garret gt40dbb vs gt40
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 269
- Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
- Paikkakunta: Kärkölä
garret gt40dbb vs gt40
eli tuli vain mieleen että onko tuo dbb turbo kestävämpi, vai hajoavatko ne helpommin??? jos teiltä löytyy tietoa noista niin pistäkää tänne tai privaa..
olis tarkoitus talvella joku turbo vaihtaa tuohon omaan kulkineeseen
olis tarkoitus talvella joku turbo vaihtaa tuohon omaan kulkineeseen
-
- Viestit: 551
- Liittynyt: Ke Toukokuu 8. 9:28:35 2002
- Paikkakunta: Karjala
- Viesti:
Täysin offtopic mutta kerrotaan silti:
kaveri soitti proturbolle että tallissa 2.1 pemari turbolla&ruiskulla ja vanha turbo on liian pieni, mitä suosittelette 300 hepan tehoihin?
vastaus: garrett gt40?!?! tais olla myyjä mielestään vitsikäs, mutta sitä se tarjos ja sanoi vielä muuttavansa pakopesänkin..
kaveri soitti proturbolle että tallissa 2.1 pemari turbolla&ruiskulla ja vanha turbo on liian pieni, mitä suosittelette 300 hepan tehoihin?
vastaus: garrett gt40?!?! tais olla myyjä mielestään vitsikäs, mutta sitä se tarjos ja sanoi vielä muuttavansa pakopesänkin..
Kaikki ryssät maasta pois ja alas punakaarti.
-
- Viestit: 269
- Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
- Paikkakunta: Kärkölä
kiioksia... mulle sanottiin että hajoo helpommin noi tuplakuulalaakeroidut.. en ihan 600hvytte kirjoitti:dbb taitaa olla tupla kuulalaakereilla, että onhan se kestävämpi.
+++++600hp tehojako oot hakemassa?

-
- Viestit: 660
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 14:41:08 2001
- Viesti:
Vähän OT, mut onko kellään varmaa faktaa siitä asiasta että pesän pienentäminen oikeasti auttaa alavääntöön? Itsellä oli 54/65 siivillä oleva s2b, penkitin sen sekä svitserin isolla A/R 1 pesällä, että proturbon tekemällä garretin .63 pesällä. Odotin pesän vaihdon aiheuttavan alakierroksille huimaa lisävääntöä/-tehoa, muttei se tuntun perseessä kun puutuvan isossa vauhissa.ytte kirjoitti:pro turbolla tarjouksessa gt40 ja hx55 ahtimet. Liike tahtoo joka turboo sovittaa .63 pesiä
Dyno tulos vain vahvisti perseen kertomaa. Huipputehot oli tippunut pari kymmentä pollea. Käyrä nousi samalla tavalla kun svitserin pesälläkin, mutta ei vaan kiivennyt yhtä ylös. Saas nähdä mitä HX50 ja 22pesä tekee

-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
sama s2:nen nyt paikoillaan kaverin 2.5 td mesessä sillä pikkupesällä, ja tuntuu pakopesä ahdistavan...310hv/1.7bar, tuskin noin isolla siivellä oleva s2:nen toimii enää tommosessa pikkupesässä...
vai ajattelit pistää hx50:sen sen omalla pesällä, mahtaa tulla yläkiree...
omaan ex hx50:seen sorvattiin se sun vanha s2:sen orggis pesä, tosin ahdin lähti tänään jo maailmalle vakio pesällä ja hx55:nen tulee tilalle...
vai ajattelit pistää hx50:sen sen omalla pesällä, mahtaa tulla yläkiree...
omaan ex hx50:seen sorvattiin se sun vanha s2:sen orggis pesä, tosin ahdin lähti tänään jo maailmalle vakio pesällä ja hx55:nen tulee tilalle...
-79 ford escort mk2 2.0T
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.
-79 ascona b 2.x 16v turbo
-83 toyota corolla Gt coupe
-81 volvo 244 m50b25 powered by hx52pro.
-cortina mk3 cosworth.
-
- Viestit: 5172
- Liittynyt: Pe Lokakuu 4. 13:22:52 2002
- Paikkakunta: In the forest, picking up mushrooms!
- Viesti:
Ei välttämättä usko ihan heti, mutta toimii vaan pirun hyvin..J kirjoitti: vastaus: garrett gt40?!?! tais olla myyjä mielestään vitsikäs, mutta sitä se tarjos ja sanoi vielä muuttavansa pakopesänkin..
Kaverilla Hondan 1.6 litrasessa tollanen GT40, 3000rpm:n kohdalla täydet ahdot.
BMW - Elämää ohituskaistalla. 
Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--

Mushroom Motorsport - making Cosworths run faster since 2003
--=MaxTuned.com=--
-
- Viestit: 551
- Liittynyt: Ke Toukokuu 8. 9:28:35 2002
- Paikkakunta: Karjala
- Viesti:
epäilyttäähän se kun proturbon kotisivuilla teholuokaksi sanotaan 600-1000hp mutta jos toimii hyvin niin ostan itekkin gt40:n...sierra4x4tbo kirjoitti:Ei välttämättä usko ihan heti, mutta toimii vaan pirun hyvin..J kirjoitti: vastaus: garrett gt40?!?! tais olla myyjä mielestään vitsikäs, mutta sitä se tarjos ja sanoi vielä muuttavansa pakopesänkin..
Kaverilla Hondan 1.6 litrasessa tollanen GT40, 3000rpm:n kohdalla täydet ahdot.
Kaikki ryssät maasta pois ja alas punakaarti.
-
- Viestit: 269
- Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
- Paikkakunta: Kärkölä
teholuokaksi sanottiin mun mielestä 300-600hvJ kirjoitti:epäilyttäähän se kun proturbon kotisivuilla teholuokaksi sanotaan 600-1000hp mutta jos toimii hyvin niin ostan itekkin gt40:n...sierra4x4tbo kirjoitti:Ei välttämättä usko ihan heti, mutta toimii vaan pirun hyvin..J kirjoitti: vastaus: garrett gt40?!?! tais olla myyjä mielestään vitsikäs, mutta sitä se tarjos ja sanoi vielä muuttavansa pakopesänkin..
Kaverilla Hondan 1.6 litrasessa tollanen GT40, 3000rpm:n kohdalla täydet ahdot.

-
- Viestit: 551
- Liittynyt: Ke Toukokuu 8. 9:28:35 2002
- Paikkakunta: Karjala
- Viesti:
Montune kirjoitti:teholuokaksi sanottiin mun mielestä 300-600hvJ kirjoitti:epäilyttäähän se kun proturbon kotisivuilla teholuokaksi sanotaan 600-1000hp mutta jos toimii hyvin niin ostan itekkin gt40:n...sierra4x4tbo kirjoitti: Ei välttämättä usko ihan heti, mutta toimii vaan pirun hyvin..
Kaverilla Hondan 1.6 litrasessa tollanen GT40, 3000rpm:n kohdalla täydet ahdot.tuplakuulalaakeroitu tais olla sinne 800hv tienoille!!
kato tuolta alhaalta http://www.proturbo.fi/index_fin.htm
edit: ei sitä sieltä nähnytkään, se oli siinä tarjouksessa mille tehoille sen voi tehdä..
Kaikki ryssät maasta pois ja alas punakaarti.
-
- Viestit: 269
- Liittynyt: Ma Helmikuu 16. 14:01:53 2004
- Paikkakunta: Kärkölä