1600 kent ja vähän cossustakin

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

lars
Viestit: 217
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
Paikkakunta: turku

1600 kent ja vähän cossustakin

Viesti Kirjoittaja lars » Ma Huhtikuu 4. 15:37:31 2005

eli sellasta olen mietiskellyt et kuinkahan paljon tost 1,6 kentistä mahtaisi saada tehoja irti?jos siinä olis sen verran vielä lohkossa tyhjää et sais porattua yli kokoon :?:
ja ahdettuna tietenkin :D
Sit olis viäl toinen jutska.Mitä vapaasti hengittävä cosworthin kone antaa tehoja?

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Ma Huhtikuu 4. 20:33:44 2005

Vaparikossu kannattaa unohtaa :wink: Huono aihio siihen käyttöön.
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

Orsts2
Viestit: 463
Liittynyt: Ti Lokakuu 1. 23:58:53 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Orsts2 » Ma Huhtikuu 4. 21:02:29 2005

300 heppaa rupee vaparina oleen raja ehkä 320
Sierra Cosworth 4X4 -90 liikkuu...
Ford Scorpio 2.0 16v -95 Käyttöpeli

Jäsen #139
iRC: cossu_

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Ma Huhtikuu 4. 21:16:24 2005

Orsts2 kirjoitti:300 heppaa rupee vaparina oleen raja ehkä 320
?missä ja kenellä?-parhaat mitä olen kuullut 2.5L:sena on pyörinyt 260-280...
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

lars
Viestit: 217
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja lars » Ma Huhtikuu 4. 21:50:28 2005

Orsts2 kirjoitti:300 heppaa rupee vaparina oleen raja ehkä 320
tarkotin että mitä normi kossun kone antaa tehoja ilman ahdinta?kun normaali ahdoilla 220hv mut entäs ilman ahtoja :shock:

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ma Huhtikuu 4. 21:53:12 2005

Jos otat cossusta ahtimen pois tekemättä mitään muuta niin ei se kulje juuri mihinkään.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

lars
Viestit: 217
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja lars » Ma Huhtikuu 4. 23:07:17 2005

siipicossu kirjoitti:Jos otat cossusta ahtimen pois tekemättä mitään muuta niin ei se kulje juuri mihinkään.
NIINKÖ :shock:

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Viesti Kirjoittaja sprint » Ti Huhtikuu 5. 7:35:39 2005

northwest kirjoitti:
Orsts2 kirjoitti:300 heppaa rupee vaparina oleen raja ehkä 320
?missä ja kenellä?-parhaat mitä olen kuullut 2.5L:sena on pyörinyt 260-280...
Näin olen itsekin käsittänyt tehot viritettynä kuten northwest kertoili.
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ti Huhtikuu 5. 7:46:06 2005

lars kirjoitti:
siipicossu kirjoitti:Jos otat cossusta ahtimen pois tekemättä mitään muuta niin ei se kulje juuri mihinkään.
NIINKÖ :shock:
no miten se muka kulkis.
vertaa 7 luvun lopun ameeeriikkalaisia saaste moottoreita.
4 litraa nelonen ja puristus 7 (jotta käy 87lla)
paljon kapasitettia mutta ei ole käytössä
cossussa on lisäksi
kansi on raakile
kampura painava
veivit ei siistitty
männät tasaset
mikä siinä muka antais sitä tehoa ilman laittoa.
kun ei uskalla kierrättääkään.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tanari » Ti Huhtikuu 5. 8:05:48 2005

kentti on loistava moottori classikkoon, omani meni aika hyvin.. oli porattu 1.5mm ylikokoon 1.3männät(pienempi kuoppa männässä =puristuksia lisää), lohko deckattu, lankkukansi 42/35 venttiileillä, kentcamssin 234nokka ja 2kurkkusella kaasarilla.. kuljetti mk1 escorttia ihan kivasti :lol:
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ti Huhtikuu 5. 12:31:57 2005

Mulla on joskus ahtoputki irronnut liitoksesta ja vetoja ei kyllä sen jälkeen ollut yhtään.
Kyllä sillä nyt liikkeelle pääsee mutta ei juuri muuta.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Tähtisilmä
Viestit: 436
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
Paikkakunta: Pohjois Savo

