Missähän autossa olisi vakiona n.70mm kaasuläppäkotelo?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
sierrakuski
- Viestit: 88
- Liittynyt: Pe Tammikuu 7. 0:25:27 2005
- Paikkakunta: lempäälä
Missähän autossa olisi vakiona n.70mm kaasuläppäkotelo?
tietääkö kukaan saako 70mm kaasuläppää muualta kuin ojennukselta tilaamalla? olisiko joku iso vapari bemari mistä löytyisi??

-
sprint
- Viestit: 592
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002
Re: Missähän autossa olisi vakiona n.70mm kaasuläppäkotelo?
Ihanku joku olis sanonu että audeista löytyis.sierrakuski kirjoitti:tietääkö kukaan saako 70mm kaasuläppää muualta kuin ojennukselta tilaamalla? olisiko joku iso vapari bemari mistä löytyisi??![]()
#736
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
-
nprteam
- Viestit: 1366
- Liittynyt: Ti Syyskuu 30. 9:20:25 2003
- Paikkakunta: #803
Ämviitosessa ois läppärungot, mut se oli joku vanhempi 2,5 bimmerkutonen, semmone jakoketjulla oleva, missä oli aika iso läppä ainaki.qreippi kirjoitti:beeeämveee ämviis? ja jotkut isot lutkuttimet
Focus 1.6 Ecoboost Titanium "Taxi" -11
Ex. Focus 1.6 -99
ex. Escort 1.4cl
Stolen Sierra 2.0 3D -84(Sierra 013)
-Uudella innolla taas mukana, tiedä taas mitä kesällä keksii
-Jaa-a, intoa vois olla, mut kuka möis aikaa? -19
-If it's illegal to race, only the outlaws could race.
Ex. Focus 1.6 -99
ex. Escort 1.4cl
Stolen Sierra 2.0 3D -84(Sierra 013)
-Uudella innolla taas mukana, tiedä taas mitä kesällä keksii
-Jaa-a, intoa vois olla, mut kuka möis aikaa? -19
-If it's illegal to race, only the outlaws could race.
-
qreippi
- Viestit: 2076
- Liittynyt: Ti Elokuu 31. 13:44:18 2004
- Paikkakunta: Hämeenlinna
tästä oli jossain puhetta ja oli kuvakin siitä läpästä.. oisko ollu peräti 72mm?nprteam kirjoitti:Ämviitosessa ois läppärungot, mut se oli joku vanhempi 2,5 bimmerkutonen, semmone jakoketjulla oleva, missä oli aika iso läppä ainaki.qreippi kirjoitti:beeeämveee ämviis? ja jotkut isot lutkuttimet
Älä itke äläkä raivoa. ymmärrä.
-
Timo
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
-
Timo
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
70 mm alkaa olemaan jo niin suuri läppä et tulee aika herkkä kaasutettava, ellei tee välitystä vivustoon...
bemarin kaasuläpät maksaa romiksella tai mistä sitten löytääkään muutamia kymppejä.. jos vaan löytää..
bemarin kaasuläpät maksaa romiksella tai mistä sitten löytääkään muutamia kymppejä.. jos vaan löytää..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
sierrakuski
- Viestit: 88
- Liittynyt: Pe Tammikuu 7. 0:25:27 2005
- Paikkakunta: lempäälä
-
sierrakuski
- Viestit: 88
- Liittynyt: Pe Tammikuu 7. 0:25:27 2005
- Paikkakunta: lempäälä
-
Arska
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
-
Arto65FB
- Ylläpitäjä
-
Eemeli
- Viestit: 422
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 9. 15:10:53 2004
- Paikkakunta: Lappi/Simo
- Viesti:
Niinhän se menee... liian pieni läppä voi ahistaa tehoa, kun taas iso läppäsestä tulee melko karsee ajella esim. kaupungis rauhallisesti. Jos itse suunnittelisin laittavan isoa läppää(viimeistään ainaki kun suurempaa kuin 70mm) niin aika hyvä valinta olis varmaan esim. holley:n kaks kurkkunen läppä jossa porrastettu aukeaminen.Timo kirjoitti:70 mm alkaa olemaan jo niin suuri läppä et tulee aika herkkä kaasutettava, ellei tee välitystä vivustoon...
Jäsen #1342
-Escort II 2.0TiC -79
-Mondeo 1.8i -99
-Escort II 2.0TiC -79
-Mondeo 1.8i -99
-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
hyvä konsti noihin äkäsiin läppiin on tehdä uusi kaasuvaijerin "pyörylä"
sorvaa alumiinilevystä ensin kiekon jossa on ura vaijerille ja sahaa siitä semmosen sopivan palasen. Sitten porailee reijät siihen sen mukaan, kummonen vaijeri tulee ja minkälaisen avautumisluonteen haluaa.
Pikkasen kun kattelee sitä läpyskää ja syventyy niin pystyy aika helposti tekeen semmosen, että pintakaasulla liike on pehmeä ja jyrkkenee loppuun päin mennessä.
sorvaa alumiinilevystä ensin kiekon jossa on ura vaijerille ja sahaa siitä semmosen sopivan palasen. Sitten porailee reijät siihen sen mukaan, kummonen vaijeri tulee ja minkälaisen avautumisluonteen haluaa.
Pikkasen kun kattelee sitä läpyskää ja syventyy niin pystyy aika helposti tekeen semmosen, että pintakaasulla liike on pehmeä ja jyrkkenee loppuun päin mennessä.
Jäsen #606