mikähän vikana.. a4ld..

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

mikähän vikana.. a4ld..

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Ti Tammikuu 11. 16:06:12 2005

:evil: ensin hävis veto kesken ajon D:ltä mutta 1,2,3 ja R toimi normaalisti, vähän ajan päästä ei jaksanu vetää niilläkään.
anto vähän aikaa seisoa ni pysty ajaa pakilla sen pois tieltä parkkiin,mutta muilla vaihteilla vaa vähä nykäsee ja sit ku laskee kierrokset ni laatikosta kuuluu vaimea kolahdus.
mistähän päin vois vikaa ettiä??
öljyt on ok..
Viimeksi muokannut m_pajula, Ti Tammikuu 11. 16:25:13 2005. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Pee
Viestit: 442
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 19:07:06 2001

Viesti Kirjoittaja Pee » Ti Tammikuu 11. 16:19:33 2005

Eihän N:llä kuulukkaan olla vetoa :)

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Ti Tammikuu 11. 16:26:54 2005

Pee kirjoitti:Eihän N:llä kuulukkaan olla vetoa :)
kirjotus härö.. v**uttaa nii paljon ettei jaksa keskittyä siihen mitä kirjoittaa :wink:

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H » Ti Tammikuu 11. 19:31:31 2005

Öljypohja irti ja tekemään löytöjä. Jos se meni OD:llä mykäksi niin saatto hajota turbiini, jonka kappaleet on lähteny kiertoon. Paljon sitä ei kannata avaamatta reuhtoa ettei se mahdollinen metalli muju tee enempää tuhoa.

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Ke Tammikuu 12. 16:22:09 2005

kuulin huhu puheita että sieltä ois menny alipainekello, uudemmassa sierrassa kuulemma toimii R ja 1 mut vanhemmissa sierroissa ja scorpeissa ei sit mikään.. onko näin??

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H » Ke Tammikuu 12. 20:31:16 2005

Jos tarkoitat modulaattoria, niin se vaikuttaa vaihto hetkeen eli niin helpolla tässä ei pääse.
Pahaa pelkään, että jotain on askin sisältä menny rikki asti kun se on kokonaan tolkuton.

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Ma Maaliskuu 14. 0:53:57 2005

samaan liittyen.

sain taunuksen käyntiin just eilen pitkästä aikaa, siinä on kutosen perässä a4ld loota.. mun autos siihen lootaan ei mee yhtäkään sähköjohtoa (ei menny edellisessäkään samanlaisessa loodassa) eikä kickdown ole toiminnassa.. jouduin jättään tilapäisesti alipaineletkun pois, ilmeisesti se vaikuttaa siihen ettei loota löydä kakkosta isompaa vaihdetta? eli 1-2 ja R toimii ok. asentajan oppaasta ymmärsin (siis rivien välistä luin) että alipainetieto vaaditaan loodalle että kolmonen kytkeytyy. samaa mieltä kukaan?

sit se toinen murhe.. loota on -88 sierrasta ja kickdown on sähkösolenoidilla. solkku on loodan kyljessä kiinni, onko mitään tietoa mihin johtoihin pitää virtaa/maata saada täyskaasulla että solkku vetää kickdownin päälle?

Vastaa Viestiin