Garrett GT28R KIINAN PASKA (sivu 2)

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Garrett GT28R KIINAN PASKA (sivu 2)

Viesti Kirjoittaja olafu » To Huhtikuu 20. 22:20:40 2006

Mikä ihmeen systeemi tossa ahtimessa on öljynmenoreijässä? Semmonen niitin mallinen tappi, jossa on porattu reikä puoleen väliin asti ja joku 3mm kierre siinä. Siinä tapin kyljessä on joku millin reikä mistä sen öljyn pitäs ahtimen laakereille mennä.

Kun tapin ottaa pois niin reijästä näkyy akseli.

Mikä ihme sen tapin virka on, miks se on siellä, voiko sen ottaa pois?

Tuntuu ettei tossa kiertäis öljy juur ollenkaan, kun öljynmenoletku oli miltei kylmä vaikka säätelin varmaan puoli tuntia tyhjäkäyntiarvoja ruuttaan... :roll:

EDIT: niin se tyyppi on mitä ilmeisemmin GT28R
Viimeksi muokannut olafu, Su Huhtikuu 23. 20:49:13 2006. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jäsen #606

Kimmo's
Viestit: 294
Liittynyt: Ti Kesäkuu 4. 15:01:22 2002
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kimmo's » To Huhtikuu 20. 22:30:11 2006

Moi,

oudolta kuulostaa tup tappikuvio. Et sais kuvaa siitä esille?

Mulla on GT28R ahdin kans hyllyssä ja hain turbotekniikasta siihen tiivisteitä ja hiluja, niin kaveri löi mulle banjopultin ja liittimen kouraan joka sopii tohon öljyn sisäänmenoon.

Siinä on kuulemma joku outo kierre -> joutuu ostaan kalliit 'Garret' merkkiset hilut... Tuossa banjopultissa on mullakin tosi pieni reikä keskellä, varmaankin alle milli halkaisijaltaan. Itsekkin sitä ihmettelin ja toi guru sano, että se on roiskevoideltu, liikaa öljyä sinne ei saa tunkeakkaan, ettei mene väärään paikkaan...

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » To Huhtikuu 20. 22:35:21 2006

Joo tein itte sen nipan kierteen sorvissa, kun ei tuntunu kans löytyvän mistään semmosta valmiina. Jossain Helkama AX mopossa olis ollu joku kytkimen säätöpultti, jossa toi jenka olis ollu valmiina :D

11x1...

Meen ottaan kuvia.
Jäsen #606

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » To Huhtikuu 20. 22:47:25 2006

noniin, nyt on kuvia aiheesta: http://koti.mbnet.fi/kolonen/tanari_stw/poo
Jäsen #606

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Pe Huhtikuu 21. 9:33:25 2006

Noissa GT-sarjan kuulalakeriahtimissa (R siellä tyyppikoodissa, sulla siis vissiin GT28R/RS eikä GT28 ?) on öljyn sisäänmeno kuristettu, koska ne on suunniteltu tosiaan hyvin pienelle voiteluöljyn määrälle. Jos on liukulakeri GT ahdin niin sitten voitelu ihan normaaliin tapaan.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Jaakkoki
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jaakkoki » Pe Huhtikuu 21. 9:37:47 2006

ot: hieno pumppu :)

Kimmo's
Viestit: 294
Liittynyt: Ti Kesäkuu 4. 15:01:22 2002
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kimmo's » Pe Huhtikuu 21. 10:22:39 2006

Joo, tosiaan kannattaa tarkista onko toi kuula- vai liukulaakeroitu. Yhdessä kuvassa näkyvässä tyyppikilvessä oli vain teksti GT28....

Tuo tappi on kyllä mun silmään outo kapistus. Voin yrittää tänään saada kuvia omasta GT28R:stä, jos niistä jotain apua mysteerin selvittämisessä on.

- Kimmo

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Pe Huhtikuu 21. 11:05:41 2006

On kuulalaakereilla, unohdin niinkin oleellisen asian kertoa.
Tuntu vaan ettei olis kiertänyt ollenkaan öljy ku oli öljyletku kylmä. Aloin ensin epäileen kun näytti umpinaiselta toi öljynmenoreikä ja vedin ton "kuristimen" ulos, mutta oli siinä sentään reikä.
Jäsen #606

Kimmo's
Viestit: 294
Liittynyt: Ti Kesäkuu 4. 15:01:22 2002
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kimmo's » Pe Huhtikuu 21. 11:19:47 2006

Vähän OT kysymys, mutta kuitenkin:

Sulla menee tuo vesikierto termarikotelosta ennen termostaattia ahtimelle ja paluu ylävesiletkuun termarin jälkeen. (Jos oikein tulkitsin noita kuvia.)

Jos oikein ymmärrän niin eikös silloin kun termari on kiinni, niin vesi kulkee reippaasi ahtimen läpi ylävesiletkuun, koska paine-ero on silloin suuri. Kun termari aukeaa, niin vesi pääsee helposti sen läpi ylävesiletkuun jolloin paine-ero ennen ja jälkeen termarin on pieni -> veden kierto ahtimen läpi heikkenee.

Pitääkö mun järkeilyt paikkaansa?

- Kimmo

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Pe Huhtikuu 21. 11:26:08 2006

Kimmo's kirjoitti:Vähän OT kysymys, mutta kuitenkin:

Sulla menee tuo vesikierto termarikotelosta ennen termostaattia ahtimelle ja paluu ylävesiletkuun termarin jälkeen. (Jos oikein tulkitsin noita kuvia.)

Jos oikein ymmärrän niin eikös silloin kun termari on kiinni, niin vesi kulkee reippaasi ahtimen läpi ylävesiletkuun, koska paine-ero on silloin suuri. Kun termari aukeaa, niin vesi pääsee helposti sen läpi ylävesiletkuun jolloin paine-ero ennen ja jälkeen termarin on pieni -> veden kierto ahtimen läpi heikkenee.

Pitääkö mun järkeilyt paikkaansa?

- Kimmo
Joo mutta ei se silti vastaa samaa niinkuin se, että sen termarin ottais kokonaan pois. Pikkasen se ahdistaa avonainenkin termari. Tähän luotan. Toi letku oli mulla tuolla lohkon alanurkassa, mutta järkeilin, että tulee automaattisesti ilmakin pois kun pistää tohon, ja termarikin voi toimia paremmin kun siinä hännän alla kiertää vesi kokoajan.

Tasan 85 asteessa piti lämpötilan eilen kun käyttelin. Pitää katsoa tuleeko tosta ahtimen letkusta kokoajan vettä. Jakierrättäähän toi ahdin itsekin tota vettä(omalla painolla), ilman jäähdytyspuhallusta lämmöt kohos 97 asteeseen ja kun auton sammutti niin keskiosa juur pikkasen kiehutti vettä -> vesi tuli ilmausletkusta ajoittain. Luultavasti loppu meni ylävesiletkuun.

Eikös tommonen pieni keittoilmiö ole normaalia alkuperäsissäkin turboasennuksissa kun vehkeet on kuumana?

Jos ei toimi tossa niin otan veden sieltä lohkon alanurkasta ja paluu lämppärin letkuun, tai alavesiletkuun, niin kiertää varmasti.
Viimeksi muokannut olafu, Pe Huhtikuu 21. 11:36:15 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen #606

Kimmo's
Viestit: 294
Liittynyt: Ti Kesäkuu 4. 15:01:22 2002
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kimmo's » Pe Huhtikuu 21. 11:35:51 2006

Ok, pitää itsellekin suunnitella nuo vesikierrot kun tulee oma hyrrä kiinni.

Ajattelin laittaa suoraan tuon lämppärille menevän letkun kulkemaan ahtimen läpi....

tuleeko mieleen onko siinä jotain haittapuolia? Tietysti se vähän ahdistaa vesikiertoa lämppärissä....

- Kimmo

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Pe Huhtikuu 21. 11:37:33 2006

No jos tohon olis laittanu lämppärinletkun väliin niin olis ollu aika hiljasta veden kierto kennossa. Sen verran pienet lähdöt tossa ahtimessa on. Turpo diisseli escortissa ahtimen kierto olikin lämppärin letkussa, siinä oli pikkasen parempi toi kierto. Puhalsi lämmintäkin, ei tosin kovimmilla pakkasilla ihan kauheen hyvin. Oli siellä kyllä kylmä termarikin.
Jäsen #606

fsohc
Viestit: 1694
Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005

Viesti Kirjoittaja fsohc » Pe Huhtikuu 21. 11:39:38 2006

Muistaakseni jollain turbovalmistajalla oli myytävänä erilaisia kuristimia noihin kuulalaakeriturboihin. Koeta etsiä jos jostain sattuis löytyyn kuvia niistä, että onko vastaava?
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73

Kimmo's
Viestit: 294
Liittynyt: Ti Kesäkuu 4. 15:01:22 2002
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kimmo's » Pe Huhtikuu 21. 11:41:16 2006

Taitaa olla sitten parempi mun myös laittaa vastaava systeemi tohon vesikiertoon. Toi lämppärin tehokkuus on kyllä Suomen kesässä arvossaan, kun ei vehkeessä ole kattoa....

