esko kosahti

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Deuge
Ylläpitäjä

esko kosahti

Viesti Kirjoittaja Deuge » Ma Elokuu 1. 19:11:14 2005

rs turbo kyseessä..joo eli moottoritiellä oli aika paljon vauhtia ja sit poksahti ja heitti öljyt (ilmeisesti skuupin kautta) etulasille. turbo ei enää ottany yhtää paineita elikkä kaasuun ei vastannu ja savuu pukkas suht paljon putkesta ja hetken aikaa pellin alta. sit ekasta rampista ylös ja pelti auki, öljyssä vähä joka puolelta, roiskeita siis.. hinattiin sit kotiin ja sen verta oon purkanu et näkyis turbo olevan molemmilta puolilta ihan öljyssä, ja niin on myös oikean puoleisin pakoaukko. vähän epäselvä selitys mutta osaattekos kertoa mikä hajos :) niin ja lämmöt ei noussu missään vaiheessa.

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » Ma Elokuu 1. 19:13:56 2005

Rikki on.
Diagnoosi varmistunee kun purat palikat pois :D
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

escortx2
Viestit: 126
Liittynyt: La Syyskuu 6. 18:57:55 2003

Viesti Kirjoittaja escortx2 » Ma Elokuu 1. 19:42:52 2005

vai oiskohan taas yksi kiertokanki kurkannut lohkon kupeesta pihalle...

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » Ma Elokuu 1. 20:11:10 2005

escortx2 kirjoitti:vai oiskohan taas yksi kiertokanki kurkannut lohkon kupeesta pihalle...
Silloin kyllä kolina on suhteellisen VOIMAKASTA ettei sillä viitsi enää ajaa .
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

mauke
Viestit: 129
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 16:32:10 2001
Paikkakunta: lpr

Viesti Kirjoittaja mauke » Ma Elokuu 1. 20:11:16 2005

http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... highlight=

Vilkuile vaan sinne lohkon kupeeseen... :?
RS2000 -96
Fiesta -11

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Ma Elokuu 1. 20:21:51 2005

Mäntä reijitetty. :wink:

Deuge
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Deuge » Ma Elokuu 1. 22:02:16 2005

joo mittasin puristukset eli kolmessa pytyssä on 10-11 (mittari sormitiukkuudella) ja siinä yhessä öljysessä pyöreet 0 :D eli taitaa männässä olla reikä.

edit. ja osaisko viel joku suositella hyvää turbo-korjaamoo pk-seudulta?

janneke
Viestit: 1109
Liittynyt: Ma Maaliskuu 24. 16:21:15 2003
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja janneke » Ma Elokuu 1. 23:42:18 2005

Deuge kirjoitti:edit. ja osaisko viel joku suositella hyvää turbo-korjaamoo pk-seudulta?
Turbotekniikka Oy
Valuraudantie 4
00700 Helsinki

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » Ma Elokuu 1. 23:47:57 2005

Deuge kirjoitti:osaisko viel joku suositella hyvää turbo-korjaamoo pk-seudulta?
Itse suositelisin Turbotekniikkaa OY,Helsinki(malmi). Ei huolto kokemusta mutta asialista palvelua uuden puhaltimen kasaamisen yhteydessä. Parin päivän jälkeen sain ahtimen vaikka tilasivat osan osista ahtimen kokoonpanon valinnan jälkeen.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

jarno84
Viestit: 159
Liittynyt: Su Elokuu 3. 15:57:45 2003
Paikkakunta: Kuusamo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarno84 » Ti Elokuu 2. 0:48:12 2005

Aksu kirjoitti:
escortx2 kirjoitti:vai oiskohan taas yksi kiertokanki kurkannut lohkon kupeesta pihalle...
Silloin kyllä kolina on suhteellisen VOIMAKASTA ettei sillä viitsi enää ajaa .
juu sillon se kyllä on AIKA voimakas se ääni ku kiertokanki tulee lohkon kylestä kurkkimaan.. :lol: hieman kokemusta sellasesta.. :D

KIP
Viestit: 1042
Liittynyt: To Huhtikuu 18. 19:24:18 2002
Paikkakunta: Nummi-Pusula

Viesti Kirjoittaja KIP » Ti Elokuu 2. 10:02:09 2005

juu sillon se kyllä on AIKA voimakas se ääni ku kiertokanki tulee lohkon kylestä kurkkimaan.. hieman kokemusta sellasesta..
Sama vika. Ne ei vaan aina ole niitä hyviä kokemuksia :D Ääni on just sellainen että laakista vainaa :wink:
Kawasaki Zx-10r
Audi 2.0Tfsi quattro

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sine » Ti Elokuu 2. 20:40:36 2005

KIP kirjoitti:
juu sillon se kyllä on AIKA voimakas se ääni ku kiertokanki tulee lohkon kylestä kurkkimaan.. hieman kokemusta sellasesta..
Sama vika. Ne ei vaan aina ole niitä hyviä kokemuksia :D Ääni on just sellainen että laakista vainaa :wink:
Minulla ainakin syttyi öljynpainevalo palamaan :lol:

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » Ti Elokuu 2. 21:16:56 2005

KIP kirjoitti:
juu sillon se kyllä on AIKA voimakas se ääni ku kiertokanki tulee lohkon kylestä kurkkimaan.. hieman kokemusta sellasesta..
Sama vika. Ne ei vaan aina ole niitä hyviä kokemuksia :D Ääni on just sellainen että laakista vainaa :wink:
Kaveri ajoi mäntsälästä järvenpäähän autonsa vaikka oli jo motarille pöläyttänyt vian ulos mennessä mäntsälään. En ole koskaan nähnyt niin kuivaa kantta v-koppaa auki otettaessa.Keskimäinen nokan laakeri tuli lastuna ulos pukista.
Lohkossa siisti reikä ö-paine anturin vieressä.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

Vastaa Viestiin