Johdoista
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
Mulla ei mun mielestä ollu tota konkkaa ees siellä välissä.. 
EDIT: Ootko JRZ ihan varma ettei oo menny johdot ristiin puolan johdon kanssa koska tollanen samanlainen konkka on ainakin mulla ja broidilla kummallakin puolan johdon välissä ja on siitä puolan kiinnityspannan kohilta maissa. Meinaan noi startin ja puolan piuhathan on samanlaisilla liittimillä....

EDIT: Ootko JRZ ihan varma ettei oo menny johdot ristiin puolan johdon kanssa koska tollanen samanlainen konkka on ainakin mulla ja broidilla kummallakin puolan johdon välissä ja on siitä puolan kiinnityspannan kohilta maissa. Meinaan noi startin ja puolan piuhathan on samanlaisilla liittimillä....
Toyota Supra TT
-
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Puolan piuhoihin tulee kaksi tollasta kulmaliitintä ja niistä toisen välissä on myös vähän erinäköinen musta mötikkä,joka ei kyllä muistaakseni tullut mihinkään suoraan maihin.Hena kirjoitti:Mulla ei mun mielestä ollu tota konkkaa ees siellä välissä..
EDIT: Ootko JRZ ihan varma ettei oo menny johdot ristiin puolan johdon kanssa koska tollanen samanlainen konkka on ainakin mulla ja broidilla kummallakin puolan johdon välissä ja on siitä puolan kiinnityspannan kohilta maissa. Meinaan noi startin ja puolan piuhathan on samanlaisilla liittimillä....
Ja näissä startin piuhoissa on vaan yksi kulmaliitin,joten jos olis johdot ristissä niin pitäis olla yks nasta puolassa vailla ja yks liitin startilla ylimääräisenä...et enpä usko. Tulevat eri johtosarjoista. Moottorin johtosarjasta tulee puolan johdot ja nämä startin johdot tulee kuskin puolelta samassa johtosarjassa valojen ym.heebeleiden kanssa,kerta heräte tulee virtalukolta.
Ja niinkuin kuvasta näkyy,niin ton konkanhan vois tosta heivata h*lvettiin ja laittaa suoraan ton punaisen liittimen solenoidille,mahtaako olla edes alkuperäinen.
#446
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
En ole kyllä ennen nähnyt kondensaattoria startin piuhoissa.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
Joo okei. Mä vaan muistelin että koneen johtosarjoissa on se yks piuha puolalle ja sitten jostain muualta tulee erikseen puolan ja startin johdot. Toinen puolan johdoista ei ollu koneen johtosarjassa ainakaan mulla. Ja se toinen tuli samasta johtosarjasta mistä startinkin piuha.. Mulla taitaa muuten itellä suoraan toi punanen liitin siellä kiinni nyt kun rupee muistelee, eli kai sen voi heivata pois sen konkkavirityksen..JRZ kirjoitti: Puolan piuhoihin tulee kaksi tollasta kulmaliitintä ja niistä toisen välissä on myös vähän erinäköinen musta mötikkä,joka ei kyllä muistaakseni tullut mihinkään suoraan maihin.
Ja näissä startin piuhoissa on vaan yksi kulmaliitin,joten jos olis johdot ristissä niin pitäis olla yks nasta puolassa vailla ja yks liitin startilla ylimääräisenä...et enpä usko. Tulevat eri johtosarjoista. Moottorin johtosarjasta tulee puolan johdot ja nämä startin johdot tulee kuskin puolelta samassa johtosarjassa valojen ym.heebeleiden kanssa,kerta heräte tulee virtalukolta.
Ja niinkuin kuvasta näkyy,niin ton konkanhan vois tosta heivata h*lvettiin ja laittaa suoraan ton punaisen liittimen solenoidille,mahtaako olla edes alkuperäinen.
Toyota Supra TT
-
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Joup,luulempa et tässä on edellisellä omistajalla käynyt pieni hairahdus,koska henkkohtasesti en ole kanssa koskaan startin johdoissa tommosia nähnyt. Kun se kerta on irtoliittimillä,niin on jostain syystä joutunut tonne startin piuhan väliin,koska poisotettaessa se siellä roikkui. Noi puolan johdot tulee kyllä vierekkäin mulla toisiinsa teipattuna koneen johtosarjasta.Ja ei kait ne ristiin menisi startin liittimien kanssa.No,sit sen näkee ku starttaa! Tosin siihen menee viel pari viikkoa,ku aika olennaist puuttuu...(Turbo ja Cooleri)Hena kirjoitti:Joo okei. Mä vaan muistelin että koneen johtosarjoissa on se yks piuha puolalle ja sitten jostain muualta tulee erikseen puolan ja startin johdot. Toinen puolan johdoista ei ollu koneen johtosarjassa ainakaan mulla. Ja se toinen tuli samasta johtosarjasta mistä startinkin piuha.. Mulla taitaa muuten itellä suoraan toi punanen liitin siellä kiinni nyt kun rupee muistelee, eli kai sen voi heivata pois sen konkkavirityksen..JRZ kirjoitti: Puolan piuhoihin tulee kaksi tollasta kulmaliitintä ja niistä toisen välissä on myös vähän erinäköinen musta mötikkä,joka ei kyllä muistaakseni tullut mihinkään suoraan maihin.
Ja näissä startin piuhoissa on vaan yksi kulmaliitin,joten jos olis johdot ristissä niin pitäis olla yks nasta puolassa vailla ja yks liitin startilla ylimääräisenä...et enpä usko. Tulevat eri johtosarjoista. Moottorin johtosarjasta tulee puolan johdot ja nämä startin johdot tulee kuskin puolelta samassa johtosarjassa valojen ym.heebeleiden kanssa,kerta heräte tulee virtalukolta.
Ja niinkuin kuvasta näkyy,niin ton konkanhan vois tosta heivata h*lvettiin ja laittaa suoraan ton punaisen liittimen solenoidille,mahtaako olla edes alkuperäinen.

#446