
Koska aikomuksena ois myöhemmin turbottaa sierra.
Eikös kutos koneisessa oo sopevat jarrut ja muut hilut??
Ja se turbo projekti ois aikomus toteuttaa 2 litraseen ohc koneeseen.
voi privana tarjota vaik is:sää tai v-koneista 3d sierainta.
Valvoja: CRSC Hallitus
cossu vaan ei oo tavis sierran kans samas mallisarjas, vai onko tähän jotain muutoksia tullu?MoloA kirjoitti:Tuo 180hp on sitten optimistilukema, tuo +20%-sääntö pätee vain mallisarjan tehokkaimpaan (=cossu). Tosin onhan noita kutosjarruillakin saatu leimattua +20prosentilla, periaatteessa homman ei vaan pitäisi niin toimia.
Näinhän se edelleen oikeasti menee, että siitä mallisarjan tehokkaimmasta noita prosentteja vasta aletaan laskemaan. Cosworth kuuluu kyllä samaan mallisarjaan muiden Sierrojen kanssa, miksikäs ei kuuluisi?kondis kirjoitti:cossu vaan ei oo tavis sierran kans samas mallisarjas, vai onko tähän jotain muutoksia tullu?MoloA kirjoitti:Tuo 180hp on sitten optimistilukema, tuo +20%-sääntö pätee vain mallisarjan tehokkaimpaan (=cossu). Tosin onhan noita kutosjarruillakin saatu leimattua +20prosentilla, periaatteessa homman ei vaan pitäisi niin toimia.
eli sierrojen tehokkain rakkine on tuo 150hp...
sierra friikki kirjoitti:miten olisi alkuperäinen stockan 2.0 turbo?
3 ovisena,ei ole tehorajaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tarkennuksena vielä, että 4x4-mallit Sierrasta puhuttaessa ovat omana mallisarjanaan, eli 2WD ja 4WD eivät ole samaa mallisarjaa, oli sitten Cossu tai "normaali" nelari. Kysymys oli tässä kuitenkin 3D-korisesta, joten no problemos.samiharju kirjoitti:Cosworth on samaa mallisarjaa muiden sierrojen kanssa. Tämä on faktaa.
Pohja on läpikäyty ja vahvike hitsattu.Tupi kirjoitti:sierra friikki kirjoitti:miten olisi alkuperäinen stockan 2.0 turbo?
3 ovisena,ei ole tehorajaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meinaatko stokkasi myydä?Eikös se olekin projektina ollut sulla jo pitempään?Ilmoitteleppa vaikka privalla missä vaiheessa se on ja mitä osia olet hommannut ja mitä puuttuu.
talvella katsastelin omaa turbooni ja silloin kyselin asioista niin silloin informaatio oli se että cossu ei oo muiden sierrojen kanssa samaa mallisarjaa, ilmeisesti ollu joku asiasta tietämätön sitten puhelimen toisessa päässä.samiharju kirjoitti:Cosworth on samaa mallisarjaa muiden sierrojen kanssa. Tämä on faktaa.
Ei minulla sen parempaa tietämystä asiasta tosiaankaan ole kuin konkreettiset kokemukset, ja itse näkemiini ja kokemiini asioihin luotan kyllä. En käytä päihteitä ja olen ainakin omasta mielestäni selväjärkinen, joten nämä tuskin olivat aistiharhoja tms.shr1 kirjoitti:Näistä on muutenkin mielestäni älytöntä täällä huudella, tyyliin: "Näin se kuulkaas menee, serkun kaiman papan autosta sanoivat näin ja näin...!", ilman sen parempaa tietämystäAinahan asioista on hyvä keskustella ja esittää rakentavaa kritiikkiä, mutta asiat monasti vääristyy siinä sivussa.
sierra friikki kirjoitti:Pohja on läpikäyty ja vahvike hitsattu.Tupi kirjoitti:sierra friikki kirjoitti:miten olisi alkuperäinen stockan 2.0 turbo?
3 ovisena,ei ole tehorajaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meinaatko stokkasi myydä?Eikös se olekin projektina ollut sulla jo pitempään?Ilmoitteleppa vaikka privalla missä vaiheessa se on ja mitä osia olet hommannut ja mitä puuttuu.
takakaaret on laitettu eskortista.
perään on laitettu kelkkaan nylon puslat.
(siis 2wd cossun täydellinen perä.)
etupäähän ostettu cossun raidetanko.
kansi ostettu (punainen)
männät koneessa
kiertokankia 3kpl (yks puuttuu)
tuulilasi uusi odottaa liimaamista.
etuakseli ei kasattu.
siiinä mitä nyt muistui mieleen.
olisitko kiinnostunut ja mistä kaikesta jos olet kiinnostunut.