
Eli mulla on tuollanen 2.9 imusarja ja ois megaruiskukin tehty jo valmiiksi, koneena on 2.6 ja siinä pysytään joten ei kannata ehdottaa moottorin vaihtamista. 2.9 imusarja on huomattavasti pidempi joten sitä on pakko lyhentää etupäästään tai muuttaa jakopää jotenkin, ottaa muuten kiinni jakopään ison rattaan koteloon. ongelmana lähinnä ylävesiletkun paikan tekeminen ja vedenkierron toimivuus.
Ehdotuksia hyvästä hitsarista otetaan vastaan.
Toinen juttu, tuossa 2.6 imusarjassahan vesi kiertää koko matkalta eli takaosassa on myös vesireikiä, 2.9 sarjassa on "paikat" reijille mutta ne ovat umpinaiset ja pohjaan joutuu myös hitsaamaan kannen jotta siitä saa umpinaisen reitin vedelle. Onko 2.9:ssä toteutettu jotenkin toisella tavalla tuo takaosan vedenkierto? Hyviä ehdotuksia hitsarista otetaan jälleen vastaan:P
Muita vaihtoehtoja, onko 2.8 konetta saanut efinä? jos on niin löytyykö joltakin sellainen imusarja?