Kimmo's
Viestit: 294
Liittynyt: Ti Kesäkuu 4. 15:01:22 2002
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kimmo's » Pe Huhtikuu 21. 11:47:18 2006

Lisää OT kysymyksiä:

Onks toi EDIS puola tossa venakopan päällä? Minkä vehkeen tulpan johdot sulla on kun on noin mukavan mittaset?

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Pe Huhtikuu 21. 11:51:46 2006

Focuksen EDIS puola ja Mondeon johdot, jotka ei sovi tohon puolaan. On vaan tökätty tohon ja vähän tongeilla likistetty niitä liittimiä että pysyy.

Puolassa on semmoset normaalin näköset nastat mutta niissä on tappi sisällä, ei siis sovi tavalliset johdot.
Jäsen #606

Kimmo's
Viestit: 294
Liittynyt: Ti Kesäkuu 4. 15:01:22 2002
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kimmo's » Pe Huhtikuu 21. 12:00:20 2006

olafu kirjoitti:Focuksen EDIS puola ja Mondeon johdot, jotka ei sovi tohon puolaan. On vaan tökätty tohon ja vähän tongeilla likistetty niitä liittimiä että pysyy.

Puolassa on semmoset normaalin näköset nastat mutta niissä on tappi sisällä, ei siis sovi tavalliset johdot.
Muistatko minkävuotisen Mondeon piuhat nuo on?

- Kimmo

Ps. On muuten meillä aika samanlainen setuppi tulossa: Mulla Tanarin lohko vuodelta -75, sierran imusarja, MS ruisku, LC-1 lambda, GT28R...

Millä puristuksilla / paineilla sulla on muuten tarkoitus tuota ajaa?

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Pe Huhtikuu 21. 14:51:08 2006

en laskenu puristuksia kauheen tarkaan, mutta jotain reilu 8 siellä on. Painetta pistetään sitä mukaa kun uskaltaa.

Tulppaanin johdot käy varmaan mistä vaan zeteccimondeosta...
Jäsen #606

fsohc
Viestit: 1694
Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005

Viesti Kirjoittaja fsohc » Pe Huhtikuu 21. 15:54:29 2006

olafu kirjoitti:en laskenu puristuksia kauheen tarkaan, mutta jotain reilu 8 siellä on. Painetta pistetään sitä mukaa kun uskaltaa.

Tulppaanin johdot käy varmaan mistä vaan zeteccimondeosta...
Samoin noita edis tulpanjohtoja löytyy myös 1.3 fiestoista, ainakin -97 vuosimallista.
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73

Jaakkoki
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Jaakkoki » Pe Huhtikuu 21. 16:58:56 2006

fsohc kirjoitti:
olafu kirjoitti:en laskenu puristuksia kauheen tarkaan, mutta jotain reilu 8 siellä on. Painetta pistetään sitä mukaa kun uskaltaa.

Tulppaanin johdot käy varmaan mistä vaan zeteccimondeosta...
Samoin noita edis tulpanjohtoja löytyy myös 1.3 fiestoista, ainakin -97 vuosimallista.
No onko noissa puolapaketinpään liittimissä mitään eroja sitten vaikka kyseessä olisi hcs koneinen escort tai cvh sierra? Eli kaikki käy kaikkiin, kunhan vaan edis, johto sopivan pitkä ja tulpanpääpuoli halutunlainen?

fsohc
Viestit: 1694
Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005

Viesti Kirjoittaja fsohc » Pe Huhtikuu 21. 17:02:48 2006

Jaakkoki kirjoitti:
fsohc kirjoitti:
olafu kirjoitti:en laskenu puristuksia kauheen tarkaan, mutta jotain reilu 8 siellä on. Painetta pistetään sitä mukaa kun uskaltaa.

