polttoaineen jäänti paine
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 347
- Liittynyt: Ke Toukokuu 14. 9:25:32 2003
- Paikkakunta: ylöjärvi
polttoaineen jäänti paine
Elikkä olen nyt laittanut suutintukkiin painemittarin.Painesäädintä olen muokannut sen verran että laitoin alkuperäiseen säätimeen
tuon AMWorksin säätökannen. Polttoainepumppuna tankin sisällä on
Burton powerin escort cosworth päivitetty malli.
Ongelmana on että polttoaineen paine häviää käytännössä heti kun pumppu lopettaa pyörimisen. Onkohan noissa kossun alkuperäisissä pumpuissa takaiskuventtiili? Entä noissa Burtonin "päivitetyissä" malleissa?
Noista lämpimänä käynnistyksen ongelmista en vielä tiedä kun auto on vielä telakalla enkä ole päässyt konetta kuumaksi ajamaan. Vai onko kiehumisongelmaa kossuissa havaittu?
Täytynee ehkä tulpata vielä paluuputki jotta painesäätimen vuotamisen voi poissulkea vikalistalta. Tyhjäkäynnillä, ilman alipaineletkua paine
pysyy tasaisesti 4bari:ssa.
tuon AMWorksin säätökannen. Polttoainepumppuna tankin sisällä on
Burton powerin escort cosworth päivitetty malli.
Ongelmana on että polttoaineen paine häviää käytännössä heti kun pumppu lopettaa pyörimisen. Onkohan noissa kossun alkuperäisissä pumpuissa takaiskuventtiili? Entä noissa Burtonin "päivitetyissä" malleissa?
Noista lämpimänä käynnistyksen ongelmista en vielä tiedä kun auto on vielä telakalla enkä ole päässyt konetta kuumaksi ajamaan. Vai onko kiehumisongelmaa kossuissa havaittu?
Täytynee ehkä tulpata vielä paluuputki jotta painesäätimen vuotamisen voi poissulkea vikalistalta. Tyhjäkäynnillä, ilman alipaineletkua paine
pysyy tasaisesti 4bari:ssa.
jäsen-numero 419
escort cosworth -95
ei haittaa vaikka cossu leviää,voinhan aina soittaa escortserviceen.
escort cosworth -95
ei haittaa vaikka cossu leviää,voinhan aina soittaa escortserviceen.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 347
- Liittynyt: Ke Toukokuu 14. 9:25:32 2003
- Paikkakunta: ylöjärvi
escortissahan tuo säädin on kiinteästi tukissa kiini, joten mittaria ei ole mahdollista laittaa väärälle puolelle jos ei sitten suoraan paluuletkuun erehdy laittamaan, mutta siinä tapauksessa paine ei kyllä nousisi
käytännössä koskaan.
käytännössä koskaan.
jäsen-numero 419
escort cosworth -95
ei haittaa vaikka cossu leviää,voinhan aina soittaa escortserviceen.
escort cosworth -95
ei haittaa vaikka cossu leviää,voinhan aina soittaa escortserviceen.
-
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 347
- Liittynyt: Ke Toukokuu 14. 9:25:32 2003
- Paikkakunta: ylöjärvi
vaikka suutin/suuttimet olis kuinka auki niin ei ne nyt sentään niin isoja ole että muutaman barin paine katoo alle sekunnin.
Joten jos joku nyt vain tietäis onko siinä polttoainepumpussa takaiskua vaiko ei. jos on niin sitten se on jumissa.
Joten jos joku nyt vain tietäis onko siinä polttoainepumpussa takaiskua vaiko ei. jos on niin sitten se on jumissa.
jäsen-numero 419
escort cosworth -95
ei haittaa vaikka cossu leviää,voinhan aina soittaa escortserviceen.
escort cosworth -95
ei haittaa vaikka cossu leviää,voinhan aina soittaa escortserviceen.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
kaikki ruisku vehkeet vaativat jäännös paineen suutin kiskolle/(k-jetissä suutin putkelle).
Moottorin ollessa lämmin paineeton polttoaine höyrystyy suutin kiskossa jolloin uudelleen käynnistys vaikeutuu.
Jäännös paine muodostuu polttoainepaineen säätimen ja pumpun väliin ,jossa on takasisku venttiilli
Moottorin ollessa lämmin paineeton polttoaine höyrystyy suutin kiskossa jolloin uudelleen käynnistys vaikeutuu.
Jäännös paine muodostuu polttoainepaineen säätimen ja pumpun väliin ,jossa on takasisku venttiilli
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia