piper 285t&285t2

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Etuveto
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1043
Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
Paikkakunta: Laukaa

piper 285t&285t2

Viesti Kirjoittaja Etuveto » To Lokakuu 6. 18:55:17 2005

mitkä erot 285t2 ja 285t:n erot on käytännössä? eli on ko eroja muussa kuin asteissa! teho alue ainakin luvataan ylemmäs t2:ssa?onko kellään kokemusta asiasta...

_P_
Viestit: 409
Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002

Viesti Kirjoittaja _P_ » To Lokakuu 6. 20:49:48 2005

Ei ole vertailukohtaa 285t nokkaan, mutta kokemuksia T2 on.
Vetoalue alkaa noin 3000, repäisee 4000 ja menee ylös asti.
Alle 3000 kiekan huomaa selvästi väännön puutteen vakionokkaan nähden. Vanhoja penkkipapereita kun katson niin siinäkin huomaa että vasta 120km/h vauhdissa (4. vaihde) alkaa löytymään tehoa enemmän kuin vakionokalla, tämän huomaa käytännössä.

Tuon nokan asennuksen kanssa myös kannen kanavia portattiin, joten pelkkää nokan vaikutusta en pysty sanomaan, mutta ylävireisempi tuosta tuli, vakioturbo kiinni.

Tuota 285T nokkaa on kyllä moni kehunut hienoksi, riippuu omasta mieltymyksestäsi kumman haluat, tuolla T2 saat odottaa niitä kierroksia ennenkuin mennään niin hyvässä kuin pahassa.

Etuveto
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1043
Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Etuveto » To Lokakuu 6. 21:00:08 2005

jep! paikallinen viri velho kyllä kiitteli vääntöä juuri 285t nokalla pitänee kysyä tarkempia tietoja...mutta valmistajahan ilmoittaa juuri t2:sen lähtevän ylempää,ja onhan niitä muitakin vaikuttavia asioita.

Vastaa Viestiin