Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
jtk
- Viestit: 1069
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 18:34:12 2002
- Paikkakunta: Seinäjoki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jtk » La Helmikuu 12. 14:17:36 2005
ihan tos aikani kulux aattelin irrottaa kyseisen kapistuksen viedäkseni tohtorille,mutta eipäs sittenkää

"tulo-,imu-,pakosarja-,vaimikäliepuolelta ei tahdo jengapultit irrota vaan jäävät ahdinosaan.mutterit lähti vex mutta kun sitten meinasin nostaa föönin pois nii pökkää toiselta puolelta mottiin eikä nouse pois

"Autosi..kulki..vastapestynä nopeammin,paremmin ja tasaisemmin"
BMW E60 535 d M-sport
-
Vesku
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Viesti
Kirjoittaja Vesku » La Helmikuu 12. 14:53:52 2005
Pitää laittaa pakosarja liitoksesta kahtia, että tulee pois...
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
jtk
- Viestit: 1069
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 18:34:12 2002
- Paikkakunta: Seinäjoki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jtk » La Helmikuu 12. 15:01:12 2005
tarkotatko niitä neljää mutteria jotka ovat 8-10 kantttisia niinku "torx" muttereita

tms
"Autosi..kulki..vastapestynä nopeammin,paremmin ja tasaisemmin"
BMW E60 535 d M-sport
-
Vesku
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Viesti
Kirjoittaja Vesku » La Helmikuu 12. 15:35:28 2005
Jep. Kannesta kun tulee eka pätkä, niin ahtimen alla on se laippa n. 20cm ennen ahdinta ja siinä on ne pultit. Varovasti kun aukoo ja reilulla crc yms. aineella voitelee avatessa, niin ei mene jengat. Kannattaa vähän ennen irrottelua jo suhautella jotain niille pulteille. Niistä 2 menee muistaakseni laipan läpi. Voi olla tiukassakin...
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » La Helmikuu 12. 15:39:03 2005
Mä sain kyllä ilman sen välikappaleen irroitustakin föönin irti. Mut ei se ihan nostamalla tule.
#446
-
Vesku
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Viesti
Kirjoittaja Vesku » La Helmikuu 12. 15:45:10 2005
Silloin kun omaa vakio murikkaa irroteltiin, niin katsottiin helpoimmaksi napsaista se sarja sieltä liitoksesta auki. Varmaksi en enää muista, mutta ainakaan venttiilikoppa paikoillaan ei taida kyllä mahtua pinnapultit paikoillaan poiskaan...

Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » La Helmikuu 12. 15:50:35 2005
Vesku kirjoitti:Silloin kun omaa vakio murikkaa irroteltiin, niin katsottiin helpoimmaksi napsaista se sarja sieltä liitoksesta auki. Varmaksi en enää muista, mutta ainakaan venttiilikoppa paikoillaan ei taida kyllä mahtua pinnapultit paikoillaan poiskaan...

Kyllä mulla oli pinnapultit paikoillaan ja venakoppa kiinni. Öljyn paluuputki täytyy ottaa irti,siitä muistaakseni ahdisti. Sitä mikä on helpoin tapa,en kommentoi.
#446
-
Hena
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
Viesti
Kirjoittaja Hena » La Helmikuu 12. 15:52:58 2005
Mulla ja broidilla ei kummallakaan lähteny vakiomutka irti ilman sitä välipätkän irrotusta vaikka kuinka pyöritteli ja taivutteli. Jäi aina muutamasta millistä kiinni..
Toyota Supra TT
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » La Helmikuu 12. 15:55:24 2005
Hena kirjoitti:Mulla ja broidilla ei kummallakaan lähteny vakiomutka irti ilman sitä välipätkän irrotusta vaikka kuinka pyöritteli ja taivutteli. Jäi aina muutamasta millistä kiinni..
Mulla taitaa sitten olla maagisia voimia.
#446
-
jtk
- Viestit: 1069
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 18:34:12 2002
- Paikkakunta: Seinäjoki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jtk » La Helmikuu 12. 16:00:13 2005
muistan ottaneeni vavatta edellisessä cossussani pois,mutta nyt on tapa ilmeisesti eri...varmaan paree et otan sen välipätkänkin pois...siinähän on 4kpl pultteja joista 2ylä- ja 2 alapuolelta irrotettavia eix näi

