kone/laatikko helpoiten keulille rst:hen???

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

kone/laatikko helpoiten keulille rst:hen???

Viesti Kirjoittaja simanski » To Elokuu 25. 16:20:22 2005

elikkäs kokeneemmilta vinkkiä miten toi rosessi on helpoin suotittaa??

AnttiR
Viestit: 1185
Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AnttiR » To Elokuu 25. 16:25:30 2005

Alakautta on parempi ottaa/laittaa. En kyllä tosin ole RST:n konetta irroitellut vaan ihan vaparia.
Viimeksi muokannut AnttiR, To Elokuu 25. 16:36:04 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen #1112

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Viesti Kirjoittaja Arska » To Elokuu 25. 16:28:27 2005

Yläkautta minä sen paketin olen aina laittanut. Vetoakselien kanssa sitä aikaa tärvääntyy ja naama sotkeentuu.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

TulBOsliperi
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja TulBOsliperi » To Elokuu 25. 18:08:20 2005

ala kautta ite ainakin oon laittanut..kori ilmaan kone alle..ja kori takas alas ja ei muutakun nostaa kone kiinni :lol: :lol:

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Elokuu 25. 23:04:05 2005

Yläkautta aina laittanut/ottanut.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Pe Elokuu 26. 7:00:21 2005

1 vote for alakautta

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

Viesti Kirjoittaja simanski » Pe Elokuu 26. 7:51:42 2005

kiitos kaikille vinkeistä :D tänään iltapäiväl pitää alkaa vääntää kattilaa härällee... :D

Karmann
Viestit: 123
Liittynyt: To Marraskuu 13. 10:04:02 2003

Viesti Kirjoittaja Karmann » Pe Elokuu 26. 11:44:19 2005

Ainakin pelkkä motti alakautta pienellä väännöllä, ahasta on.. Koko paketti myös alakautta helpoin tiputtaa. :)
Ex. #28
Escort RS Cosworth

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

Viesti Kirjoittaja simanski » La Elokuu 27. 14:01:47 2005

juupa juu. kone/laatikko paketti muljahti yläkautta suht helposti härälleen trukkia apuna käyttäen. tänään pitäs viel kattella sähköt,ic syyläri v-vivustot vetarit jne.. näyttäs kuitenkin siltä et joskus pääsee testaamaan :D

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

Viesti Kirjoittaja simanski » La Elokuu 27. 20:11:13 2005

savut otettu :? imuvuoto vaan sarjassa ja jonkinver rukkaamista et pääsee kokeilee :D

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

Viesti Kirjoittaja simanski » Su Elokuu 28. 18:38:53 2005

koeajot suoritettu :D vinttaa ihan mukavasti jo0,7barilla, ap kykä meinaa vaan vissiin lopettaaa yhteistyön. dta vaan säätöön ja parisataa kilsaa alle, sit dynoon ja paineet kaakkoon!!! :twisted:

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Viesti Kirjoittaja _P_ » Su Elokuu 28. 21:21:17 2005

Voi törkiää! Mulla luistaa vaan vakio kytkin.
Saako uuden koneen kokoonpanoa udella, vai onko salaisuus?

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

Viesti Kirjoittaja simanski » Su Elokuu 28. 22:01:54 2005

pääpiirteissään tämmönen. zvh wisecoilla, 285t nenä, portattu kansi, garret/swizer hybridi, iso ic, dta, noin 300 suihkut, peltisarja etc.. vääntöä ainakin suht reippaasti, penkissä näkee sit mihin suuttimet tai kytkin piisaa :x

Ilpo
Viestit: 640
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001

Viesti Kirjoittaja Ilpo » Su Elokuu 28. 22:21:26 2005

Noi suuttimet loppuu alkuunsa :wink: Mulla riittii kossukan 311 cc/min n. 240 hv 3 barin bensanpaineella Karalan penkissä.
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja

simanski
Viestit: 697
Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
Paikkakunta: kotzuomi

Viesti Kirjoittaja simanski » Su Elokuu 28. 22:31:38 2005

Ilpo kirjoitti:Noi suuttimet loppuu alkuunsa :wink: Mulla riittii kossukan 311 cc/min n. 240 hv 3 barin bensanpaineella Karalan penkissä.
niin varmasti käy :( tosiaan tosta on vakikannel/nokal dynottu se 290/415nm mut sillo oli jotkut about viissatkut. noi on siis "keltaset" elikkäs kaiketi 2wd kossun vakiot tai jotai?

Vastaa Viestiin