millä ahtopaineita alemmas?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
millä ahtopaineita alemmas?
eli ahtimessa ei ole mahdollisuutta säätää hukkaporttia ns kellontangosta kun sitä ei ole... tämmöinen ahdin http://photobucket.com/albums/f25/mikim ... rra003.jpg
eli kotikonstein saako ilman turboruuvia mitenkään?
joo lyhennän linkin myöhemmin...
eli kotikonstein saako ilman turboruuvia mitenkään?
joo lyhennän linkin myöhemmin...
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Re: millä ahtopaineita alemmas?
Ei turboruuvilla saa muutakuin ylemmäs.mikimikkola kirjoitti:
eli kotikonstein saako ilman turboruuvia mitenkään?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
toinen tulee kompurapesästä hukkikselle ja toinen imusarjasta... ihan hullu vehje ajaa kun kaasu on tyyliin on tai off ja toisekseen ei riitä suuttimissa kakku tolle 0,7barille kun on vakio suuttimet... niin tai toimii mutta silloin bensanpaineet 4bar ja juopuu herkästi kylmänä ja vie 30litraa bensaa sataselle
tässähän tulee pian viisaaksi kun lukee näitä teidän viestejä
tässähän tulee pian viisaaksi kun lukee näitä teidän viestejä

-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
jesus48 kirjoitti:eiköhän kannattais vaihtaa ne suuttimet isompiin,eihän se oo kivaa jos joutuu paineita laskee..

-
- Viestit: 47
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 5. 20:46:08 2004
- Paikkakunta: Huittinen
tuli vaan mieleen että mittaa toimiiko sulla kaasuläppäanturi.
Ohjeet:
Siitä kaasuläpän vierestä liitin auki, mittaat yleismittarilla vastusta anturille menevistä johdoista(3), toinen mittarinjohto vihreään, toisella koitat erikseen jäljellä olevista vastuksen. Ja vastus tietenki muuttuu kun käännät läppää.
Itsellä ei muistaakseni tullu vastusta toiseen johtoon eli oli niinku tyhjäkäynnillä koko ajan. Ja bensaa meni reilusti silti...
Ohjeet:
Siitä kaasuläpän vierestä liitin auki, mittaat yleismittarilla vastusta anturille menevistä johdoista(3), toinen mittarinjohto vihreään, toisella koitat erikseen jäljellä olevista vastuksen. Ja vastus tietenki muuttuu kun käännät läppää.
Itsellä ei muistaakseni tullu vastusta toiseen johtoon eli oli niinku tyhjäkäynnillä koko ajan. Ja bensaa meni reilusti silti...
-
- Ylläpitäjä
Ja se kannattaa mitata sitten molempiin suuntiin tuo potikka. Joskus aika tekee tehtävänsä ja hapettaa ne langat, niin saattaa alkaa signaalit pomppimaan.Rebo kirjoitti:tuli vaan mieleen että mittaa toimiiko sulla kaasuläppäanturi.
Ohjeet:
Siitä kaasuläpän vierestä liitin auki, mittaat yleismittarilla vastusta anturille menevistä johdoista(3), toinen mittarinjohto vihreään, toisella koitat erikseen jäljellä olevista vastuksen. Ja vastus tietenki muuttuu kun käännät läppää.
Itsellä ei muistaakseni tullu vastusta toiseen johtoon eli oli niinku tyhjäkäynnillä koko ajan. Ja bensaa meni reilusti silti...
Eli siellähän kun on 3 johtoa, niin kaksi näistä on ns. kenttävastus (johdot molempiin päihin). Eli tämän vastuksen arvon pitäisi olla vakio, käänsi vivun mihin asentoon tahansa (jos katkoksia esiintyy, niin siellä on jossakin lanka poikki). Sitten siitä kolmannesta ja jommasta kummasta kentän navasta mitattuna sen vastuksen pitäisi muuttua lineaarisesti. Eli jos on 50kohm potikka, niin ½ välissä pitäisi olla 25kohm.
Jos on kaveri, niin pyytää pitämään vipua jossakin esim. keskipaikkeen tienoilla ja mittaa nuo kentät, sitten toisesta kentästä ja siitä kolmannesta navasta arvon, esim. 20kohm ja sitten vaihtaa toiseen kentän navoista niin sieltä pitäisi löytyä loput esimerkin 30kohm. Jos on suuria heittoja ja +/- laskut ei ota kohdilleen, niin voi olla likainen tai sitten loppunsa edellä.
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Ylläpitäjä