Tulppaanin johdot käy varmaan mistä vaan zeteccimondeosta...
Samoin noita edis tulpanjohtoja löytyy myös 1.3 fiestoista, ainakin -97 vuosimallista.
No onko noissa puolapaketinpään liittimissä mitään eroja sitten vaikka kyseessä olisi hcs koneinen escort tai cvh sierra? Eli kaikki käy kaikkiin, kunhan vaan edis, johto sopivan pitkä ja tulpanpääpuoli halutunlainen?
Näin olen käsittänyt. Omassa projektissa on juuri 1.3 fiestan johdot vaikka puolapaketti on jostain escortista ja pikaisesti kun katsoin 1.6i CHV sierran konepellin alle niin siinäkin näytti olevan samat
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Pe Huhtikuu 21. 17:20:56 2006

Noita puolapaketteja on kahdenlaisilla liittimillä puolanjohdoille. Kuvauksesta päätellen herralla on uudemmantyyppinen jos siellä joku ruuvi on keskellä. Vanhemmassa on pelkkä kuparinen monttu ja siinä ympärillä olevassa eristeessä reuna mihin tulpanjohdon liitin kiinnittyy.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Pe Huhtikuu 21. 18:10:27 2006

Juu, mulla on juurikin se puola, mikä fordilla kerrottiin olevan ns. "Focus-malli", eli se uudempi puola. Noi piuhat on tossa vaan tilapäisesti.

Mutta siis pituudeltaan tulpanjohdot sopii mistä vaan zeteccikoneesta, missä puola on siinä kannen päässä.

Harmittaa kun ei tullu ostettua sitä vanhemman mallista puolaa, niin sais aika paljon helpommin noita piuhoja. Kannattaa siis valita se vanhan mallinen leveillä tulpanjohdonliittimillä oleva puola...
Jäsen #606

jive
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja jive » Pe Huhtikuu 21. 23:22:50 2006

tarttee varmaan joskus tehdä kuvakavalkadi kun on noita EDIS puolia kertynyt nurkkiin, mutta sellaista yhdistelmää jossa olisi CVH/OHC tulpan pää ja Focus mallinen puolan pää ei ole koskaan kävellyt vastaan. Jos on akuutti tarve vanhemman mallin puolalle, niin voin vaihtaa yhden omistani.

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » La Huhtikuu 22. 7:49:27 2006

Onneksi piuhat ei ole teettämällä kuin noin kympin kappale niin saa just mitä haluaa.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » La Huhtikuu 22. 12:51:14 2006

JesseT kirjoitti:Onneksi piuhat ei ole teettämällä kuin noin kympin kappale niin saa just mitä haluaa.
Kerro lisää!? Mistä noin halvalla saa? Kaikilla alennuksilla VAG tulpanjohdot jotka olis valmiiks sopivia(on tommonen puolan pää) missä on normaali tulpan hattu, maksaa 20-30e kappale...

Vois jopa teettää. :roll:
Jäsen #606

Kimmo's
Viestit: 294
Liittynyt: Ti Kesäkuu 4. 15:01:22 2002
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kimmo's » La Huhtikuu 22. 13:58:50 2006

olafu kirjoitti:
JesseT kirjoitti:Onneksi piuhat ei ole teettämällä kuin noin kympin kappale niin saa just mitä haluaa.
Kerro lisää!? Mistä noin halvalla saa? Kaikilla alennuksilla VAG tulpanjohdot jotka olis valmiiks sopivia(on tommonen puolan pää) missä on normaali tulpan hattu, maksaa 20-30e kappale...

Vois jopa teettää. :roll:
Kiinnostaa kans!

- Kimmo

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » La Huhtikuu 22. 14:38:01 2006

Boost engineeringin kaveri on noita tehny mulle Magnecorin osista:
http://home.earthlink.net/~beanbooger/b ... gineering/

Suomessa magnecoria edustaa ainakin Sporttiauto:
http://www.sporttiauto.com/tuotteet/mag ... /magnecor/

Hariselta saa vissiin kanssa aika kaiken näköisiä kombinaatioita:
http://www.sci.fi/~hestec2/muut/hotwires.htm
Escort mk3 + 2x Focus mk1

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » La Huhtikuu 22. 22:15:25 2006

No, eipä näköjään tartte johtoja vähään aikaan. Ahdin hajos heti kättelyssä, kyllä siinä sitten vikaa oli... varmaan 100m pääsikin ennenkun se leipo. Luulin alkuun että se nielas jotain sopimatonta, mutta ruumiinavauksen yhteydessä siivissä ei ollu jälkiä.

Akseli vaan kieroon ja laakerit paskaks. Purettiin se sitten ihan osiin, niin laakerin sisäkooli oli toiselta puolelta ihan hirveen näkönen.

