Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
lars
- Viestit: 217
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
- Paikkakunta: turku
Viesti
Kirjoittaja lars » Ma Huhtikuu 4. 15:37:31 2005
eli sellasta olen mietiskellyt et kuinkahan paljon tost 1,6 kentistä mahtaisi saada tehoja irti?jos siinä olis sen verran vielä lohkossa tyhjää et sais porattua yli kokoon
ja ahdettuna tietenkin
Sit olis viäl toinen jutska.Mitä vapaasti hengittävä cosworthin kone antaa tehoja?
-
northwest
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja northwest » Ma Huhtikuu 4. 20:33:44 2005
Vaparikossu kannattaa unohtaa

Huono aihio siihen käyttöön.
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
Orsts2
- Viestit: 463
- Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Orsts2 » Ma Huhtikuu 4. 21:02:29 2005
300 heppaa rupee vaparina oleen raja ehkä 320
-
northwest
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja northwest » Ma Huhtikuu 4. 21:16:24 2005
Orsts2 kirjoitti:300 heppaa rupee vaparina oleen raja ehkä 320
?missä ja kenellä?-parhaat mitä olen kuullut 2.5L:sena on pyörinyt 260-280...
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
lars
- Viestit: 217
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
- Paikkakunta: turku
Viesti
Kirjoittaja lars » Ma Huhtikuu 4. 21:50:28 2005
Orsts2 kirjoitti:300 heppaa rupee vaparina oleen raja ehkä 320
tarkotin että mitä normi kossun kone antaa tehoja ilman ahdinta?kun normaali ahdoilla 220hv mut entäs ilman ahtoja

-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » Ma Huhtikuu 4. 21:53:12 2005
Jos otat cossusta ahtimen pois tekemättä mitään muuta niin ei se kulje juuri mihinkään.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
lars
- Viestit: 217
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
- Paikkakunta: turku
Viesti
Kirjoittaja lars » Ma Huhtikuu 4. 23:07:17 2005
siipicossu kirjoitti:Jos otat cossusta ahtimen pois tekemättä mitään muuta niin ei se kulje juuri mihinkään.
NIINKÖ

-
sprint
- Viestit: 592
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002
Viesti
Kirjoittaja sprint » Ti Huhtikuu 5. 7:35:39 2005
northwest kirjoitti:Orsts2 kirjoitti:300 heppaa rupee vaparina oleen raja ehkä 320
?missä ja kenellä?-parhaat mitä olen kuullut 2.5L:sena on pyörinyt 260-280...
Näin olen itsekin käsittänyt tehot viritettynä kuten northwest kertoili.
#736
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
-
sierra friikki
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja sierra friikki » Ti Huhtikuu 5. 7:46:06 2005
lars kirjoitti:siipicossu kirjoitti:Jos otat cossusta ahtimen pois tekemättä mitään muuta niin ei se kulje juuri mihinkään.
NIINKÖ

no miten se muka kulkis.
vertaa 7 luvun lopun ameeeriikkalaisia saaste moottoreita.
4 litraa nelonen ja puristus 7 (jotta käy 87lla)
paljon kapasitettia mutta ei ole käytössä
cossussa on lisäksi
kansi on raakile
kampura painava
veivit ei siistitty
männät tasaset
mikä siinä muka antais sitä tehoa ilman laittoa.
kun ei uskalla kierrättääkään.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
tanari
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja tanari » Ti Huhtikuu 5. 8:05:48 2005
kentti on loistava moottori classikkoon, omani meni aika hyvin.. oli porattu 1.5mm ylikokoon 1.3männät(pienempi kuoppa männässä =puristuksia lisää), lohko deckattu, lankkukansi 42/35 venttiileillä, kentcamssin 234nokka ja 2kurkkusella kaasarilla.. kuljetti mk1 escorttia ihan kivasti

ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » Ti Huhtikuu 5. 12:31:57 2005
Mulla on joskus ahtoputki irronnut liitoksesta ja vetoja ei kyllä sen jälkeen ollut yhtään.
Kyllä sillä nyt liikkeelle pääsee mutta ei juuri muuta.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
Tähtisilmä
- Viestit: 436
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
- Paikkakunta: Pohjois Savo
Viesti
Kirjoittaja Tähtisilmä » Ti Huhtikuu 5. 13:32:42 2005
vapari cossusta ( rallipelistä ) kylän rallipojat penkitti jotain +270hp. Penkistä ei tietoa. Mutta kyllähän tuo tuolla ennen kisoissa pärjäsi...tais tulla jokunen suomen mestaruus
Mihu vois muistaa tarkemmin.
S a a b & F o r d
-
lars
- Viestit: 217
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
- Paikkakunta: turku
Viesti
Kirjoittaja lars » Ti Huhtikuu 5. 15:31:52 2005
siipicossu kirjoitti:Mulla on joskus ahtoputki irronnut liitoksesta ja vetoja ei kyllä sen jälkeen ollut yhtään.
Kyllä sillä nyt liikkeelle pääsee mutta ei juuri muuta.
eli sithän periaatteesa ton mk1 sais tol kossun tekniikal katsastettua ilman ahdinta jos ne tehot ei kerran oo mitään liian mahdottomia
ja kun leima on tullut ni ei muuta kun adinta asentelee

