MAF:in puhdistus?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
MAF:in puhdistus?
Miten oikeaoppisesti kuumalankailmamassamittari puhdistetaan mitään rikkomatta?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
- Viesti:
Re: MAF:in puhdistus?
Elektroniikan puhdistussprayllä, reilu suihkaus lankoihin. Antaa moskan valua pois, ei kannata mennä tökkimään millään niitä lankoja, suuri vaara että menee poikki tai niihin jää jotain nukkaa. Paineilmaa ei kannata myöskään käyttää.MouTine kirjoitti:Miten oikeaoppisesti kuumalankailmamassamittari puhdistetaan mitään rikkomatta?
Vaikutuksen huomasi ainakin omassa kulkuneuvossa, ennen putsausta röpötti kun vähänkään yritti antaa jengaa koneelle, putsauksen jälkeen kone kiersi ihan uudella tavalla.
- Toyota Corolla 1.4 D4D -06
Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
Chevrolet K1500 4x4 pick-up
-
- Viestit: 795
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:37:37 2002
Re: MAF:in puhdistus?
Toimiva konsti. Kokeilin tuota melkein vuosi sitten, eikä ole tarvinnut vielä uudestaan suihkutella. Ero on kyllä selvä kun lanka on puhdas.Hartza kirjoitti:Elektroniikan puhdistussprayllä, reilu suihkaus lankoihin. Antaa moskan valua pois, ei kannata mennä tökkimään millään niitä lankoja, suuri vaara että menee poikki tai niihin jää jotain nukkaa.MouTine kirjoitti:Miten oikeaoppisesti kuumalankailmamassamittari puhdistetaan mitään rikkomatta?
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Juu'u... Mitenkä tarviiko se sumutus tehdä irroittamalla se musta muovinen päälikansi, vaiko vaan siitä ilmantulon pienemmästä reijästä?
Asialla ratsastan... Voiko esim. lyödä tuohon jonkun isomman mittarin tekemättä mitään muutoksia? Esim. Caprissa on 55mm ja Lincussa 70mm.
Asialla ratsastan... Voiko esim. lyödä tuohon jonkun isomman mittarin tekemättä mitään muutoksia? Esim. Caprissa on 55mm ja Lincussa 70mm.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 795
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:37:37 2002
Noita Maffeja on monenlaisia. Minulla koko kompleksi oli metallia eikä sitä voinut sumutella kuin yhdestä suunnasta, ja lanka oli hyvin näkyvissä (VAG maffi kylläkin). Isomman mittarin vaihto.. hmm. TDI-volkkareissa on toisen mallinen maffi ja niitä on viritelty mm. poraamalla reikiä jne. FFP:n foorumista löytyy enemmän aiheesta.
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Voi vaihtaa, mutta seokset on sen jälkeen perseellään... Vaparin ruiskua kun käytetään turbossa tuo on aika yleistä...MouTine kirjoitti:Asialla ratsastan... Voiko esim. lyödä tuohon jonkun isomman mittarin tekemättä mitään muutoksia? Esim. Caprissa on 55mm ja Lincussa 70mm.
Korvausputki MAF:in taakse on myös vaihtoehto, jos rupeaa rajoittamaan yläpäätä...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Miten ne seokset muuttuu? Joku asijantunji vois kertoa lisää aiheesta. Ja BOA mihet siitä että kuristaako tuo suppilo todella niin paljon kuin jotkut antavat olettaa?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 795
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:37:37 2002
Mites noissa nykyään muodissa olevissa cool-air-kit ja kartiosuodatin patenteissa menetellään tuon Maffin kanssa? Heivataanko se kokonaan pois vai eikö tuollasia sarjoja saa Maffillisiin autoihin? Kokeilin joskus omassa autossani ilman Maffia ja tyhjäkäynti meni ihan persiilleen eikä tehot varmasti ainakaan lisääntyneet. Sama juttu lienee isomman Maffin kanssa.