"Autosi..kulki..vastapestynä nopeammin,paremmin ja tasaisemmin"
BMW E60 535 d M-sport
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » La Helmikuu 12. 16:03:15 2005
jtk kirjoitti:muistan ottaneeni vavatta edellisessä cossussani pois,mutta nyt on tapa ilmeisesti eri...varmaan paree et otan sen välipätkänkin pois...siinähän on 4kpl pultteja joista 2ylä- ja 2 alapuolelta irrotettavia eix näi

Kyllä.12-kulmanen hylsy käy.
#446
-
caltsu
- Viestit: 3557
- Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
- Paikkakunta: orimattila
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja caltsu » La Helmikuu 12. 16:11:40 2005
jtk kirjoitti:muistan ottaneeni vavatta edellisessä cossussani pois,mutta nyt on tapa ilmeisesti eri...varmaan paree et otan sen välipätkänkin pois...siinähän on 4kpl pultteja joista 2ylä- ja 2 alapuolelta irrotettavia eix näi

nyt kun tästä puhutaan niin sanokaapas millä saan nuo pultit pysymään kiinni kun meinaa vaan aina löystyä.2 kesää pysy suomi ajolla kiinni mutta saksassa ekan 200km jälkeen löystyivät.siellä oli sellaiset kaksiosaiset "laajentuvat" prikatkin mutta ei niilläkään pysynyt.
pitääkö laittaa vaan niin hyvä aluslevyviritelmä että pysyvät pultit tiukassa otteessa.kääntää siis aluslevyn pultin kantaa vasten ja toisen kulman palikkaa vasten.
muita vaihtoehtoja?
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » La Helmikuu 12. 16:12:53 2005
caltsu kirjoitti:jtk kirjoitti:muistan ottaneeni vavatta edellisessä cossussani pois,mutta nyt on tapa ilmeisesti eri...varmaan paree et otan sen välipätkänkin pois...siinähän on 4kpl pultteja joista 2ylä- ja 2 alapuolelta irrotettavia eix näi

nyt kun tästä puhutaan niin sanokaapas millä saan nuo pultit pysymään kiinni kun meinaa vaan aina löystyä.2 kesää pysy suomi ajolla kiinni mutta saksassa ekan 200km jälkeen löystyivät.siellä oli sellaiset kaksiosaiset "laajentuvat" prikatkin mutta ei niilläkään pysynyt.
pitääkö laittaa vaan niin hyvä aluslevyviritelmä että pysyvät pultit tiukassa otteessa.kääntää siis aluslevyn pultin kantaa vasten ja toisen kulman palikkaa vasten.
muita vaihtoehtoja?
mimmoset mutterit on?
#446
-
Hena
- Viestit: 1409
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002
Viesti
Kirjoittaja Hena » La Helmikuu 12. 16:29:44 2005
JRZ kirjoitti:
mimmoset mutterit on?
Ei siellä oo muttereita..

Toyota Supra TT
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » La Helmikuu 12. 17:22:19 2005
Hena kirjoitti:JRZ kirjoitti:
mimmoset mutterit on?
Ei siellä oo muttereita..

Ai prkl...vakiosta ei taida löytyä...niinpä olikin...

#446
-
Vesku
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Viesti
Kirjoittaja Vesku » La Helmikuu 12. 17:38:40 2005
caltsu kirjoitti:
nyt kun tästä puhutaan niin sanokaapas millä saan nuo pultit pysymään kiinni kun meinaa vaan aina löystyä.2 kesää pysy suomi ajolla kiinni mutta saksassa ekan 200km jälkeen löystyivät.siellä oli sellaiset kaksiosaiset "laajentuvat" prikatkin mutta ei niilläkään pysynyt.
pitääkö laittaa vaan niin hyvä aluslevyviritelmä että pysyvät pultit tiukassa otteessa.kääntää siis aluslevyn pultin kantaa vasten ja toisen kulman palikkaa vasten.
muita vaihtoehtoja?
Onko Sulla turbon värinänvaimennin paikoillaan? Omassa oli romuna, niin alko pakoputken mutterit aukeilla ja ahtimen kiinnityspultit löystyä itsekseen...