-
northwest
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja northwest » Ti Huhtikuu 5. 15:40:44 2005
Tähtisilmä kirjoitti:vapari cossusta ( rallipelistä ) kylän rallipojat penkitti jotain +270hp. Penkistä ei tietoa. Mutta kyllähän tuo tuolla ennen kisoissa pärjäsi...tais tulla jokunen suomen mestaruus
Mihu vois muistaa tarkemmin.
Stranden lienee kyseessä?
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
Tähtisilmä
- Viestit: 436
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
- Paikkakunta: Pohjois Savo
Viesti
Kirjoittaja Tähtisilmä » Ti Huhtikuu 5. 15:55:37 2005
northwest kirjoitti:
Stranden lienee kyseessä?
Jep.
S a a b & F o r d
-
Cleveland
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Cleveland » Ti Huhtikuu 5. 17:41:15 2005
lars kirjoitti:siipicossu kirjoitti:Mulla on joskus ahtoputki irronnut liitoksesta ja vetoja ei kyllä sen jälkeen ollut yhtään.
Kyllä sillä nyt liikkeelle pääsee mutta ei juuri muuta.
eli sithän periaatteesa ton mk1 sais tol kossun tekniikal katsastettua ilman ahdinta jos ne tehot ei kerran oo mitään liian mahdottomia
ja kun leima on tullut ni ei muuta kun adinta asentelee

Mitä, mitä, mitä ihmettä....

-
Tharkad
- Viestit: 1816
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 25. 15:21:30 2002
- Paikkakunta: Espoo
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tharkad » Ti Huhtikuu 5. 18:24:53 2005
Cleveland kirjoitti:lars kirjoitti:siipicossu kirjoitti:Mulla on joskus ahtoputki irronnut liitoksesta ja vetoja ei kyllä sen jälkeen ollut yhtään.
Kyllä sillä nyt liikkeelle pääsee mutta ei juuri muuta.
eli sithän periaatteesa ton mk1 sais tol kossun tekniikal katsastettua ilman ahdinta jos ne tehot ei kerran oo mitään liian mahdottomia
ja kun leima on tullut ni ei muuta kun adinta asentelee

Mitä, mitä, mitä ihmettä....

Niin. Eiköhän se oo ihan sama katsastaa se vaan ihan vaikka 1.1 kentillä ja ruuvata se cossukone katsastuksen jälkeen paikalleen tai ihan mikä vaan pata...
-
Sierraxr4x4
- Viestit: 275
- Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
- Paikkakunta: Laihia
Viesti
Kirjoittaja Sierraxr4x4 » Ti Huhtikuu 5. 19:06:52 2005
takatuvan mika ajaa kiihdytys kisoja mk1 esolla (t.sininen)jossa o vapari cossu, tehoista ei tietoa! kiertää valehtelematta 9000-10000 rpm

ja ajat oli mielestäni matalia 11 vai oliko jopa 10 puolella

vaasanpoijat ainakin tietävät tapauksen

HIENOSTI LAULAA

sierra xr4x4
escort mk1
-
SHR
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Viesti
Kirjoittaja SHR » Ti Huhtikuu 5. 19:13:33 2005
northwest kirjoitti:Tähtisilmä kirjoitti:vapari cossusta ( rallipelistä ) kylän rallipojat penkitti jotain +270hp. Penkistä ei tietoa. Mutta kyllähän tuo tuolla ennen kisoissa pärjäsi...tais tulla jokunen suomen mestaruus
Mihu vois muistaa tarkemmin.
Stranden lienee kyseessä?
Ei ihan helposti tule kossusta Rf vireessä 270 tehoja, tääkin menestynyt f-cup vaparikossu rämpi pitkään 220-230 tasossa kun se vietiin kunnon jarruihin sieltä susirajalta, autohan tuli kuuluisaan corolla tiimiin lahteen