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Kun virtauskanava suurenee, anturin läpikulkeva ilmamassa on pienempi (Jolloin myös jäähdytysteho lankaan on pienempi)... Tästä johtuen virrantarve samalla hengityksellä muuttuu, jolloin poksi kuvittelee auton saavan vähemmän ilmaa ja soppa menee laihalle...MouTine kirjoitti:Miten ne seokset muuttuu? Joku asijantunji vois kertoa lisää aiheesta. Ja BOA mihet siitä että kuristaako tuo suppilo todella niin paljon kuin jotkut antavat olettaa?
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
Joo mä kanssa epäilen tota et kannattaako sitä kanavaa alkaa porailemaan. Juurikin em. syystä. Maf:n vastusarvoja pitäs myös siinä tapauksessa muuttaa.
Eihän tosta kanavan suurentamisesta muuta hyötyä oo kun että ei ainakaan ahdista sitte, mutta eriasia on, että ahdistaako se yleensäkään näillä tehoilla vielä. Joku joskus muistaakseni mainitsi, että pitäs 300hv asti hengittää imupuolelta ihan ok.
Myöskin muistelen jonkun joskus puhuneen, että joku BMW:n maf sopisi tilalle. Eli olis samat arvot, mutta isompi aukko. Kellään paremmin tietoa???
Myös MAP:n olen kuullut että joku olis muuttanut MAF:n tilalle. Tosin vaatii sitte jo enempi hommaa
Eihän tosta kanavan suurentamisesta muuta hyötyä oo kun että ei ainakaan ahdista sitte, mutta eriasia on, että ahdistaako se yleensäkään näillä tehoilla vielä. Joku joskus muistaakseni mainitsi, että pitäs 300hv asti hengittää imupuolelta ihan ok.
Myöskin muistelen jonkun joskus puhuneen, että joku BMW:n maf sopisi tilalle. Eli olis samat arvot, mutta isompi aukko. Kellään paremmin tietoa???
Myös MAP:n olen kuullut että joku olis muuttanut MAF:n tilalle. Tosin vaatii sitte jo enempi hommaa

Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96
-
- Viestit: 1033
- Liittynyt: Pe Tammikuu 24. 15:12:20 2003
- Paikkakunta: Salo, #480
- Viesti:
Siis tuohon maffiin vaikuttaa virtauspinta-alan ja anturin pinta-alan suhde (myös virtauksen nopeus anturin kohdalla)...TeRoK kirjoitti:Joo mä kanssa epäilen tota et kannattaako sitä kanavaa alkaa porailemaan. Juurikin em. syystä. Maf:n vastusarvoja pitäs myös siinä tapauksessa muuttaa.
Eihän tosta kanavan suurentamisesta muuta hyötyä oo kun että ei ainakaan ahdista sitte, mutta eriasia on, että ahdistaako se yleensäkään näillä tehoilla vielä. Joku joskus muistaakseni mainitsi, että pitäs 300hv asti hengittää imupuolelta ihan ok.
Myöskin muistelen jonkun joskus puhuneen, että joku BMW:n maf sopisi tilalle. Eli olis samat arvot, mutta isompi aukko. Kellään paremmin tietoa???
Myös MAP:n olen kuullut että joku olis muuttanut MAF:n tilalle. Tosin vaatii sitte jo enempi hommaa
Arvoalueet on lähes poikkeuksetta samat, maf anturi toimii nimenomaan lämpötilatakaisinkytkettynä lämmitysvastuksena...
Ford Sierra 2.0 iS turbo IC
Ford Ka
Fun is not a straight line
Ford Ka

Fun is not a straight line
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Eli voisko tästä päätellä että jos siitä MAF:sta pienentäisi sitä lankareikää jollain konstilla ja muuten itse virtausputken antaisi olla samana niin voisi saada vähän seoksia rikkaammalle. Onko ideaa?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Tuommoinen löytyi... http://www.lincolnsonline.com/article59.html
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Onhan nuita bimmerin läppämallin mittareita vaihettu sieroihinkin ja siinähän pitää vissiin sierran oman massamittarin sisuskalut vaihtaa isompaan runkoon. Liekkö tuohonkin auttas sama homma, kokeilkaa joku älkääkä täällä miettikö 
edit: Ja voinhan sen boksin aina muokata.

