Tuollasen "tekniikanvaihdon" menin tekemään ja näyttää perstuntumalla puolta todellisista kierroksista.
Onko kellään vinkkiä mistä puristaa.
Edit: Siis 1.8 zetec()-91: sestä 1.6 CVH (-91) :seen. Muut mittarit pelas niinku pitää ja mittaristo kävi bolt on tyyliin entisen tilalle.
Kierroslukumittari Zetec:istä -> CVH:hon
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 244
- Liittynyt: Ke Joulukuu 24. 1:24:41 2003
- Paikkakunta: Tampere
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 2565
- Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
- Paikkakunta: Kurikka
Nostelen taas hieman vanhaa topicia aikani kuluksi.jive kirjoitti:Zetecissä ohjaus tulee EDIS4 boksilta CVH:sta tarttis tietää tarkemmin, mikä malli ja millä bokseilla, vai kaasari?
Mitä tuollaisen RS2000 Mk5 ekkerin mittariston kierroslukumittari ottaa signaalina EDIS:ltä? Lähinnä, että onko se low vai high voltage, tai nappaako se tietonsa puolien flyback virrasta? Riittääkö, että sitä ajelee transistorilla, FETillä vai IGBT:llä? Ylösveto +12V linjaan jonkun 470 - 10k ohm vastuksen läpi?
Escort Mk4 "RS2300i"