Lisäks se todennäkösesti vuoti vettä öljyn sekaan, laakeripesän kannen ruuvin reijät oli nimittäin porattu vesitilaan asti. Se jenka tuskin niin tiivis on että se pitää mehut ja soosit järjestyksessä.

Siinä tutkittaessa selvis sekin, että jos ne öljykanavat, ne kaks jotka noissa kuvissa näkyy, ku se öljysuutin on irti, lähtee vähänkin väärässä kulmassa, niin öljy ei mene perille, vaan pysähtyy ahtimen rungon ja laakerin ulkokoolin väliin.

Toivotaan nyt että takuujutut pelaa niinkun pitääkin.

Summa summarum: "moni kakku päältä kaunis, sisältä silkkaa paskaa"
Jäsen #606

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Su Huhtikuu 23. 8:02:55 2006

Oliko ihan aito Garretti vai Kiinan kopio?
Escort mk3 + 2x Focus mk1

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Su Huhtikuu 23. 20:43:07 2006

Se oli kiinalainen. Jos joku tietää mitä ratkasevaa eroo noissa kiinalaisissa on noihin aitoihin niin olis mukava tietää? Laakerinkuulat tehdään pudottamalla jostain vitun haulitornista? :D :evil: :twisted:
Viimeksi muokannut olafu, Su Huhtikuu 23. 20:46:27 2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen #606

Stefa
Viestit: 4057
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
Paikkakunta: Innercircle

Viesti Kirjoittaja Stefa » Su Huhtikuu 23. 20:44:23 2006

onko noi kiinalaiset sitten halpoja?
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Su Huhtikuu 23. 20:48:04 2006

Mikään ei ole halpa jos se hajoaa ennenkun pääsee edes kilometriä. Ja hinta kyllä oli sen verran halpa "kuulalaakeroidusta GT garretista" että tulihan se ostettua, ikävä kyllä.
Jäsen #606

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aksu » Su Huhtikuu 23. 21:57:34 2006

olafu kirjoitti:Mikään ei ole halpa jos se hajoaa ennenkun pääsee edes kilometriä. Ja hinta kyllä oli sen verran halpa "kuulalaakeroidusta GT garretista" että tulihan se ostettua, ikävä kyllä.
Eikös noita ole ollut myynnissä johonkin n.500 hintaan ja on tainnut olla lähes jokaisella foorumilla juttua noiten kestävyydestä.
Ilmeisesti Pro turbokin oli ostanut noita jonkun verran ja sitten korvaillut niitä takuuna hetken päästä.Joskus kyselin noita GTkuuliksia sieltä ja sanoi ettei enään ikinä...
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

jive
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja jive » Ma Huhtikuu 24. 16:41:20 2006

itellä Focus RS:n ahdin, jonka pitäisi olla samalla rungolla kuin aidon GT28R:n Se on kyllä aivan erinäköinen kuin tuo sinun. Tarttee pistää kuvaa jossain välissä.

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ti Huhtikuu 25. 19:26:17 2006

Nytten rupee taas lyyti kirjottaa. hain tommosen: http://koti.mbnet.fi/kolonen/tanari_stw/uus_turbo

pränikkä turbo toiki. Mitsu TD04-16 VOLVON LAIPOILLA! perse. joutuu tekee ihan uudet.
Jäsen #606

latez
Viestit: 1606
Liittynyt: Ti Elokuu 13. 23:37:25 2002
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja latez » Ti Huhtikuu 25. 21:51:06 2006

Eikös ton mitsun pitäs olla aika herkkä heräämään? Kaverilla oli muinoin tommone nissani 1.8 padassa niin viivettä ei ollut lähes ollenkaan?
S2000
Sierra Rs Cosworth 90- 2WD?! 'leasing' - paskana
http://www.pojatviihtyy.com

Objects in the mirror are disappearing faster than they appear..

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ti Huhtikuu 25. 21:56:58 2006

Joo ton kokonen turbo niin on syytäkin herätä äkkiä! Kai toi johkin 250 polleeseen korskeaan riittää... :roll:
Jäsen #606

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » La Huhtikuu 29. 0:25:02 2006

Kävin tossa ennen hämärää taas koittamassa, ilman pakoputkea tietty. Kyllä nyt tuntu toimivan eikä hajonnu vaikka oli n. 3km testilenkki.
Jäsen #606

Vastaa Viestiin