edit: Ja voinhan sen boksin aina muokata.
Viimeksi muokannut ytte, Pe Elokuu 5. 16:04:20 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
No eikun sitä vaan mietin että voisko pinellä prikalla huijata sitä lankaa? Auttaako mitään?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Miksi ilmamittarin lankaa pitäisi mennä putsaamaan eikö EEC toimi kuten Bosch ja kuumenna langan auton sammutuksen jälkeen niin kuumaksi, että paska palaa pois?
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Teoriassa kyllä, mutta viimeksi eilen "korjasin" yhden asiakasescon i.m.mittarin cleansprayllä. Nyki kuin vietävä, ei ottanut jengaa paikoillakaan yskimättä jne. Dödöä kehiin ja toimii.SLEI kirjoitti:Miksi ilmamittarin lankaa pitäisi mennä putsaamaan eikö EEC toimi kuten Bosch ja kuumenna langan auton sammutuksen jälkeen niin kuumaksi, että paska palaa pois?
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Pitäskö perhana huomenna kokeilla moista..? Onko siihen jotain ihan spesiaalia tökötintä, vaiko käytö tuo edelle mainittu elektroniikan puhdistus-spräy? Entäs kauanko noi langat on kuumia? Pitääkö auton jäähtyä kauankin ennen operaatiota? Mimmoinen tiivistys sielä mustan muovikotelon alla on? Ihan O-rengas niinkuin tuossa linkissä ylempänä?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
Koita ihmeessä. Kyllä mulla ainakin yleensä vähäks aikaa auttaa.
Ihan elektroniikan puhdistus spraylla oon ainaki ite putsannu.
Juu siellä on ihan o-rengas välissä ei sen kummempaa.
Joo voihan se olla että se normaalit paskat polttaa ite pois, mutta sitte kun on esim. kartioputsari ja ylimäärästä likaa pääsee läpi niin ehkä sitten.
Eikös se niin ollut että noihin kuumalanka tyyppisillä Maf:lla varustettuihin vehkeisiin ei sais laittaa öljyttävää putsaria?
Ihan elektroniikan puhdistus spraylla oon ainaki ite putsannu.
Juu siellä on ihan o-rengas välissä ei sen kummempaa.
Joo voihan se olla että se normaalit paskat polttaa ite pois, mutta sitte kun on esim. kartioputsari ja ylimäärästä likaa pääsee läpi niin ehkä sitten.
Eikös se niin ollut että noihin kuumalanka tyyppisillä Maf:lla varustettuihin vehkeisiin ei sais laittaa öljyttävää putsaria?
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Se ohut lanka pitäisi olla platinaa eli kestää aika kovia ärmättejä.
Sen lanka kuumenee auton sammuttamisen jälkeen maks. 10sek ainakin Bosch vehkeissä ja ei siinä ohuessa langassa montaa sekunttia lämpö säily virran katketessa.
Sen lanka kuumenee auton sammuttamisen jälkeen maks. 10sek ainakin Bosch vehkeissä ja ei siinä ohuessa langassa montaa sekunttia lämpö säily virran katketessa.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Hain ruokatunnilla oikeen alan liikkeestä elektroniikan puhdistus spräytä ja tuossa illalla suulilla askartelin. Olihan ne hieman likaiset ja toisesta langasta roikkui joku karvakin. Mistä lie tullut... Vaikutusta en nyt heti pers-tuntumalta osannut sanoa, mutta huomanna viimeistään aamulla kun töihin ajan niin tiedän oliko apuja. Helppo homma.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Joo, elikä... Aamukylmänä ropeltaminen ei hävinnyt, mutta mielestäni on pienempää ja koko moottorin käytös muuttui paremmaksi. Jotenkin käy rauhallisemmin ja ei rötkötä omiaan.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6