Vika ilmestyi aivan yhtäkkiä, aikaisemmin ei ole ollut ongelmia.. Hehkun rele naksuu niinkun pitääkin, eli siinä ei pitäs olla vikaa... Olisko jollain viisaita neuvoja, kiitos jo etukäteen...

Valvoja: CRSC Hallitus
Nyt täytyy kyllä nolona kysyy, että missä kohdassa konehuonetta se säädin mahtaa piileskellä..?Zipi kirjoitti:Vaihoin omaan 2.3D Sierraani vähän aikaa sitten jännitteensäätimen, koska entinen teki tenät... Entinen säädin lisäsi voltteja sitä mukaa kun kierrokset koneessa nousi. Vanha säädin oli silleen "hassusti" sulanut kun pois irroittelin.
Ja ihan vinkkinä vaan että vaihda ajoissa se säädin, sillä se polttaa muuten lamput ja keittää akun. Hehkuihin ei sinänsä pitäisi vaikuttaa koska moottori ei ole käynnissä silloin kun hehkuttelet. Uusi säädin kun ei ole kovin kallis (ainakin jos siinä oman saman lainen Bosch:n laturi kuin minulla).
Itse väittäisin näin perstuntumalta että toimii ainakin minulla pelkästään ajalla, eli ei ota kantaa lämpötilaan.jleinon2 kirjoitti:Tuo hehkun valo ilmeisesti toimii jonkun lämpö/aika-anturin kautta...?
Ajattelin vaan, kun esim. viimetalvena -20 asteen pakkasella piti hehkuttaa jumalattoman pitkään, mut -10 asteessa huomattavasti lyhyempään... Tai sit se kylmässä odottaminen tuntu pitkältä...Zipi kirjoitti:Itse väittäisin näin perstuntumalta että toimii ainakin minulla pelkästään ajalla, eli ei ota kantaa lämpötilaan.jleinon2 kirjoitti:Tuo hehkun valo ilmeisesti toimii jonkun lämpö/aika-anturin kautta...?
No tekniikanvaihto autohan tuo korppari on, mut hehkun rele on ainakin samassa paikassa kuin tehdasversioissaZipi kirjoitti:Eihän sitä tiedä jos vaikka tossa Scorpparissa ois toisenlainen hehkusysteemi kuin 2.3D Sierrassa...