Tosin ihan Suomi ajossa.
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
cossuesco
- Viestit: 1289
- Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002
Viesti
Kirjoittaja cossuesco » La Helmikuu 12. 17:46:13 2005
caltsu kirjoitti:
nyt kun tästä puhutaan niin sanokaapas millä saan nuo pultit pysymään kiinni kun meinaa vaan aina löystyä.2 kesää pysy suomi ajolla kiinni mutta saksassa ekan 200km jälkeen löystyivät.siellä oli sellaiset kaksiosaiset "laajentuvat" prikatkin mutta ei niilläkään pysynyt.
pitääkö laittaa vaan niin hyvä aluslevyviritelmä että pysyvät pultit tiukassa otteessa.kääntää siis aluslevyn pultin kantaa vasten ja toisen kulman palikkaa vasten.
muita vaihtoehtoja?
Onko alkuperäiset pultit?
-
caltsu
- Viestit: 3557
- Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
- Paikkakunta: orimattila
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja caltsu » La Helmikuu 12. 17:51:21 2005
cossuesco kirjoitti:caltsu kirjoitti:
nyt kun tästä puhutaan niin sanokaapas millä saan nuo pultit pysymään kiinni kun meinaa vaan aina löystyä.2 kesää pysy suomi ajolla kiinni mutta saksassa ekan 200km jälkeen löystyivät.siellä oli sellaiset kaksiosaiset "laajentuvat" prikatkin mutta ei niilläkään pysynyt.
pitääkö laittaa vaan niin hyvä aluslevyviritelmä että pysyvät pultit tiukassa otteessa.kääntää siis aluslevyn pultin kantaa vasten ja toisen kulman palikkaa vasten.
muita vaihtoehtoja?
Onko alkuperäiset pultit?
ei varmaan.auttaisiko sekin jo?
onko ne jotenkin erikoiset vrt. 8.8 materiaali.
värinänvaimennin on paikallaan.voiko se väsähtää?
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » La Helmikuu 12. 17:56:47 2005
caltsu kirjoitti:cossuesco kirjoitti:caltsu kirjoitti:
nyt kun tästä puhutaan niin sanokaapas millä saan nuo pultit pysymään kiinni kun meinaa vaan aina löystyä.2 kesää pysy suomi ajolla kiinni mutta saksassa ekan 200km jälkeen löystyivät.siellä oli sellaiset kaksiosaiset "laajentuvat" prikatkin mutta ei niilläkään pysynyt.
pitääkö laittaa vaan niin hyvä aluslevyviritelmä että pysyvät pultit tiukassa otteessa.kääntää siis aluslevyn pultin kantaa vasten ja toisen kulman palikkaa vasten.
muita vaihtoehtoja?
Onko alkuperäiset pultit?
ei varmaan.auttaisiko sekin jo?
onko ne jotenkin erikoiset vrt. 8.8 materiaali.
värinänvaimennin on paikallaan.voiko se väsähtää?
Voihan se väsähtää,jopa aika tarkka säädöstää/kulumisestaan. Tosiaan,ei siellä mitä vaan pultteja saa pysymään kiinni...
#446
-
caltsu
- Viestit: 3557
- Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
- Paikkakunta: orimattila
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja caltsu » La Helmikuu 12. 18:03:53 2005
JRZ kirjoitti:
Tosiaan,ei siellä mitä vaan pultteja saa pysymään kiinni...
eli vaatimukset ovat..?
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » La Helmikuu 12. 18:05:34 2005
caltsu kirjoitti:JRZ kirjoitti:
Tosiaan,ei siellä mitä vaan pultteja saa pysymään kiinni...
eli vaatimukset ovat..?
No niistä en tiedä,mut ei ne sällit siellä tehtaalla ihan paskaa ole aikoinaan suunnitellut.
Viimeksi muokannut
JRZ, Su Helmikuu 13. 9:47:13 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#446
-
Laze
- Viestit: 2507
- Liittynyt: Ti Marraskuu 5. 14:39:27 2002
- Paikkakunta: Uusimaa #813
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Laze » La Helmikuu 12. 18:16:41 2005
eli siis pari tyyppiä on saanut ahtimen irti ilman välilaipan irrotusta ja pari on joutunu irrottaa.. selvii varmaan kokeilemalla, ku on toikin homma koht edessä..
Lasien tummennusta ja osien maalausta -
3M
Skype: Laze666
-
jtk
- Viestit: 1069
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 18:34:12 2002
- Paikkakunta: Seinäjoki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jtk » La Helmikuu 12. 19:04:15 2005
nii tää o tälläst ku lähdet tekee jotai helppoo prokkista nii vaikeehan siit tulee ja kun edes ois joku mielestäsi vaikee jutska nii sitä pitkittää ja pitkittää...kun sitten otat asian käsittelyyn nii johan ol piisoffkake.
mul rupee oleen föönis jotai ylimääräst kulumist potkureis

jote huoltoon lomps
"Autosi..kulki..vastapestynä nopeammin,paremmin ja tasaisemmin"
BMW E60 535 d M-sport
-
JRZ
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ma Toukokuu 19. 2:56:17 2003
- Paikkakunta: Finland
Viesti
Kirjoittaja JRZ » La Helmikuu 12. 19:05:25 2005
jtk kirjoitti:nii tää o tälläst ku lähdet tekee jotai helppoo prokkista nii vaikeehan siit tulee ja kun edes ois joku mielestäsi vaikee jutska nii sitä pitkittää ja pitkittää...kun sitten otat asian käsittelyyn nii johan ol piisoffkake.
mul rupee oleen föönis jotai ylimääräst kulumist potkureis

jote huoltoon lomps
Näinhän se on...hybridi sit tilalle vaan.
#446
-
cossuesco
- Viestit: 1289
- Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002
Viesti
Kirjoittaja cossuesco » La Helmikuu 12. 19:29:30 2005
caltsu kirjoitti:cossuesco kirjoitti:caltsu kirjoitti:
nyt kun tästä puhutaan niin sanokaapas millä saan nuo pultit pysymään kiinni kun meinaa vaan aina löystyä.2 kesää pysy suomi ajolla kiinni mutta saksassa ekan 200km jälkeen löystyivät.siellä oli sellaiset kaksiosaiset "laajentuvat" prikatkin mutta ei niilläkään pysynyt.
pitääkö laittaa vaan niin hyvä aluslevyviritelmä että pysyvät pultit tiukassa otteessa.kääntää siis aluslevyn pultin kantaa vasten ja toisen kulman palikkaa vasten.
muita vaihtoehtoja?
Onko alkuperäiset pultit?
ei varmaan.auttaisiko sekin jo?
onko ne jotenkin erikoiset vrt. 8.8 materiaali.
värinänvaimennin on paikallaan.voiko se väsähtää?
Kyllä ne jotain erikois-seosta on, ei tuommoisessa paikassa patarauta kestä kun on vielä vain 6mm. Joskus ostin autoracingilta uudet pultin ja tais maksaa ihan mukavasti

-
caltsu
- Viestit: 3557
- Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
- Paikkakunta: orimattila
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja caltsu » La Helmikuu 12. 20:05:41 2005
cossuesco kirjoitti:
Kyllä ne jotain erikois-seosta on, ei tuommoisessa paikassa patarauta kestä kun on vielä vain 6mm. Joskus ostin autoracingilta uudet pultin ja tais maksaa ihan mukavasti

kiitos tiedosta,pittee ostaa cosworth-logolla merkityt
edit:13mm kanta,eikös 8mm ole oikea koko.missäs 6mm on?
-
cossuesco
- Viestit: 1289
- Liittynyt: Su Kesäkuu 16. 23:00:46 2002
Viesti
Kirjoittaja cossuesco » La Helmikuu 12. 20:20:28 2005
caltsu kirjoitti:cossuesco kirjoitti:
Kyllä ne jotain erikois-seosta on, ei tuommoisessa paikassa patarauta kestä kun on vielä vain 6mm. Joskus ostin autoracingilta uudet pultin ja tais maksaa ihan mukavasti

kiitos tiedosta,pittee ostaa cosworth-logolla merkityt
edit:13mm kanta,eikös 8mm ole oikea koko.missäs 6mm on?
Taitaa muisti pettää, muistelin että 10mm 12kulmainen käy mutta onko sittenkin 13mm?
-
Vesku
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Viesti
Kirjoittaja Vesku » La Helmikuu 12. 20:27:37 2005
cossuesco kirjoitti:Taitaa muisti pettää, muistelin että 10mm 12kulmainen käy mutta onko sittenkin 13mm?
cossuescon kanssa samaa väittäisin, että orginal pultit olisivat 12-kulmainen 10mm kanta. Näyttävät aika heppoisilta siellä.
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
caltsu
- Viestit: 3557
- Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
- Paikkakunta: orimattila
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja caltsu » La Helmikuu 12. 20:39:14 2005
Vesku kirjoitti:cossuesco kirjoitti:Taitaa muisti pettää, muistelin että 10mm 12kulmainen käy mutta onko sittenkin 13mm?
cossuescon kanssa samaa väittäisin, että orginal pultit olisivat 12-kulmainen 10mm kanta. Näyttävät aika heppoisilta siellä.
no ei ne mun pultit taatusti sitten alkuperäiset ole
nyt 6 kulmaa,13mm kanta,8.8kamaa.
jos sinne autoreisinkiin ostoksille menisin ja avun saisin.
-
Jahman
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
- Paikkakunta: Suomen Turku
Viesti
Kirjoittaja Jahman » La Helmikuu 12. 21:29:42 2005
Ne orikinaalit on kuumalujaa rosteria.
Tässähän se menee...
-
jorecos
- Viestit: 59
- Liittynyt: La Lokakuu 11. 21:13:57 2003
Viesti
Kirjoittaja jorecos » La Helmikuu 12. 22:41:28 2005
Selvyyden vuoksi vielä edellisistä: alkuperäiset ovat M8 kierteellä ja ruuvin kantaan sopii 12-kulmainen 10-millin avain.
-
tumi
- Viestit: 201
- Liittynyt: Su Marraskuu 7. 21:45:51 2004
Viesti
Kirjoittaja tumi » Su Helmikuu 13. 2:16:15 2005
jorecos kirjoitti:Selvyyden vuoksi vielä edellisistä: alkuperäiset ovat M8 kierteellä ja ruuvin kantaan sopii 12-kulmainen 10-millin avain.
Joo,tuollaiset ne Veskunkin autossa oli.
-84 Sierra 2,0@3.0 twinturbo ms tfi
-07 Audi A8 4.2 quattro
-
Jahman
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:42:34 2001
- Paikkakunta: Suomen Turku
Viesti
Kirjoittaja Jahman » Su Helmikuu 13. 4:19:08 2005
Ai, ihan oikeesti vai?

