Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
hylsy
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja hylsy » Ke Maaliskuu 16. 9:01:17 2005
Missä ois vika kun toi diesel ei oikein taho lähtee aamulla normaalin hehkutuksen jälkeen käymään, joutuu starttaamaan useampaan kertaan,ja sillo startatessa koko auto tärisee niin että meinaa hampaat tippua ( omat on vielä) ja sitte jos ei muista laittaa yöksi tolppaan niin ei sitte lähe sitä vähääkään , voisko olla akku tai laturi vai

haulla yritin mutta en oikein löytäny tätä asiaa. tai sit en osannu käyttää

-
fomoco3
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja fomoco3 » Ke Maaliskuu 16. 10:07:23 2005
Hehkut loppu
Projektit
"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"
-
caltsu
- Viestit: 3557
- Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
- Paikkakunta: orimattila
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja caltsu » Ke Maaliskuu 16. 10:08:16 2005
mitään en dieseleistä tiedä mutta onko hehkutulpat kaikki ehjiä??
se voisi olla yksi syy.
-
Ares
- Viestit: 1323
- Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
- Paikkakunta: Laihia
Viesti
Kirjoittaja Ares » Ke Maaliskuu 16. 10:19:45 2005
Hehkutulpat, hehkurele...
Toimiiko auto muuten hyvin? Jos ei suuttimet vaihtoon!
-
hylsy
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja hylsy » Ke Maaliskuu 16. 10:50:40 2005
auto muuten kulkee ihan jees mut se käyntiin lähtö on nyt parissa kuukaudessa huonontunut paljon. oon ensmäistä kertaa itekin diisselin omistaja niin on vähän hakusessa, mutta onko ne hehkutulpat vaikee vaihtaa.. tarviiko erikois avainta? tai jotain kikka kolmosta.
-
Ares
- Viestit: 1323
- Liittynyt: Ma Joulukuu 22. 11:02:48 2003
- Paikkakunta: Laihia
Viesti
Kirjoittaja Ares » Ke Maaliskuu 16. 10:56:18 2005
hylsy kirjoitti:auto muuten kulkee ihan jees mut se käyntiin lähtö on nyt parissa kuukaudessa huonontunut paljon. oon ensmäistä kertaa itekin diisselin omistaja niin on vähän hakusessa, mutta onko ne hehkutulpat vaikee vaihtaa.. tarviiko erikois avainta? tai jotain kikka kolmosta.
Ei pitäisi olla vaikeaa, mutta täälä ei vielä etäkorjaus toimi joten joudut itse tarkastamaan asian...
-
fomoco3
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja fomoco3 » Ke Maaliskuu 16. 11:38:20 2005
Hehkun vaihto on niinkuin bensakoneen tulpan vaihto eli no problem...
Projektit
"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"
-
hylsy
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja hylsy » Ke Maaliskuu 16. 12:24:39 2005
Vai on etäkorjaus vielä vaiheessa

kiitän neuvoista illasta tutustumaan / vaihtamaan

-
sierra friikki
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja sierra friikki » Ke Maaliskuu 16. 12:42:38 2005
suuttimen kärjt loppu
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
PasiZ
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja PasiZ » Ke Maaliskuu 16. 14:00:47 2005
sierra friikki kirjoitti:suuttimen kärjt loppu
Jolloin ravistelee myös kuumana, kun palorintama on mitä sattuu
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
-
Marko_T.
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Marko_T. » Ke Maaliskuu 16. 14:11:40 2005
Voi myös suodattimen jalka vuotaa hieman, meillä ei oireillut ajossa muuten,mutta kylmänä sai sahata aika pitkään, lopulta vuoti riittävästi ja käsipumpulla sai pumpata linjat täyteen jotta lähti käyntiin.
-
hylsy
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja hylsy » Ke Maaliskuu 16. 18:58:05 2005
voiko johtua palaneesta sulakkeesta

-
PasiZ
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja PasiZ » To Maaliskuu 17. 10:38:18 2005
hylsy kirjoitti:voiko johtua palaneesta sulakkeesta

Tottakai jos hehkujen sulake...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line