sierrassa 205 lohko

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

mylordisford
Viestit: 295
Liittynyt: Pe Syyskuu 24. 19:30:30 2004
Paikkakunta: Vaala

sierrassa 205 lohko

Viesti Kirjoittaja mylordisford » Pe Joulukuu 10. 11:23:11 2004

elikkä ostin 2litraisen ohari sierran ja lohkossa on 205 merkintä.muistelisin kuulleeni jostain että coswort:in kansi sopisi tuohon lohkoon. :oops: vai onko kuulemani palturia

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Pe Joulukuu 10. 11:49:43 2004

Sopii se moneen muuhunkin lohkoon kuten myös tuohon.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Orsts2
Viestit: 463
Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Orsts2 » Pe Joulukuu 10. 16:35:57 2004

iS sierran ja 2wd cosan lohkossa lukee myös 205

niiden eroista on sitten ollut keskustelua

takavetosen lohkot särötarkastettuja? ruiskusierran eivät ? tiedä niistä sitten
Sierra Cosworth 4X4 -90 liikkuu...
Ford Scorpio 2.0 16v -95 Käyttöpeli

Jäsen #139
iRC: cossu_

mylordisford
Viestit: 295
Liittynyt: Pe Syyskuu 24. 19:30:30 2004
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja mylordisford » Pe Joulukuu 10. 19:17:58 2004

no mikälainen homma ois laittaa tollanen kansi.pitääkö mäntilöiset vaihtaa entä muuta

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Pe Joulukuu 10. 19:29:30 2004

mylordisford kirjoitti:no mikälainen homma ois laittaa tollanen kansi.pitääkö mäntilöiset vaihtaa entä muuta
no minkälaista konetta oot suunnitellu, vapari vai ahdettu? lähdetään vaikka näistä ensiks liikkeelle..
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

mylordisford
Viestit: 295
Liittynyt: Pe Syyskuu 24. 19:30:30 2004
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja mylordisford » Pe Joulukuu 10. 19:38:35 2004

no jos lähtis ensi vaparina kokeileen.ja sitte vaparipuristuksilla turbo

turbiiniriesa
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja turbiiniriesa » Pe Joulukuu 10. 19:58:28 2004

ei mielestäni cosan kantta kannata laittaa jos vaparia meinaat tehä,jotkut viisaat on sanonu et 8-venanen kansi virtaa paremmin kuin cosan kansi ja muutenki ihan turhaa hommaa.orkkis männät kestää aika pitkälle vaparissa.
mut sit ku ruvetaan ahtaan niin sitten täytyy jo ruveta panostaan mäntiin ja vaparin puristussuhde on vähä turhan suuri,eli sitä pitäs laskee ainaki tonne 8 tieneille ja jos ahtaa reilusti,niin ehkä vieläki alemmas riippuu taas sit kaikesta muusta kokoonpanosta.

hilteri
Viestit: 1043
Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
Paikkakunta: pohjois-suomi

Viesti Kirjoittaja hilteri » La Joulukuu 11. 22:12:36 2004

niin ja riippuu käytöstä... esim. cossun kannella vaparina 10 kertaa kestävämpi ku ohc kannella.

Ares
Viestit: 1323
Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja Ares » Su Joulukuu 12. 10:22:58 2004

Orsts2 kirjoitti:iS sierran ja 2wd cosan lohkossa lukee myös 205

niiden eroista on sitten ollut keskustelua

takavetosen lohkot särötarkastettuja? ruiskusierran eivät ? tiedä niistä sitten
Sisältäähän nämä cosan 205 alakerrat "hieman" kalliimmat osat...

mylordisford
Viestit: 295
Liittynyt: Pe Syyskuu 24. 19:30:30 2004
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja mylordisford » Ke Joulukuu 15. 8:54:23 2004

no tuosta puristus suhteesta voi olla monta mieltä.kaverilla on 81 raising mirafiori johon on laitettu alfan 2.5v6 ja rs500 turbo puristukset 9.2:1 paineet 0.8 bar ja dta:lla ohjattumoottori. vuosi on mennyt ja auto toimii 330hv-456nm

mylordisford
Viestit: 295
Liittynyt: Pe Syyskuu 24. 19:30:30 2004
Paikkakunta: Vaala

Viesti Kirjoittaja mylordisford » Ke Joulukuu 15. 8:56:27 2004

:wink: no tuosta puristus suhteesta voi olla monta mieltä.kaverilla on 81 raising mirafiori johon on laitettu alfan 2.5v6 ja rs500 turbo :twisted: puristukset 9.2:1 :shock: paineet 0.8 bar ja dta:lla ohjattumoottori. vuosi on mennyt ja auto toimii 330hv-456nm :D

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ke Joulukuu 15. 9:38:35 2004

rs11 kirjoitti:ei mielestäni cosan kantta kannata laittaa jos vaparia meinaat tehä,jotkut viisaat on sanonu et 8-venanen kansi virtaa paremmin kuin cosan kansi ja muutenki ihan turhaa hommaa.orkkis männät kestää aika pitkälle vaparissa.
mut sit ku ruvetaan ahtaan niin sitten täytyy jo ruveta panostaan mäntiin ja vaparin puristussuhde on vähä turhan suuri,eli sitä pitäs laskee ainaki tonne 8 tieneille ja jos ahtaa reilusti,niin ehkä vieläki alemmas riippuu taas sit kaikesta muusta kokoonpanosta.
Cossun kansi on vaan parempi aihio, siitä ei edes itse tekemällä saa huonompaa kuin tehtaalta lähtenyt...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Vastaa Viestiin