Virranjakajan magneettitunnistimen kärkiväli (cossu)
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
Virranjakajan magneettitunnistimen kärkiväli (cossu)
Eli tossa mittailin tota nokan ja tunnistimen välistä kärkiväliä ja jakaja tuntu vähän väljältä. Kärjet kohdakkain toi väli oli 0,3mm-0,7mm yläreunasta ja alareunasta sitten vähemmän.
Kysymys kuuluu, että onko tolla kärkivälille olemassa joku tietty arvo tai skaala missä se toimii parhaiten ja onko toi jakaja jo ihan loppu vai onko tollanen välys vielä ihan ok. Se on kuitenkin ihan toimivasta koneesta irrotettu.
Kysymys kuuluu, että onko tolla kärkivälille olemassa joku tietty arvo tai skaala missä se toimii parhaiten ja onko toi jakaja jo ihan loppu vai onko tollanen välys vielä ihan ok. Se on kuitenkin ihan toimivasta koneesta irrotettu.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
0,3mm - 0,4mm pitäisi olla väli.
Jos jakajan akselissa paljon klappia voi olla vaikea saada kohdalleen
Jos jakajan akselissa paljon klappia voi olla vaikea saada kohdalleen
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Kammenkulma-anturi on virranjakajan sisällä. (0.3mm-0.4mm)
Se mikä on kampiakselin päässä on yläkuolonkohdan tunnistin. (0.4mm-1mm)
Se mikä on kampiakselin päässä on yläkuolonkohdan tunnistin. (0.4mm-1mm)
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
yläkuolonkohdan tunnistimen rakoa on muutettuMikkoT kirjoitti:Joo, kiitoksia taas neuvoista.
Onko tota kammenkulma-anturin ilmarakoa sitten juuri kasvatettu noissa viritetyissä vehkeissä vai säädetäänkö sitä ilmarakoa lisää sitten tohon yläkuolonkohdan tunnistimeen?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
Joo, no tällä hetkellä kasataan ihan vakio konetta eli toivottavasti ei tule tosta paukuttelusta ongelmaa vielä heti alussa, mutta tossa ckollin "suuressa" paukuttelutopicissa puhuttiin mun mielestä juuri tosta yläkuolonkohdan tunnistimesta kammenkulma-anturina tai sitten omassa luetun ymmärtämisessäni on jotain vikaa. Ajattelin tarkistaa vaan asian heti kaiken varalta niin ei tarvitse sitten tulevaisuudessa totakaan olla heti kyselemässä.