Viesti Kirjoittaja Tähtisilmä » Ti Huhtikuu 5. 13:32:42 2005

vapari cossusta ( rallipelistä ) kylän rallipojat penkitti jotain +270hp. Penkistä ei tietoa. Mutta kyllähän tuo tuolla ennen kisoissa pärjäsi...tais tulla jokunen suomen mestaruus :roll:
Mihu vois muistaa tarkemmin.
S a a b & F o r d

lars
Viestit: 217
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja lars » Ti Huhtikuu 5. 15:31:52 2005

siipicossu kirjoitti:Mulla on joskus ahtoputki irronnut liitoksesta ja vetoja ei kyllä sen jälkeen ollut yhtään.
Kyllä sillä nyt liikkeelle pääsee mutta ei juuri muuta.
eli sithän periaatteesa ton mk1 sais tol kossun tekniikal katsastettua ilman ahdinta jos ne tehot ei kerran oo mitään liian mahdottomia
ja kun leima on tullut ni ei muuta kun adinta asentelee 8)

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Ti Huhtikuu 5. 15:40:44 2005

Tähtisilmä kirjoitti:vapari cossusta ( rallipelistä ) kylän rallipojat penkitti jotain +270hp. Penkistä ei tietoa. Mutta kyllähän tuo tuolla ennen kisoissa pärjäsi...tais tulla jokunen suomen mestaruus :roll:
Mihu vois muistaa tarkemmin.
Stranden lienee kyseessä?
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

Tähtisilmä
Viestit: 436
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
Paikkakunta: Pohjois Savo

Viesti Kirjoittaja Tähtisilmä » Ti Huhtikuu 5. 15:55:37 2005

northwest kirjoitti: Stranden lienee kyseessä?
Jep.
S a a b & F o r d

Cleveland
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Cleveland » Ti Huhtikuu 5. 17:41:15 2005

lars kirjoitti:
siipicossu kirjoitti:Mulla on joskus ahtoputki irronnut liitoksesta ja vetoja ei kyllä sen jälkeen ollut yhtään.
Kyllä sillä nyt liikkeelle pääsee mutta ei juuri muuta.
eli sithän periaatteesa ton mk1 sais tol kossun tekniikal katsastettua ilman ahdinta jos ne tehot ei kerran oo mitään liian mahdottomia
ja kun leima on tullut ni ei muuta kun adinta asentelee 8)
Mitä, mitä, mitä ihmettä.... :shock:

Tharkad
Viestit: 1816
Liittynyt: Ma Maaliskuu 25. 15:21:30 2002
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tharkad » Ti Huhtikuu 5. 18:24:53 2005

Cleveland kirjoitti:
lars kirjoitti:
siipicossu kirjoitti:Mulla on joskus ahtoputki irronnut liitoksesta ja vetoja ei kyllä sen jälkeen ollut yhtään.
Kyllä sillä nyt liikkeelle pääsee mutta ei juuri muuta.
eli sithän periaatteesa ton mk1 sais tol kossun tekniikal katsastettua ilman ahdinta jos ne tehot ei kerran oo mitään liian mahdottomia
ja kun leima on tullut ni ei muuta kun adinta asentelee 8)
Mitä, mitä, mitä ihmettä.... :shock:
Niin. Eiköhän se oo ihan sama katsastaa se vaan ihan vaikka 1.1 kentillä ja ruuvata se cossukone katsastuksen jälkeen paikalleen tai ihan mikä vaan pata...

Sierraxr4x4
Viestit: 275
Liittynyt: To Marraskuu 28. 13:34:33 2002
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja Sierraxr4x4 » Ti Huhtikuu 5. 19:06:52 2005

takatuvan mika ajaa kiihdytys kisoja mk1 esolla (t.sininen)jossa o vapari cossu, tehoista ei tietoa! kiertää valehtelematta 9000-10000 rpm :shock: ja ajat oli mielestäni matalia 11 vai oliko jopa 10 puolella :?: vaasanpoijat ainakin tietävät tapauksen :wink: HIENOSTI LAULAA 8)
sierra xr4x4
escort mk1

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Ti Huhtikuu 5. 19:13:33 2005

northwest kirjoitti:
Tähtisilmä kirjoitti:vapari cossusta ( rallipelistä ) kylän rallipojat penkitti jotain +270hp. Penkistä ei tietoa. Mutta kyllähän tuo tuolla ennen kisoissa pärjäsi...tais tulla jokunen suomen mestaruus :roll:
Mihu vois muistaa tarkemmin.
Stranden lienee kyseessä?
Ei ihan helposti tule kossusta Rf vireessä 270 tehoja, tääkin menestynyt f-cup vaparikossu rämpi pitkään 220-230 tasossa kun se vietiin kunnon jarruihin sieltä susirajalta, autohan tuli kuuluisaan corolla tiimiin lahteen :wink: ja sitten näille turbotus mussukoille jotka kertoo että leimaa vaparina ja sitten ahdinta asentaa, omaan housuun kusette jos niin teette, toivottavasti lähtee lapasesta ja joudutte maksumiehiksi tän nerokkaan idean seurauksena. Jos ei tänäpäivänä ole rahaa turboautoon, ei kannata näillä paskoilla leikkiä.