ja sitten näille turbotus mussukoille jotka kertoo että leimaa vaparina ja sitten ahdinta asentaa, omaan housuun kusette jos niin teette, toivottavasti lähtee lapasesta ja joudutte maksumiehiksi tän nerokkaan idean seurauksena. Jos ei tänäpäivänä ole rahaa turboautoon, ei kannata näillä paskoilla leikkiä.
-
lars
- Viestit: 217
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
- Paikkakunta: turku
Viesti
Kirjoittaja lars » Ti Huhtikuu 5. 19:32:14 2005
SHR kirjoitti:northwest kirjoitti:Tähtisilmä kirjoitti:vapari cossusta ( rallipelistä ) kylän rallipojat penkitti jotain +270hp. Penkistä ei tietoa. Mutta kyllähän tuo tuolla ennen kisoissa pärjäsi...tais tulla jokunen suomen mestaruus
Mihu vois muistaa tarkemmin.
Stranden lienee kyseessä?
Ei ihan helposti tule kossusta Rf vireessä 270 tehoja, tääkin menestynyt f-cup vaparikossu rämpi pitkään 220-230 tasossa kun se vietiin kunnon jarruihin sieltä susirajalta, autohan tuli kuuluisaan corolla tiimiin lahteen

ja sitten näille turbotus mussukoille jotka kertoo että leimaa vaparina ja sitten ahdinta asentaa, omaan housuun kusette jos niin teette, toivottavasti lähtee lapasesta ja joudutte maksumiehiksi tän nerokkaan idean seurauksena. Jos ei tänäpäivänä ole rahaa turboautoon, ei kannata näillä paskoilla leikkiä.
Niin no jokainen auto joka ylittää malli sarjan tehoikkaimman auton tehot 20% ni on laiton auto jos pilkkua rupeamme nussimaan
-
SHR
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Viesti
Kirjoittaja SHR » Ti Huhtikuu 5. 19:53:38 2005
Toikin on kyllä totta. Mutta sitten se nussiminen alkaa kun vetää ahdin punaisena jonkun hengiltä eikä ole otteessa merkintää ahtimesta.
-
timppaanen
- Viestit: 2856
- Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
- Paikkakunta: Korsholm
Viesti
Kirjoittaja timppaanen » Ti Huhtikuu 5. 20:12:55 2005
Sierraxr4x4 kirjoitti:takatuvan mika ajaa kiihdytys kisoja mk1 esolla (t.sininen)jossa o vapari cossu, tehoista ei tietoa! kiertää valehtelematta 9000-10000 rpm

ja ajat oli mielestäni matalia 11 vai oliko jopa 10 puolella

vaasanpoijat ainakin tietävät tapauksen

HIENOSTI LAULAA

tais vetästä 10.95 ajan viimesissä kisoissa.
se kyllä laulaa komeesti se auto
tehoja kuulemma hieman yli ~300hv
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit -->
escort mk1 2.0 -70,
escort mk2 2.0 -78
-
Bootsi
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
Viesti
Kirjoittaja Bootsi » Ti Huhtikuu 5. 21:13:28 2005
SHR kirjoitti:Toikin on kyllä totta. Mutta sitten se nussiminen alkaa kun vetää ahdin punaisena jonkun hengiltä eikä ole otteessa merkintää ahtimesta.
Ja tuollaisen onnettomuuden jälkeen taas sorvataan pykäliä ja tehdään virittämisestä vaikeampaa/mahdotonta.
Käy, niin kuin kävi ilokaasujen kans..

-
lars
- Viestit: 217
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
- Paikkakunta: turku
Viesti
Kirjoittaja lars » Ti Huhtikuu 5. 22:25:08 2005
Mut onhan sit tälläinenkin vaihtoehto et kossun lohkoon laittaa is:n kannen ja ahtimen ni luulis vielä pysyvän teho rajoissa jollain mini ahdoilla
niin sit sais sen ahtimen merkattua sinne paappereihin
-
Tähtisilmä
- Viestit: 436
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
- Paikkakunta: Pohjois Savo
Viesti
Kirjoittaja Tähtisilmä » Ti Huhtikuu 5. 22:38:54 2005
SHR kirjoitti: Ei ihan helposti tule kossusta Rf vireessä 270 tehoja, tääkin menestynyt f-cup vaparikossu rämpi pitkään 220-230 tasossa kun se vietiin kunnon jarruihin sieltä susirajalta,

Joo Mr SHR mutta on täällä susirajallakin elämää. Nukuttaakin paremmin kun on lappujen mukaan "enemmän" hevosia!
Sierra lähti piakkoin myyntiin kun penkittäessä naksahti CatCamsin nokka poikki, oisko maankuulun Korollateeminpojjat laittaneet vakionokat tilalle??

