ei oikein lähe

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

hylsy
Ylläpitäjä

ei oikein lähe

Viesti Kirjoittaja hylsy » Ke Maaliskuu 16. 9:01:17 2005

Missä ois vika kun toi diesel ei oikein taho lähtee aamulla normaalin hehkutuksen jälkeen käymään, joutuu starttaamaan useampaan kertaan,ja sillo startatessa koko auto tärisee niin että meinaa hampaat tippua ( omat on vielä) ja sitte jos ei muista laittaa yöksi tolppaan niin ei sitte lähe sitä vähääkään , voisko olla akku tai laturi vai :?: :?:
haulla yritin mutta en oikein löytäny tätä asiaa. tai sit en osannu käyttää :oops:

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Re: ei oikein lähe

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Ke Maaliskuu 16. 10:07:23 2005

Hehkut loppu
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

caltsu
Viestit: 3557
Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
Paikkakunta: orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caltsu » Ke Maaliskuu 16. 10:08:16 2005

mitään en dieseleistä tiedä mutta onko hehkutulpat kaikki ehjiä??
se voisi olla yksi syy.
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa

Ares
Viestit: 1323
Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja Ares » Ke Maaliskuu 16. 10:19:45 2005

Hehkutulpat, hehkurele...
Toimiiko auto muuten hyvin? Jos ei suuttimet vaihtoon!

hylsy
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja hylsy » Ke Maaliskuu 16. 10:50:40 2005

auto muuten kulkee ihan jees mut se käyntiin lähtö on nyt parissa kuukaudessa huonontunut paljon. oon ensmäistä kertaa itekin diisselin omistaja niin on vähän hakusessa, mutta onko ne hehkutulpat vaikee vaihtaa.. tarviiko erikois avainta? tai jotain kikka kolmosta.

Ares
Viestit: 1323
Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja Ares » Ke Maaliskuu 16. 10:56:18 2005

hylsy kirjoitti:auto muuten kulkee ihan jees mut se käyntiin lähtö on nyt parissa kuukaudessa huonontunut paljon. oon ensmäistä kertaa itekin diisselin omistaja niin on vähän hakusessa, mutta onko ne hehkutulpat vaikee vaihtaa.. tarviiko erikois avainta? tai jotain kikka kolmosta.
Ei pitäisi olla vaikeaa, mutta täälä ei vielä etäkorjaus toimi joten joudut itse tarkastamaan asian...

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Ke Maaliskuu 16. 11:38:20 2005

Hehkun vaihto on niinkuin bensakoneen tulpan vaihto eli no problem...
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

hylsy
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja hylsy » Ke Maaliskuu 16. 12:24:39 2005

Vai on etäkorjaus vielä vaiheessa :lol: kiitän neuvoista illasta tutustumaan / vaihtamaan 8)

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ke Maaliskuu 16. 12:42:38 2005

suuttimen kärjt loppu
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » Ke Maaliskuu 16. 14:00:47 2005

sierra friikki kirjoitti:suuttimen kärjt loppu
Jolloin ravistelee myös kuumana, kun palorintama on mitä sattuu
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Marko_T.
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Marko_T. » Ke Maaliskuu 16. 14:11:40 2005

Voi myös suodattimen jalka vuotaa hieman, meillä ei oireillut ajossa muuten,mutta kylmänä sai sahata aika pitkään, lopulta vuoti riittävästi ja käsipumpulla sai pumpata linjat täyteen jotta lähti käyntiin.

hylsy
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja hylsy » Ke Maaliskuu 16. 18:58:05 2005

voiko johtua palaneesta sulakkeesta :?

PasiZ
Viestit: 1033
Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
Paikkakunta: Salo, #480
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PasiZ » To Maaliskuu 17. 10:38:18 2005

hylsy kirjoitti:voiko johtua palaneesta sulakkeesta :?
Tottakai jos hehkujen sulake...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka ;)
Fun is not a straight line

Vastaa Viestiin