lars
Viestit: 217
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja lars » Ti Huhtikuu 5. 19:32:14 2005

SHR kirjoitti:
northwest kirjoitti:
Tähtisilmä kirjoitti:vapari cossusta ( rallipelistä ) kylän rallipojat penkitti jotain +270hp. Penkistä ei tietoa. Mutta kyllähän tuo tuolla ennen kisoissa pärjäsi...tais tulla jokunen suomen mestaruus :roll:
Mihu vois muistaa tarkemmin.
Stranden lienee kyseessä?
Ei ihan helposti tule kossusta Rf vireessä 270 tehoja, tääkin menestynyt f-cup vaparikossu rämpi pitkään 220-230 tasossa kun se vietiin kunnon jarruihin sieltä susirajalta, autohan tuli kuuluisaan corolla tiimiin lahteen :wink: ja sitten näille turbotus mussukoille jotka kertoo että leimaa vaparina ja sitten ahdinta asentaa, omaan housuun kusette jos niin teette, toivottavasti lähtee lapasesta ja joudutte maksumiehiksi tän nerokkaan idean seurauksena. Jos ei tänäpäivänä ole rahaa turboautoon, ei kannata näillä paskoilla leikkiä.
Niin no jokainen auto joka ylittää malli sarjan tehoikkaimman auton tehot 20% ni on laiton auto jos pilkkua rupeamme nussimaan

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Ti Huhtikuu 5. 19:53:38 2005

Toikin on kyllä totta. Mutta sitten se nussiminen alkaa kun vetää ahdin punaisena jonkun hengiltä eikä ole otteessa merkintää ahtimesta.

timppaanen
Viestit: 2856
Liittynyt: Pe Syyskuu 20. 12:32:12 2002
Paikkakunta: Korsholm

Viesti Kirjoittaja timppaanen » Ti Huhtikuu 5. 20:12:55 2005

Sierraxr4x4 kirjoitti:takatuvan mika ajaa kiihdytys kisoja mk1 esolla (t.sininen)jossa o vapari cossu, tehoista ei tietoa! kiertää valehtelematta 9000-10000 rpm :shock: ja ajat oli mielestäni matalia 11 vai oliko jopa 10 puolella :?: vaasanpoijat ainakin tietävät tapauksen :wink: HIENOSTI LAULAA 8)
tais vetästä 10.95 ajan viimesissä kisoissa.
se kyllä laulaa komeesti se auto :D
tehoja kuulemma hieman yli ~300hv
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on taas sitä, että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
Jäsen # 427
ikuisuusrojektit --> escort mk1 2.0 -70, escort mk2 2.0 -78

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Ti Huhtikuu 5. 21:13:28 2005

SHR kirjoitti:Toikin on kyllä totta. Mutta sitten se nussiminen alkaa kun vetää ahdin punaisena jonkun hengiltä eikä ole otteessa merkintää ahtimesta.
Ja tuollaisen onnettomuuden jälkeen taas sorvataan pykäliä ja tehdään virittämisestä vaikeampaa/mahdotonta.

Käy, niin kuin kävi ilokaasujen kans.. :evil:

lars
Viestit: 217
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 22:50:51 2004
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja lars » Ti Huhtikuu 5. 22:25:08 2005

Mut onhan sit tälläinenkin vaihtoehto et kossun lohkoon laittaa is:n kannen ja ahtimen ni luulis vielä pysyvän teho rajoissa jollain mini ahdoilla :?:
niin sit sais sen ahtimen merkattua sinne paappereihin

Tähtisilmä
Viestit: 436
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
Paikkakunta: Pohjois Savo

Viesti Kirjoittaja Tähtisilmä » Ti Huhtikuu 5. 22:38:54 2005

SHR kirjoitti: Ei ihan helposti tule kossusta Rf vireessä 270 tehoja, tääkin menestynyt f-cup vaparikossu rämpi pitkään 220-230 tasossa kun se vietiin kunnon jarruihin sieltä susirajalta,
:lol: Joo Mr SHR mutta on täällä susirajallakin elämää. Nukuttaakin paremmin kun on lappujen mukaan "enemmän" hevosia! :D
Sierra lähti piakkoin myyntiin kun penkittäessä naksahti CatCamsin nokka poikki, oisko maankuulun Korollateeminpojjat laittaneet vakionokat tilalle?? ;)
S a a b & F o r d

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Ti Huhtikuu 5. 23:17:13 2005

Aivan totta, osat voivat vaihtua myyntipäätöksen myötä. Kovaa ja varmasti Stranden ajeli oli tehoa mitä vaan 2?0 heppaa, ja jos voittaa ei voi olla huono :wink:

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ke Huhtikuu 6. 0:26:58 2005

Ex-Hiltunen rF-cossussa piti olla 265hv/2,1l. TuningWorldissä muistaakseni tuli 228hv.

