Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
m_pajula
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja m_pajula » Ti Tammikuu 11. 16:06:12 2005

ensin hävis veto kesken ajon D:ltä mutta 1,2,3 ja R toimi normaalisti, vähän ajan päästä ei jaksanu vetää niilläkään.
anto vähän aikaa seisoa ni pysty ajaa pakilla sen pois tieltä parkkiin,mutta muilla vaihteilla vaa vähä nykäsee ja sit ku laskee kierrokset ni laatikosta kuuluu vaimea kolahdus.
mistähän päin vois vikaa ettiä??
öljyt on ok..
Viimeksi muokannut
m_pajula, Ti Tammikuu 11. 16:25:13 2005. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Pee
- Viestit: 442
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 19:07:06 2001
Viesti
Kirjoittaja Pee » Ti Tammikuu 11. 16:19:33 2005
Eihän N:llä kuulukkaan olla vetoa

-
m_pajula
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja m_pajula » Ti Tammikuu 11. 16:26:54 2005
Pee kirjoitti:Eihän N:llä kuulukkaan olla vetoa

kirjotus härö.. v**uttaa nii paljon ettei jaksa keskittyä siihen mitä kirjoittaa

-
Jari H
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Viesti
Kirjoittaja Jari H » Ti Tammikuu 11. 19:31:31 2005
Öljypohja irti ja tekemään löytöjä. Jos se meni OD:llä mykäksi niin saatto hajota turbiini, jonka kappaleet on lähteny kiertoon. Paljon sitä ei kannata avaamatta reuhtoa ettei se mahdollinen metalli muju tee enempää tuhoa.
-
m_pajula
- Viestit: 1008
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
- Paikkakunta: hartola
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja m_pajula » Ke Tammikuu 12. 16:22:09 2005
kuulin huhu puheita että sieltä ois menny alipainekello, uudemmassa sierrassa kuulemma toimii R ja 1 mut vanhemmissa sierroissa ja scorpeissa ei sit mikään.. onko näin??
-
Jari H
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Viesti
Kirjoittaja Jari H » Ke Tammikuu 12. 20:31:16 2005
Jos tarkoitat modulaattoria, niin se vaikuttaa vaihto hetkeen eli niin helpolla tässä ei pääse.
Pahaa pelkään, että jotain on askin sisältä menny rikki asti kun se on kokonaan tolkuton.
-
samiharju
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja samiharju » Ma Maaliskuu 14. 0:53:57 2005
samaan liittyen.
sain taunuksen käyntiin just eilen pitkästä aikaa, siinä on kutosen perässä a4ld loota.. mun autos siihen lootaan ei mee yhtäkään sähköjohtoa (ei menny edellisessäkään samanlaisessa loodassa) eikä kickdown ole toiminnassa.. jouduin jättään tilapäisesti alipaineletkun pois, ilmeisesti se vaikuttaa siihen ettei loota löydä kakkosta isompaa vaihdetta? eli 1-2 ja R toimii ok. asentajan oppaasta ymmärsin (siis rivien välistä luin) että alipainetieto vaaditaan loodalle että kolmonen kytkeytyy. samaa mieltä kukaan?
sit se toinen murhe.. loota on -88 sierrasta ja kickdown on sähkösolenoidilla. solkku on loodan kyljessä kiinni, onko mitään tietoa mihin johtoihin pitää virtaa/maata saada täyskaasulla että solkku vetää kickdownin päälle?