Coolerikennoa
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Coolerikennoa
Eli mistä sitä saa? Ihan kunnollista siis ja päätylevyjen kanssa ettei itse tarvitse niiden kanssa turata. Tiedän kyllä mistä saa hirveen ajettua kuorma-auton kennoa, sitä ei tarvitse kertoa.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
eikai se kennoja ite tee, lyhentää/kaventaa ja hitsaa päädyt. Ei tainnu raatikainen keretä ny tekee coolereita, mut ainaha kannattaa kysyä.rikke kirjoitti:Raatikainen tekee kennonsa itse profiiliputkiaihiosta. Kannattaa mielummin käyttää perinteistä sisärivotettua kennoa.qreippi kirjoitti:Eiköhän Raatikainenkin myy.. jos hinnasta sovitaan
-
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004
uskoo ken tahtoo, toki asian voi myös varmistaaytte kirjoitti:eikai se kennoja ite tee, lyhentää/kaventaa ja hitsaa päädyt. Ei tainnu raatikainen keretä ny tekee coolereita, mut ainaha kannattaa kysyä.rikke kirjoitti:Raatikainen tekee kennonsa itse profiiliputkiaihiosta. Kannattaa mielummin käyttää perinteistä sisärivotettua kennoa.qreippi kirjoitti:Eiköhän Raatikainenkin myy.. jos hinnasta sovitaan

-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Näinpä. Täällä kannata kaikkee sokeesti uskoorikke kirjoitti:uskoo ken tahtoo, toki asian voi myös varmistaaytte kirjoitti:eikai se kennoja ite tee, lyhentää/kaventaa ja hitsaa päädyt. Ei tainnu raatikainen keretä ny tekee coolereita, mut ainaha kannattaa kysyä.rikke kirjoitti: Raatikainen tekee kennonsa itse profiiliputkiaihiosta. Kannattaa mielummin käyttää perinteistä sisärivotettua kennoa.

-
- Viestit: 441
- Liittynyt: To Joulukuu 23. 8:51:11 2004
- Paikkakunta: Riihimäki
Itse teetätin nimenomaan Raatikaisella aikanaan coolerin. Se profiili on SISÄRIVOITETTUA. Taitaa jossain olla vielä pala sitä tallella.rikke kirjoitti:uskoo ken tahtoo, toki asian voi myös varmistaaytte kirjoitti:eikai se kennoja ite tee, lyhentää/kaventaa ja hitsaa päädyt. Ei tainnu raatikainen keretä ny tekee coolereita, mut ainaha kannattaa kysyä.rikke kirjoitti: Raatikainen tekee kennonsa itse profiiliputkiaihiosta. Kannattaa mielummin käyttää perinteistä sisärivotettua kennoa.
-
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004
En moiti raatikaisen coolereita, ovat ainaki paineenkestoltaan huippuluokkaa ja ilmeisesti jäähdytystehokin on hyvä. Mutta Kuten aiemmin sanoin, tekee kennonsa itse ja tästä syystä väärä paikka valmista tehaskennoa hakevalle.ckolli kirjoitti:Itse teetätin nimenomaan Raatikaisella aikanaan coolerin. Se profiili on SISÄRIVOITETTUA. Taitaa jossain olla vielä pala sitä tallella.rikke kirjoitti:uskoo ken tahtoo, toki asian voi myös varmistaaytte kirjoitti: eikai se kennoja ite tee, lyhentää/kaventaa ja hitsaa päädyt. Ei tainnu raatikainen keretä ny tekee coolereita, mut ainaha kannattaa kysyä.
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Veli tilas raatikaiselta kuukaus sitten coolerin ja ihan samaa kennoa oli kun muutkin. Toisen päädyn pillit oli hitsattu uudestaan koska oli kavennettu.
http://img.photobucket.com/albums/v655/ ... 8Small.jpg
tuossa siiven cooleri.
http://i6.photobucket.com/albums/y227/J ... Medium.jpg
oma kenno.
http://www.sporttiauto.com/tuotteet/muu ... tercooler/
kumpikin on sisältä samanlaisia kun nämä.
Sitähän ei taas tiedä millasia se on ennen tehny
http://img.photobucket.com/albums/v655/ ... 8Small.jpg
tuossa siiven cooleri.
http://i6.photobucket.com/albums/y227/J ... Medium.jpg
oma kenno.
http://www.sporttiauto.com/tuotteet/muu ... tercooler/
kumpikin on sisältä samanlaisia kun nämä.
Sitähän ei taas tiedä millasia se on ennen tehny

-
- Viestit: 4057
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
- Paikkakunta: Innercircle
Niin, siis Raatikainen on "joskus" aikojen alussa tehnyt kennonsa itse mutta ainakin nykyään on ihan kunnollista sisärivoituksella olevaa. Mulla oli yks sen tekemä cooleri vuodelta 1990 niin se oli sitä homemadea.
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
-
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004
-
- Viestit: 166
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 17:42:01 2001
- Paikkakunta: lempäälä
- Viesti:
niinpä.kaverilta löytyy kyllä hyllystä juuri tota raatikaisen profiilia joku 6 metriä.eli sitä ovaali putkea juuri mistä pätkii mittojen mukaan.rikke kirjoitti:Jopas on monenlaista tietoa raatikaisesta. Pari kuukautta sitte ku mietin ostaisko valmiin vai tekiskö ite kyselin raatikaiselta myös cooleria ja valmistustapaa. Sillon kehu tekevänsä kennon profiiliaihioista mittojen mukaan. Annan periks, tekee ilmeisesti tilanteen mukaan molempia malleja.
-
- Viestit: 148
- Liittynyt: Ma Tammikuu 27. 13:47:49 2003
Sivutaan vähän aihetta toiselta kantilta. Ahdasta on konehuoneessa ja siitä syystä tiedustelen kuinka ohutta kennoa on tarjolla? "Normi" 2-rivinen, mitä monesti näkee orkkiskennoina suoraan tehtaan jäljiltä on liian paksu. Puolet siitä eli yksirivinen riittäisi itselle, korkeudessa on tilaa kyllä, jotta saisi riittävästi tilavuutta. Yhdistelmä cooleri, jäähdytin ja sähköflekti on pienimmillään karvan vaille 200mm 3-rivisellä jäähdyttimella. Saisi edes 20-40mm pois paksuudesta... 

-
- Viestit: 837
- Liittynyt: Pe Helmikuu 22. 19:46:05 2002
- Paikkakunta: täällä jossain..
-
- Viestit: 1694
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005
T4 Volvossa näytti kaverilla olevan alkuper. cooleri todella ohutta kennoa..Tuli vaan mieleenRemppa kirjoitti:Sivutaan vähän aihetta toiselta kantilta. Ahdasta on konehuoneessa ja siitä syystä tiedustelen kuinka ohutta kennoa on tarjolla? "Normi" 2-rivinen, mitä monesti näkee orkkiskennoina suoraan tehtaan jäljiltä on liian paksu. Puolet siitä eli yksirivinen riittäisi itselle, korkeudessa on tilaa kyllä, jotta saisi riittävästi tilavuutta. Yhdistelmä cooleri, jäähdytin ja sähköflekti on pienimmillään karvan vaille 200mm 3-rivisellä jäähdyttimella. Saisi edes 20-40mm pois paksuudesta...
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73