Entä Pasin autossa?
Tässähän se menee...
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » Su Helmikuu 13. 9:29:51 2005
Vesku kirjoitti:cossuesco kirjoitti:Taitaa muisti pettää, muistelin että 10mm 12kulmainen käy mutta onko sittenkin 13mm?
cossuescon kanssa samaa väittäisin, että orginal pultit olisivat 12-kulmainen 10mm kanta. Näyttävät aika heppoisilta siellä.
Ne on alkuperäiset.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
jtk
- Viestit: 1069
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 18:34:12 2002
- Paikkakunta: Seinäjoki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jtk » Su Helmikuu 13. 12:35:38 2005
Jahman kirjoitti:Ne orikinaalit on kuumalujaa rosteria.
ton huomasin ku meinasin äkkipikaisuuxissani sahata pultit,mut onnex ei onnannu
"Autosi..kulki..vastapestynä nopeammin,paremmin ja tasaisemmin"
BMW E60 535 d M-sport
-
jtk
- Viestit: 1069
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 18:34:12 2002
- Paikkakunta: Seinäjoki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jtk » Ma Helmikuu 14. 16:07:57 2005
oouukkei nyt on hyrrä tohtorilla..ehkäpä tilalle tulee tehdasuusi senverran pahaan kuntoon on edelliset om.sen päästäneet

jos vaik sit vaihtas ton uuden putkistonkin joka edellisen cosan jäljilt on onnex säästyny. kun ny kerran o aloitettu...ja lopux pesis konehuoneen ...ekan kerran

näkis sit mistä se ruiskii öljyä oisko ö-pohjan tiivist? tuskin
"Autosi..kulki..vastapestynä nopeammin,paremmin ja tasaisemmin"
BMW E60 535 d M-sport
-
sierra4x4tbo
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja sierra4x4tbo » Ma Helmikuu 14. 16:48:44 2005
Alkuperäisiä pultteja ei saa ainakaan Fordilta enää, olis maksanu ~13€/kpl jos olisi saanut.
Laita alkuun vaikka 12.9 pultit sinne. Mulla on yksi pultti 12.9 kuusiokolo, ainakin tähän asti on kestänyt kiinni.
-
KtK
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1835
- Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002
Viesti
Kirjoittaja KtK » Pe Helmikuu 18. 12:13:27 2005
Ne pakosarjan välilaipan ruuvit on vissiin titaania. En muista mistä ton tiedon luin ,oliskohan ollut autoracingin luettelosta. Kestävät ihan sairaasti vääntöä katkeematta.
Tavallinen pultti olis katkennut taatusti sillä väännöllä.
Voi tulla ongelmia tavallisten pulttien kanssa myöhemmin ,varsinkin kun ne ruostuu ja jämähtää kunnolla kiinni.
-
ckolli
- Viestit: 441
- Liittynyt: To Joulukuu 23. 8:51:11 2004
- Paikkakunta: Riihimäki
Viesti
Kirjoittaja ckolli » Pe Helmikuu 18. 13:28:35 2005
Kuumankestävät rosteripultit kuusiokolokannalla niin elämä helpottuu, ei tarvi hakee mistään autoracingistä vaan pulttikaupasta.. Yhtä pulttia irrottaessa pitää olla sellainen kuusiokoloavain jossa on ns pallopää (ainakin mulla).