piper 285t&285t2
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1043
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
- Paikkakunta: Laukaa
piper 285t&285t2
mitkä erot 285t2 ja 285t:n erot on käytännössä? eli on ko eroja muussa kuin asteissa! teho alue ainakin luvataan ylemmäs t2:ssa?onko kellään kokemusta asiasta...
-
- Viestit: 409
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002
Ei ole vertailukohtaa 285t nokkaan, mutta kokemuksia T2 on.
Vetoalue alkaa noin 3000, repäisee 4000 ja menee ylös asti.
Alle 3000 kiekan huomaa selvästi väännön puutteen vakionokkaan nähden. Vanhoja penkkipapereita kun katson niin siinäkin huomaa että vasta 120km/h vauhdissa (4. vaihde) alkaa löytymään tehoa enemmän kuin vakionokalla, tämän huomaa käytännössä.
Tuon nokan asennuksen kanssa myös kannen kanavia portattiin, joten pelkkää nokan vaikutusta en pysty sanomaan, mutta ylävireisempi tuosta tuli, vakioturbo kiinni.
Tuota 285T nokkaa on kyllä moni kehunut hienoksi, riippuu omasta mieltymyksestäsi kumman haluat, tuolla T2 saat odottaa niitä kierroksia ennenkuin mennään niin hyvässä kuin pahassa.
Vetoalue alkaa noin 3000, repäisee 4000 ja menee ylös asti.
Alle 3000 kiekan huomaa selvästi väännön puutteen vakionokkaan nähden. Vanhoja penkkipapereita kun katson niin siinäkin huomaa että vasta 120km/h vauhdissa (4. vaihde) alkaa löytymään tehoa enemmän kuin vakionokalla, tämän huomaa käytännössä.
Tuon nokan asennuksen kanssa myös kannen kanavia portattiin, joten pelkkää nokan vaikutusta en pysty sanomaan, mutta ylävireisempi tuosta tuli, vakioturbo kiinni.
Tuota 285T nokkaa on kyllä moni kehunut hienoksi, riippuu omasta mieltymyksestäsi kumman haluat, tuolla T2 saat odottaa niitä kierroksia ennenkuin mennään niin hyvässä kuin pahassa.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1043
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
- Paikkakunta: Laukaa