Taas kerran oharin turbotuksesta...
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Taas kerran oharin turbotuksesta...
Elikkäs tarkotuksena ois kasa 2.0ohari 205 lohkoon, eli onko 20 ja 205 lohkoilla paljonkin eroa? Alakertaan tulisi Wiseco männät (halk. 92mm) + Crower -teräskiertokanget, jollain kokemuksia näistä osista että kestääkö paljonkin? Ja mitäs kannelle kantsii tehä, millane ahdin ois hyvä ja onkos megasquirt hyvä tollasee? Kokemuksia kuvia sun muuta juttuu kaivataan.
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
Re: Taas kerran oharin turbotuksesta...
käytä hakua löytyy takuulla vastaukset kaikkiin kysymyksiinroadrunner kirjoitti:Elikkäs tarkotuksena ois kasa 2.0ohari 205 lohkoon, eli onko 20 ja 205 lohkoilla paljonkin eroa? Alakertaan tulisi Wiseco männät (halk. 92mm) + Crower -teräskiertokanget, jollain kokemuksia näistä osista että kestääkö paljonkin? Ja mitäs kannelle kantsii tehä, millane ahdin ois hyvä ja onkos megasquirt hyvä tollasee? Kokemuksia kuvia sun muuta juttuu kaivataan.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- Ylläpitäjä
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
hawkki: meinasitko cossun pakosarjan ohc-kanteen laittaa kiinni? Melkoinen konversio... Helpompaa tehdä pakosarja alusta alkaen...
Escort mk1 -70
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
Transit mk1 -77
Taunus mk3 -81
Toyota Hilux Surf SSR-X Wide Body
Pontiac Trans Am 400 -76
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Ihan hyvä että panostaa mäntiin ja kankiin mutta mitkä wisecot noi on siis kossun vai ns Rf OHC, siis onko männässä allasta vai ei? jos ei niin mites meinaat puristukset? 205 tai vanhempi 20 lohko kestää PORATTUNA 92mm miedon 300-400 mutta jos ottaa enemmän niin escon 200 lohko. Ohc kampi on melko vahva mutta toki kossun olisi parempi.
Viimeksi muokannut SHR, Pe Joulukuu 3. 17:13:43 2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
eiköhän 205:sta ole betonoituna kierrätelty lähemmäs 800SHR kirjoitti:Ihan hyvä että panostaa mäntiin ja kankiin mutta mitkä wisecot noi on siis kossun vai ns Rf OHC, siis onko männässä allasta vai ei? jos ei niin mites meinaat puristukset? 205 tai vanhempi 20 lohko kestää porattuna miedon 300-400 mutta jos ottaa enemmän niin escon 200 lohko. Ohc kampi on melko vahva mutta toki kossun olisi parempi.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 618
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 16:18:00 2001
- Paikkakunta: Satakunta
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
SiipiCozzu kirjoitti:Hinta, tuotantomäärä ja valun korkeus vesitilan pohjalla. Ja noita 200 lohkojakin on muutamaa eri versiota, riippuen kanta-autosta.Bootsi kirjoitti:Mitä eroa 200 ja 205 lohkoilla?? (siis pelkillä lohkoilla!)
Eli 200:nen on sylinterin helmoista vahvempi?

Ja jos 205:sen betonoi osittain päästään samaan tulokseen?
vai onko sylinterin vahvuuksissa eroa (seinämän)?