Kierroslukumittari Zetec:istä -> CVH:hon

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Axeman
Viestit: 244
Liittynyt: Ke Joulukuu 24. 1:24:41 2003
Paikkakunta: Tampere

Kierroslukumittari Zetec:istä -> CVH:hon

Viesti Kirjoittaja Axeman » Ti Kesäkuu 6. 8:35:41 2006

Tuollasen "tekniikanvaihdon" menin tekemään ja näyttää perstuntumalla puolta todellisista kierroksista.

Onko kellään vinkkiä mistä puristaa.

Edit: Siis 1.8 zetec()-91: sestä 1.6 CVH (-91) :seen. Muut mittarit pelas niinku pitää ja mittaristo kävi bolt on tyyliin entisen tilalle.
#764

jive
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja jive » Ke Kesäkuu 7. 21:56:31 2006

Zetecissä ohjaus tulee EDIS4 boksilta CVH:sta tarttis tietää tarkemmin, mikä malli ja millä bokseilla, vai kaasari?

Axeman
Viestit: 244
Liittynyt: Ke Joulukuu 24. 1:24:41 2003
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Axeman » To Kesäkuu 8. 12:17:54 2006

1,6 litranen EECIV EFI , edis4 sytkällä.

Tuon perusteella sen siis pitäs toimii, mut ei vaan pelaa...
#764

koskar
Viestit: 2565
Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja koskar » Ke Heinäkuu 23. 13:26:36 2008

jive kirjoitti:Zetecissä ohjaus tulee EDIS4 boksilta CVH:sta tarttis tietää tarkemmin, mikä malli ja millä bokseilla, vai kaasari?
Nostelen taas hieman vanhaa topicia aikani kuluksi.
Mitä tuollaisen RS2000 Mk5 ekkerin mittariston kierroslukumittari ottaa signaalina EDIS:ltä? Lähinnä, että onko se low vai high voltage, tai nappaako se tietonsa puolien flyback virrasta? Riittääkö, että sitä ajelee transistorilla, FETillä vai IGBT:llä? Ylösveto +12V linjaan jonkun 470 - 10k ohm vastuksen läpi?
Escort Mk4 "RS2300i"

Vastaa Viestiin