkaporttia.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 361
- Liittynyt: La Joulukuu 21. 0:19:05 2002
- Paikkakunta: Jyväskylä
ja paljonko tälle operaatiolle tuli hintsua?siipicossu kirjoitti:Mulla on itsellä 17 pesä josta poistettu portti. Ja tehty laippakiinnitys.Dob kirjoitti:Eli mitä tehä?siipicossu kirjoitti:Jos on jaettu pakopesä ja poistaa vaan toisesta puolesta ja on liian pieni venttiili (alle 20mm)
ja mistä penkuleksesta sinä heti nuo tuommoset näät?
Ja oli ihan samannäköinen kuin tuo. Käyttää erillistä hukkaporttia.
-
- Viestit: 39
- Liittynyt: Ti Joulukuu 16. 20:25:09 2003
- Paikkakunta: Kannus
- Viesti:
-
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
Nyt kun itelläkin tuo edellinen ahdistin levis niin alko tämä aihe kiinnostamaan. Oon itelle miettiny just tota hx40:sta, vois olla aika passeli vekotin. Käykö toi garretin t04:sen pakopesä suoraan tohon hx40 kiinni, vai joutuuko sitä sorvata? Tossa garretissahan oli kans 65mm pakosiipi. Sitä ajan tässä takaa että toi oli hyvänkokonen toi garretin pesä ja pääsis aika paljon helpommalla kun ei tarviis pesää vaihtaa..
Toyota Supra TT
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
-
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
-
- Viestit: 3770
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 15:57:07 2001
- Paikkakunta: Pohjanmaa
- Viesti:
http://groups.msn.com/Mprestmotorsport/ ... PhotoID=15 noin on gt 37 jossa on ar 99 pystyy vain pistää pesän 4 asentoon
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
http://www.siipicossu.com/hx40_17.jpg
HX:ssä ei ole mitää ruuvin paikkoja rungossa.
HX:ssä ei ole mitää ruuvin paikkoja rungossa.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
Niin joo tosiaan, eihän tossa garretissakaan oo siinä rungossa vaan siinä on ne sellaset pannat mitkä on kuudella pultilla kiinni. Eli yhteensä kolme pantaa..siipicossu kirjoitti:http://www.siipicossu.com/hx40_17.jpg
HX:ssä ei ole mitää ruuvin paikkoja rungossa.
Toyota Supra TT