
sierrassa 205 lohko
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 295
- Liittynyt: Pe Syyskuu 24. 19:30:30 2004
- Paikkakunta: Vaala
sierrassa 205 lohko
elikkä ostin 2litraisen ohari sierran ja lohkossa on 205 merkintä.muistelisin kuulleeni jostain että coswort:in kansi sopisi tuohon lohkoon.
vai onko kuulemani palturia

-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Sopii se moneen muuhunkin lohkoon kuten myös tuohon.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 463
- Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 295
- Liittynyt: Pe Syyskuu 24. 19:30:30 2004
- Paikkakunta: Vaala
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
no minkälaista konetta oot suunnitellu, vapari vai ahdettu? lähdetään vaikka näistä ensiks liikkeelle..mylordisford kirjoitti:no mikälainen homma ois laittaa tollanen kansi.pitääkö mäntilöiset vaihtaa entä muuta
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 295
- Liittynyt: Pe Syyskuu 24. 19:30:30 2004
- Paikkakunta: Vaala
-
- Ylläpitäjä
ei mielestäni cosan kantta kannata laittaa jos vaparia meinaat tehä,jotkut viisaat on sanonu et 8-venanen kansi virtaa paremmin kuin cosan kansi ja muutenki ihan turhaa hommaa.orkkis männät kestää aika pitkälle vaparissa.
mut sit ku ruvetaan ahtaan niin sitten täytyy jo ruveta panostaan mäntiin ja vaparin puristussuhde on vähä turhan suuri,eli sitä pitäs laskee ainaki tonne 8 tieneille ja jos ahtaa reilusti,niin ehkä vieläki alemmas riippuu taas sit kaikesta muusta kokoonpanosta.
mut sit ku ruvetaan ahtaan niin sitten täytyy jo ruveta panostaan mäntiin ja vaparin puristussuhde on vähä turhan suuri,eli sitä pitäs laskee ainaki tonne 8 tieneille ja jos ahtaa reilusti,niin ehkä vieläki alemmas riippuu taas sit kaikesta muusta kokoonpanosta.
-
- Viestit: 1323
- Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
- Paikkakunta: Laihia
-
- Viestit: 295
- Liittynyt: Pe Syyskuu 24. 19:30:30 2004
- Paikkakunta: Vaala
-
- Viestit: 295
- Liittynyt: Pe Syyskuu 24. 19:30:30 2004
- Paikkakunta: Vaala
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Cossun kansi on vaan parempi aihio, siitä ei edes itse tekemällä saa huonompaa kuin tehtaalta lähtenyt...rs11 kirjoitti:ei mielestäni cosan kantta kannata laittaa jos vaparia meinaat tehä,jotkut viisaat on sanonu et 8-venanen kansi virtaa paremmin kuin cosan kansi ja muutenki ihan turhaa hommaa.orkkis männät kestää aika pitkälle vaparissa.
mut sit ku ruvetaan ahtaan niin sitten täytyy jo ruveta panostaan mäntiin ja vaparin puristussuhde on vähä turhan suuri,eli sitä pitäs laskee ainaki tonne 8 tieneille ja jos ahtaa reilusti,niin ehkä vieläki alemmas riippuu taas sit kaikesta muusta kokoonpanosta.
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line