Ilmaa tuulilasille ym. lämpöongelmaa
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 694
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 19. 7:07:30 2002
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Ilmaa tuulilasille ym. lämpöongelmaa
Kyse on Mk5 Escortista ja puhallusta ei tahdo saada millään tuulilasille jos yksikin muu räppänä on auki ja heikosti vaikka kaikki muut olisivatkin kiinni. Että onko tämä yleistä vai onkohan jossain joku tukos tai joku letku irti, vaikka kaikki putket jotka vain suinkin pystyy näkemään näyttäisivät olevan paikallaan. Ainoa mihinkä on hankala päästä käsiksi on repsikan puolelle tuulilasia varten menevät putket.
Ja lisää sitten ihan lämmitys vaikeuksia eikös RS2000:sen pitäisi olla suhteellisen lämmin auto, kun vaan ei tahdo tulla kunnolla kuumaa kuin puhaltimen ykkösasennossa ja sillä on aika hankalaa pitää auto lämpöisenä, kone kyllä lämpiää muuten hyvin.
Vaihettua osaa jo: Termostaatti, Vesipumppu ja Sisätilan kenno.
Täytynee ainakin kokeilla vaihtaa vanha termari takas kun minulla on erittäin suuri epäluottamus noihin tarvike termostaatteihin.
Ja lisää sitten ihan lämmitys vaikeuksia eikös RS2000:sen pitäisi olla suhteellisen lämmin auto, kun vaan ei tahdo tulla kunnolla kuumaa kuin puhaltimen ykkösasennossa ja sillä on aika hankalaa pitää auto lämpöisenä, kone kyllä lämpiää muuten hyvin.
Vaihettua osaa jo: Termostaatti, Vesipumppu ja Sisätilan kenno.
Täytynee ainakin kokeilla vaihtaa vanha termari takas kun minulla on erittäin suuri epäluottamus noihin tarvike termostaatteihin.
Escort Cosworth -94 MS2 Extra 3.3.5/gslender 2.8a, ahtopaineen säädöllä, sequential ruiskutuksella, COP , yms.
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 626
- Liittynyt: Ti Tammikuu 6. 17:43:25 2004
- Paikkakunta: Lahti
Sama ongelma täällä
ei meinaa millään tulla ilmaa tuulilasille.

Jäsen #794
-Mondeo Wagon ST-line hybrid -20
-FWD heroes MK1 Focus N/A by JTK Composites
ex-Escort MK5b 1.8 -93 "Sport Saloon", ex- Focus ST -07, ex-Fiesta ST -14, ex-Focus ST TDCI -15,
ex-Mondeo MK3 2.0 -01, ex-Focus ST170 -02 x 2, ex-Focus Ti-VCT Sport Wagon -05, ex-Mondeo ST220 -03, ex-Focus RS -09, ex-Focus ST TDCI Wagon -16, ex-Focus 1.5 HB 182hp ST-line -20
-Mondeo Wagon ST-line hybrid -20
-FWD heroes MK1 Focus N/A by JTK Composites
ex-Escort MK5b 1.8 -93 "Sport Saloon", ex- Focus ST -07, ex-Fiesta ST -14, ex-Focus ST TDCI -15,
ex-Mondeo MK3 2.0 -01, ex-Focus ST170 -02 x 2, ex-Focus Ti-VCT Sport Wagon -05, ex-Mondeo ST220 -03, ex-Focus RS -09, ex-Focus ST TDCI Wagon -16, ex-Focus 1.5 HB 182hp ST-line -20
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 16. 15:49:07 2002
- Paikkakunta: Pinehill
-
- Viestit: 694
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 19. 7:07:30 2002
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Joo taitanee olla rakennettu tuulilasin lämmitys aikalailla niiden lankojen varaan ja kun niistäkin on kaikki 2 ehjänä niin hyvin menee, mitähän maksaisi uusi lämmitettävä visiiri.
Onkos tuohon RS:ään erikseen talvitermaria kun aikoinaan muistaakseni varaosaliikkeessä olisivatten maininneet että termaria on vain yhtä kokoa.
Onkos tuohon RS:ään erikseen talvitermaria kun aikoinaan muistaakseni varaosaliikkeessä olisivatten maininneet että termaria on vain yhtä kokoa.
Escort Cosworth -94 MS2 Extra 3.3.5/gslender 2.8a, ahtopaineen säädöllä, sequential ruiskutuksella, COP , yms.
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"
-
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
mondeoon makso uus lämmitettävä lasi asennettuna vähän reilu 500€Perkele kirjoitti:Joo taitanee olla rakennettu tuulilasin lämmitys aikalailla niiden lankojen varaan ja kun niistäkin on kaikki 2 ehjänä niin hyvin menee, mitähän maksaisi uusi lämmitettävä visiiri.
Onkos tuohon RS:ään erikseen talvitermaria kun aikoinaan muistaakseni varaosaliikkeessä olisivatten maininneet että termaria on vain yhtä kokoa.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Puhaltaakos muista räppänöistä miten voimalla? Mulla oli sierrassa hauska vika, kun ihmettelin miksi puhaltimen tuotto on kuin lehmän henkäys. Oli ilmeisesti jossain vaiheessa joku rempannu lämppärin moottoria ja tuikannut piuhat väärinpäin. kyllähän sieltä vähän tuulta pukkasi, mutta sitten kun vaihtoi piuhat oikein päin, nin alko tukka hulmuta. 

Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
- Viestit: 1344
- Liittynyt: To Joulukuu 13. 13:40:16 2001
- Paikkakunta: VRK
Ongelma sama,eli joku on joskus ennen mua säästänyt ja laittanut tavallisen tuulilasin eikä ikkuna suuttimista tule riitävästi ilmaa.
Itse käännän ne kaikki suuttimet niin ylös kuin mahdollista ja pidän puhalluksen täysillä,silleen lähtee huuru parhaiten.
Myös rättiä pidän autossa syksyisin kun ikkunat alkaa menemään huuruun.
Muuten auto lämpee ja sulaa tosi hyvin.
Itse käännän ne kaikki suuttimet niin ylös kuin mahdollista ja pidän puhalluksen täysillä,silleen lähtee huuru parhaiten.
Myös rättiä pidän autossa syksyisin kun ikkunat alkaa menemään huuruun.
Muuten auto lämpee ja sulaa tosi hyvin.
-
- Viestit: 694
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 19. 7:07:30 2002
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Joo muista räppänöistä ilma tulee kyllä ihan hyvin, on varmaan ainakin tuo lasin vaihto edessä no onhan siinä vanhassa jo kunnon kiveniskukin että ihan tarpeeseen tulee.Vesku kirjoitti:Puhaltaakos muista räppänöistä miten voimalla? Mulla oli sierrassa hauska vika, kun ihmettelin miksi puhaltimen tuotto on kuin lehmän henkäys. Oli ilmeisesti jossain vaiheessa joku rempannu lämppärin moottoria ja tuikannut piuhat väärinpäin. kyllähän sieltä vähän tuulta pukkasi, mutta sitten kun vaihtoi piuhat oikein päin, nin alko tukka hulmuta.
Escort Cosworth -94 MS2 Extra 3.3.5/gslender 2.8a, ahtopaineen säädöllä, sequential ruiskutuksella, COP , yms.
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"
Audi A4 quattro TFSI 2.0 -09, Eibach, Simmons.
#432
"Mestarisäätäjä"