Turbiinien erot + LAATIKKOJEN ÖLJYT?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
Turbiinien erot + LAATIKKOJEN ÖLJYT?
Onko esimerkiksi C3 ja A4LD tomaattien turbiineilla eroja muuten kun vetolevyn kiinnityksen osalta? eli voinko laittaa A4LD:ssä olleen turbiinin C3 laatikon kanssa paikalleen?
Viimeksi muokannut samiharju, To Joulukuu 16. 22:21:15 2004. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
mä en ainakaan voi suositella halvinta atf öljyä mihinkään. osta laatikon specsien mukaista. eli SQM-2C9010-A (TQ Dexron II) ja 8.5 litraa kuivasta.
turbiiniin voi vaihtaa öljyn, mullon siihen ohjeetkin. tosin turbohydramatikkiin, mutta voitaneen soveltaa A4LD laatikkoonkin. hyödystä en mene sanomaan mitään, mutta on mahdollista ja jenkkipeleihin sitä on tehty.
turbiiniin voi vaihtaa öljyn, mullon siihen ohjeetkin. tosin turbohydramatikkiin, mutta voitaneen soveltaa A4LD laatikkoonkin. hyödystä en mene sanomaan mitään, mutta on mahdollista ja jenkkipeleihin sitä on tehty.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Viestit: 1284
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 8:25:15 2002
- Paikkakunta: Sastamala
Siis C3-laatikkoon laitetaan Type F -automaattivaihteistoöljyä. Ei löydy enää joka tarvikeliikkeestä. Tuskin lootan saa niin kuivaksi että sinne ihan tuota määrää menisi. Mulla oli Taunuksen öljypohja irti, valve body ja paineakku päreinä ja turbiinin proppu auki, ja olisiko reilu 6 litraa mennyt sen jälkeen.
Ford Orion 1.6 GL aut. -83 MR, Fiesta Mk1 Jester Kitcar
-
- Viestit: 252
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
- Paikkakunta: Suomen hollanti
Tuo 8.5 on A4LD tilavuus ainakii kokemuksen pohjalta...
Ja mikäli en oo väärin ymmärtäny ni kys. lodjussa öljyt kyllä joutuu turbiiniinkin kun käytetään, isompi määrä vaihtuu tietenkin jos valuttaa turbiinin tyhjäx.
Automaatti huolto suositteli että 4-5l/ylämerkkiin öljyä paikalleen laiton jälkeen ja sit käytellään paikallaan ja käydään kaikki vaihteet läpi, jonka jälkeen tarkistus ja varovainen koeajo ja jälleen tarkistus..
Ja mikäli en oo väärin ymmärtäny ni kys. lodjussa öljyt kyllä joutuu turbiiniinkin kun käytetään, isompi määrä vaihtuu tietenkin jos valuttaa turbiinin tyhjäx.
Automaatti huolto suositteli että 4-5l/ylämerkkiin öljyä paikalleen laiton jälkeen ja sit käytellään paikallaan ja käydään kaikki vaihteet läpi, jonka jälkeen tarkistus ja varovainen koeajo ja jälleen tarkistus..
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu

-
- Viestit: 2567
- Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
- Paikkakunta: Mä missään asu
- Viesti:
jep eli kuten Hessu sanoikin, niin A4LD lootaan menee tota mainitsemaani litkua. ja 8.5 on todellakin kuivatilvauus, eli ilman täydellistä purkua tuskin saat menemään 8.5 litraa öljyä sinne. riippuu kuinka osiksi sen meinaat laittaa, paljonko sinne suunnilleen menee.samiharju kirjoitti:siis 8,5litraa A4LD vai C3 lootaan?
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.