S a a b & F o r d
-
SHR
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Viesti
Kirjoittaja SHR » Ti Huhtikuu 5. 23:17:13 2005
Aivan totta, osat voivat vaihtua myyntipäätöksen myötä. Kovaa ja varmasti Stranden ajeli oli tehoa mitä vaan 2?0 heppaa, ja jos voittaa ei voi olla huono

-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Viesti
Kirjoittaja jjs » Ke Huhtikuu 6. 0:26:58 2005
Ex-Hiltunen rF-cossussa piti olla 265hv/2,1l. TuningWorldissä muistaakseni tuli 228hv.
Noi ahdin ensin leimalle, sitten cossunkansi tai päinvastoin -jutut on todella aikansa eläneitä ja rasittavia. Vehkeet -semmoisenaan- leimalle, tehoja toki saa/joutuu käpälöimään alaviistoon joissain rajatapauksissa. Jättäkää idioottihuijaukset manneille

Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
Escor_t
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja Escor_t » Ke Huhtikuu 6. 1:16:38 2005
lars kirjoitti:Mut onhan sit tälläinenkin vaihtoehto et kossun lohkoon laittaa is:n kannen ja ahtimen ni luulis vielä pysyvän teho rajoissa jollain mini ahdoilla
niin sit sais sen ahtimen merkattua sinne paappereihin
Tiputa kossusta ahdot lähelle nollaa, penkissä lauta kaasupolkimen alle ni hyvin tippuu tehot. Mutta kun taas nostat ahtoja ja otat laudan pois polkimen alta niin... saat laittoman pelin.
lähtee siitä kentistä 200-300 hv ja vaikka yli jos jaksaa satsaa. Saattaa OHC olla "järkevämpi" ahtokohde

-
sprint
- Viestit: 592
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002
Viesti
Kirjoittaja sprint » Ke Huhtikuu 6. 7:24:18 2005
Escor_t kirjoitti:
lähtee siitä kentistä 200-300 hv ja vaikka yli jos jaksaa satsaa.
Siitä miten toi tehdään haluun nähä paperit

.
#736
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
-
Bootsi
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
Viesti
Kirjoittaja Bootsi » Ke Huhtikuu 6. 17:55:39 2005
Pitäisköhän nyt sitten uskoa että vapari koneessa norm. OHC:n kansi on parempi, kuin Cosworth kansi??

(ja ilmeisesti siis myös ahdetussa)
Vai eikö cossuun ole vielä löydetty sopivia nokkia vaparikäyttöön?!?!

-
northwest
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja northwest » Ke Huhtikuu 6. 20:06:58 2005
Kokeiltu on varmasti eri nokkia kossuun

,kuitenkin vaan ohc:n kansi on vaparina parempi(ainakin aihiona)
Viimeksi muokannut
northwest, To Huhtikuu 14. 20:30:19 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
Tähtisilmä
- Viestit: 436
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
- Paikkakunta: Pohjois Savo
Viesti
Kirjoittaja Tähtisilmä » Ke Huhtikuu 6. 22:36:36 2005
Noh tässäkään tekstissä ei ole mitään uutta, mutta ampukaa vaan tämän seutukunnan virittäjät tai minut, mutta tässä yhdenlainen saman hepun tekemät kannet samassa virtauspenkissä: is 245hp, cossun 2wd 247hp.
Fakta on, että OHC:n kannestakin ( esim. cossun lohkoon iskettynä ) saa tehtynä löylyä irti ahdetusta niin että piisaa varmasti jokaiselle poislukien tietenkin ex- ja nykyiset sorateidenkeisarit Kehäteiden lähettyviltä...joille mikään ei riitä!
PS. Hyvin näyttää muuten kaverin cosa/ohc turbo suttaavan escortissa getragin kaavion läpi ( yllämainittu seppä tehnyt kannen ja nokan )!

S a a b & F o r d
-
northwest
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja northwest » To Huhtikuu 14. 20:28:39 2005
Juuri oli ollut yksi hyvän tekijän vaparicossu penkissä,252hv/2.5L.Eli kyllä OHC näyttäis olevan paree aihio.Tuo jääkin varamoottoriksi,tilalle 2.6 OHC josta viimeksi lähti 290hv.Vienee 960kg autoa rivakasti...etenkin kun tuolla 16v koneella piti painaa 1020kg

Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.
-
Bootsi
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
Viesti
Kirjoittaja Bootsi » To Huhtikuu 14. 20:39:14 2005
northwest kirjoitti: 2.6 OHC josta viimeksi lähti 290hv.
Ihanko "euro OHC" ja ns. Jenkki OHC?? 2.6l.

-
northwest
- Viestit: 1322
- Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
- Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja northwest » To Huhtikuu 14. 20:55:58 2005
Tää on €-ohc,billettikampuralla ja putkituksella.
$-pintosta tullee lähemmäs 3litrainen,tarvittaessa

Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.