Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
simanski
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
- Paikkakunta: kotzuomi
Viesti
Kirjoittaja simanski » To Elokuu 25. 16:20:22 2005
elikkäs kokeneemmilta vinkkiä miten toi rosessi on helpoin suotittaa??
-
AnttiR
- Viestit: 1185
- Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
- Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja AnttiR » To Elokuu 25. 16:25:30 2005
Alakautta on parempi ottaa/laittaa. En kyllä tosin ole RST:n konetta irroitellut vaan ihan vaparia.
Viimeksi muokannut
AnttiR, To Elokuu 25. 16:36:04 2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen #1112
-
Arska
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Viesti
Kirjoittaja Arska » To Elokuu 25. 16:28:27 2005
Yläkautta minä sen paketin olen aina laittanut. Vetoakselien kanssa sitä aikaa tärvääntyy ja naama sotkeentuu.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
TulBOsliperi
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja TulBOsliperi » To Elokuu 25. 18:08:20 2005
ala kautta ite ainakin oon laittanut..kori ilmaan kone alle..ja kori takas alas ja ei muutakun nostaa kone kiinni

-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » To Elokuu 25. 23:04:05 2005
Yläkautta aina laittanut/ottanut.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
samiharju
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja samiharju » Pe Elokuu 26. 7:00:21 2005
1 vote for alakautta
-
simanski
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
- Paikkakunta: kotzuomi
Viesti
Kirjoittaja simanski » Pe Elokuu 26. 7:51:42 2005
kiitos kaikille vinkeistä

tänään iltapäiväl pitää alkaa vääntää kattilaa härällee...

-
Karmann
- Viestit: 123
- Liittynyt: To Marraskuu 13. 10:04:02 2003
Viesti
Kirjoittaja Karmann » Pe Elokuu 26. 11:44:19 2005
Ainakin pelkkä motti alakautta pienellä väännöllä, ahasta on.. Koko paketti myös alakautta helpoin tiputtaa.

Ex. #28
Escort RS Cosworth
-
simanski
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
- Paikkakunta: kotzuomi
Viesti
Kirjoittaja simanski » La Elokuu 27. 14:01:47 2005
juupa juu. kone/laatikko paketti muljahti yläkautta suht helposti härälleen trukkia apuna käyttäen. tänään pitäs viel kattella sähköt,ic syyläri v-vivustot vetarit jne.. näyttäs kuitenkin siltä et joskus pääsee testaamaan

-
simanski
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
- Paikkakunta: kotzuomi
Viesti
Kirjoittaja simanski » La Elokuu 27. 20:11:13 2005
savut otettu

imuvuoto vaan sarjassa ja jonkinver rukkaamista et pääsee kokeilee

-
simanski
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
- Paikkakunta: kotzuomi
Viesti
Kirjoittaja simanski » Su Elokuu 28. 18:38:53 2005
koeajot suoritettu

vinttaa ihan mukavasti jo0,7barilla, ap kykä meinaa vaan vissiin lopettaaa yhteistyön. dta vaan säätöön ja parisataa kilsaa alle, sit dynoon ja paineet kaakkoon!!!

-
_P_
- Viestit: 409
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002
Viesti
Kirjoittaja _P_ » Su Elokuu 28. 21:21:17 2005
Voi törkiää! Mulla luistaa vaan vakio kytkin.
Saako uuden koneen kokoonpanoa udella, vai onko salaisuus?
-
simanski
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
- Paikkakunta: kotzuomi
Viesti
Kirjoittaja simanski » Su Elokuu 28. 22:01:54 2005
pääpiirteissään tämmönen. zvh wisecoilla, 285t nenä, portattu kansi, garret/swizer hybridi, iso ic, dta, noin 300 suihkut, peltisarja etc.. vääntöä ainakin suht reippaasti, penkissä näkee sit mihin suuttimet tai kytkin piisaa

-
Ilpo
- Viestit: 640
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001
Viesti
Kirjoittaja Ilpo » Su Elokuu 28. 22:21:26 2005
Noi suuttimet loppuu alkuunsa

Mulla riittii kossukan 311 cc/min n. 240 hv 3 barin bensanpaineella Karalan penkissä.
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja
-
simanski
- Viestit: 697
- Liittynyt: Ma Heinäkuu 26. 13:31:56 2004
- Paikkakunta: kotzuomi
Viesti
Kirjoittaja simanski » Su Elokuu 28. 22:31:38 2005
Ilpo kirjoitti:Noi suuttimet loppuu alkuunsa

Mulla riittii kossukan 311 cc/min n. 240 hv 3 barin bensanpaineella Karalan penkissä.
niin varmasti käy

tosiaan tosta on vakikannel/nokal dynottu se 290/415nm mut sillo oli jotkut about viissatkut. noi on siis "keltaset" elikkäs kaiketi 2wd kossun vakiot tai jotai?