Noi ahdin ensin leimalle, sitten cossunkansi tai päinvastoin -jutut on todella aikansa eläneitä ja rasittavia. Vehkeet -semmoisenaan- leimalle, tehoja toki saa/joutuu käpälöimään alaviistoon joissain rajatapauksissa. Jättäkää idioottihuijaukset manneille :roll:
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Escor_t
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Escor_t » Ke Huhtikuu 6. 1:16:38 2005

lars kirjoitti:Mut onhan sit tälläinenkin vaihtoehto et kossun lohkoon laittaa is:n kannen ja ahtimen ni luulis vielä pysyvän teho rajoissa jollain mini ahdoilla :?:
niin sit sais sen ahtimen merkattua sinne paappereihin

Tiputa kossusta ahdot lähelle nollaa, penkissä lauta kaasupolkimen alle ni hyvin tippuu tehot. Mutta kun taas nostat ahtoja ja otat laudan pois polkimen alta niin... saat laittoman pelin.

lähtee siitä kentistä 200-300 hv ja vaikka yli jos jaksaa satsaa. Saattaa OHC olla "järkevämpi" ahtokohde :?

sprint
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002

Viesti Kirjoittaja sprint » Ke Huhtikuu 6. 7:24:18 2005

Escor_t kirjoitti: lähtee siitä kentistä 200-300 hv ja vaikka yli jos jaksaa satsaa.
Siitä miten toi tehdään haluun nähä paperit :shock: .
#736

escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Ke Huhtikuu 6. 17:55:39 2005

Pitäisköhän nyt sitten uskoa että vapari koneessa norm. OHC:n kansi on parempi, kuin Cosworth kansi?? :shock: (ja ilmeisesti siis myös ahdetussa) :?

Vai eikö cossuun ole vielä löydetty sopivia nokkia vaparikäyttöön?!?! :roll:

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » Ke Huhtikuu 6. 20:06:58 2005

Kokeiltu on varmasti eri nokkia kossuun :wink: ,kuitenkin vaan ohc:n kansi on vaparina parempi(ainakin aihiona)
Viimeksi muokannut northwest, To Huhtikuu 14. 20:30:19 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

Tähtisilmä
Viestit: 436
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
Paikkakunta: Pohjois Savo

Viesti Kirjoittaja Tähtisilmä » Ke Huhtikuu 6. 22:36:36 2005

Noh tässäkään tekstissä ei ole mitään uutta, mutta ampukaa vaan tämän seutukunnan virittäjät tai minut, mutta tässä yhdenlainen saman hepun tekemät kannet samassa virtauspenkissä: is 245hp, cossun 2wd 247hp.

Fakta on, että OHC:n kannestakin ( esim. cossun lohkoon iskettynä ) saa tehtynä löylyä irti ahdetusta niin että piisaa varmasti jokaiselle poislukien tietenkin ex- ja nykyiset sorateidenkeisarit Kehäteiden lähettyviltä...joille mikään ei riitä! :wink:

PS. Hyvin näyttää muuten kaverin cosa/ohc turbo suttaavan escortissa getragin kaavion läpi ( yllämainittu seppä tehnyt kannen ja nokan )! :twisted:
S a a b & F o r d

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » To Huhtikuu 14. 20:28:39 2005

Juuri oli ollut yksi hyvän tekijän vaparicossu penkissä,252hv/2.5L.Eli kyllä OHC näyttäis olevan paree aihio.Tuo jääkin varamoottoriksi,tilalle 2.6 OHC josta viimeksi lähti 290hv.Vienee 960kg autoa rivakasti...etenkin kun tuolla 16v koneella piti painaa 1020kg :roll:
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » To Huhtikuu 14. 20:39:14 2005

northwest kirjoitti: 2.6 OHC josta viimeksi lähti 290hv.
Ihanko "euro OHC" ja ns. Jenkki OHC?? 2.6l. :shock:

northwest
Viestit: 1322
Liittynyt: Ke Marraskuu 27. 17:28:24 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja northwest » To Huhtikuu 14. 20:55:58 2005

Tää on €-ohc,billettikampuralla ja putkituksella.
$-pintosta tullee lähemmäs 3litrainen,tarvittaessa :wink:
Jäsen 403
ford fiesta 1.6 rwd -77(kilpuri,toistaiseksi telakalla)
Mitsu L200 4wd Magnum-07(kärrynveturi)
-ford on ainoa kilpa-auto.

Vastaa Viestiin