Vauhtipyörän paino OHC-turbossa
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Vauhtipyörän paino OHC-turbossa
Mikä olisi suunnilleen hyvä paino?
Nokkana Kent Camsin 285 ja Ahtimena T03 a.r42
Ulos tulee n. ~250hv.
Itse tuossa laskeskelin ja mietin ja tulin noin 4.3-4.5kg lukemiin, mutta ajattelin nyt kysäistä vielä.
Nokkana Kent Camsin 285 ja Ahtimena T03 a.r42
Ulos tulee n. ~250hv.
Itse tuossa laskeskelin ja mietin ja tulin noin 4.3-4.5kg lukemiin, mutta ajattelin nyt kysäistä vielä.
Älä itke äläkä raivoa. ymmärrä.
-
- Viesti:
-
Oon miettiny ihan samaa mutta tartteeko sitä tosissaan keventää lainkaan. Semmosessa koneessa ei kuitenkaan tapahdu yhtään mitään ennen kun ahdin tulee peliin, sitten kun se tapahtuu niin se pyörä lakkaa yllättäen painamasta. Hyvä vaan että on vähän sitkeyttä siinä koneessa nollapaineillakin. Painottomalla pyörällä sitä ei juurikaan ole.
Jäsen #606
-
- Ylläpitäjä
Oon samaa mieltä, tollasta 250heppasta ei varmaan tarvi kuitenkaan edes kovin korkeilla kierroksilla riivata.olafu kirjoitti:Oon miettiny ihan samaa mutta tartteeko sitä tosissaan keventää lainkaan. Semmosessa koneessa ei kuitenkaan tapahdu yhtään mitään ennen kun ahdin tulee peliin, sitten kun se tapahtuu niin se pyörä lakkaa yllättäen painamasta. Hyvä vaan että on vähän sitkeyttä siinä koneessa nollapaineillakin. Painottomalla pyörällä sitä ei juurikaan ole.
-
- Viesti:
Hyvin pystyy ajamaan vaikka kieroksia olisi n.2000rmp pintaan,ei nikottele vastaan yhtään ajella 50km/h 5:llaolafu kirjoitti:Oon miettiny ihan samaa mutta tartteeko sitä tosissaan keventää lainkaan. Semmosessa koneessa ei kuitenkaan tapahdu yhtään mitään ennen kun ahdin tulee peliin, sitten kun se tapahtuu niin se pyörä lakkaa yllättäen painamasta. Hyvä vaan että on vähän sitkeyttä siinä koneessa nollapaineillakin. Painottomalla pyörällä sitä ei juurikaan ole.
Ainut jonka huomasin heti ensimäisenä oli paikalta lähteminen mutta kun taas tottui tuohon sinteriin niin ei enää sekään tuota mitään ongelmia.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä
-
- Viesti: