
Kuis on?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1367
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 10. 11:16:09 2003
- Paikkakunta: Panttila, capital of Kurikka #837
-
- Viestit: 168
- Liittynyt: Ma Syyskuu 1. 0:30:35 2003
- Paikkakunta: Akaa
Jos moottoria ei ole vielä vaihdettu niin prosentit on 38,9 ja jos on vaihdettu niin sit se on sama. Ja jos en väärin muista niin kun prosentit menee yli 35% niin tulee kanta-autotarkastus joka maksaa about 300-1000... Kannattaa katsoa tämä ----> http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... forum=2&29
-
- Viestit: 215
- Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
- Paikkakunta: Vantaa
Akelta tuli sen verran tietoa, että prosenttien vähennys ei ole jälkikäteen mahdollista. Tämä oli suora vastaus suoraan kysymykseen, joten niin se kai sitten on. Nähtäväksi jää saako niitä kukaan koskaan tulevaisuudessa vähennettyä. Yrittänyttähän ei laiteta vai miten se nyt taas olikaan...Asentaja kirjoitti:kannattaa koittaa vähennyttää prosentteja etu- tolppien, jarrujen ja taka jarrujen osalta jos alkaa hipoon rimaa. Ku se kerta tänä päivänä on mahdollista
Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST
-
- Viestit: 215
- Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
- Paikkakunta: Vantaa
Olihan noita höpinöitä jo silloin kun 2003 syksyllä muutoskatsastin oman mk1:seni, mutta käytännössä ei puhuttu mistään tuollaisesta.SHR kirjoitti:Yleisesti on ollut käytäntö että mk1:stä ei saa enää 2.0 koneelle, näin ainakin eteläsuomessa kertoiltu, perustelu joku tuulesta temmattu rakennevahvuuspitääsaadajostainlupamitäeivoisaada juttu. Poikkeuksethan vahvistaa säännön.
Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Sen verran kuitenkin blaablaata että itse kysytty ja kuultu eräästä konttorista että fordilta tullu tämmönen lausunto. Samaa on ollu muuallakin, en ole väittänytkään että ei olisi mitenkään mahdollista mutta moni muukin sitä joiltain konttoreilta kysässy ja vastaus oli ei käy. Itse en ole muutosta tekemässä joten ei hirveesti kiinnosta. Aikoinaan -95 tienoilla rekisteröintikatsastin 1.3 sportin 2.0 Rf kaikilla muutoksilla eikä edes konepeltiä aukastu, sanottiin vaan että mitä kirjoitetaan lisätietoihin.
-
- Viestit: 217
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
- Paikkakunta: turku
no mil tos koneest voi noin pirust tulla?ku omast on vaihdettu kone apulaitteineen ja etu/takajarrut ja prosentit on 23.9johnlee5 kirjoitti:Jos moottoria ei ole vielä vaihdettu niin prosentit on 38,9 ja jos on vaihdettu niin sit se on sama. Ja jos en väärin muista niin kun prosentit menee yli 35% niin tulee kanta-autotarkastus joka maksaa about 300-1000... Kannattaa katsoa tämä ----> http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... forum=2&29

-
- Viestit: 168
- Liittynyt: Ma Syyskuu 1. 0:30:35 2003
- Paikkakunta: Akaa
(Moottori apulaitteineen yhteensä 15,0 %)lars kirjoitti:no mil tos koneest voi noin pirust tulla?ku omast on vaihdettu kone apulaitteineen ja etu/takajarrut ja prosentit on 23.9johnlee5 kirjoitti:Jos moottoria ei ole vielä vaihdettu niin prosentit on 38,9 ja jos on vaihdettu niin sit se on sama. Ja jos en väärin muista niin kun prosentit menee yli 35% niin tulee kanta-autotarkastus joka maksaa about 300-1000... Kannattaa katsoa tämä ----> http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... forum=2&29
23,9 %+15%=38,9% Siis jos vaihdetaan alkuperäisen motin tilalle uusi moottori ja prosentit on ennestään sen 23,9%. Mutta jos kertaalleen vaihdetun moottorin tilalle vaihtaa taas uuden moottorin niin sitten ei tule prosentteja.
Edit: Eli mistä alunperin noi 23,9% on tulleet niin se riippuu siitä, että kuinka tulee lisää kun vaihtaa motin.
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Ei ole huuhaata. Olen ite nähnyt tämän lausunnon. Tosin tämän lausunnon sisältö on ihan huuhaata, mikä ei pidä paikkaansa. Escortteja on edelleen katsastettu 2.0 OHC:lle ja tullaan jatkossakin. Luokitustodistukset vaan matkaan mukaan niin asia on pihvi.SHR kirjoitti:...että fordilta tullu tämmönen lausunto.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 215
- Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
- Paikkakunta: Vantaa
Tiedustelin asiaa suoraan Fordilta ja vastaus oli seuraava:
<suora lainaus>
Syy miksi Rakenteelliset erot-kaavakkeen liitteenä on maininta ettei "vanhakoppaiseen" Escortiin ole mahdollista
laittaa 2.0l OHC-moottoria on se, että MK1 Escortissa on erivahvuinen pohjapelti kuin 2.0l mallissa.
</suora lainaus>
<suora lainaus>
Syy miksi Rakenteelliset erot-kaavakkeen liitteenä on maininta ettei "vanhakoppaiseen" Escortiin ole mahdollista
laittaa 2.0l OHC-moottoria on se, että MK1 Escortissa on erivahvuinen pohjapelti kuin 2.0l mallissa.
</suora lainaus>
Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST