tuplien säätö???
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
tuplien säätö???
osaako joku neuvoa karkeaa heittoa miten säädän nuo tuplat weber dcoe45 sillain että uskallan ajaa dynoon säädettäväksi tuon sieraimen? 2,0 ohc turbolla.
tai onko missään päin nettiä neuvoja k.o hommaan?
tai onko missään päin nettiä neuvoja k.o hommaan?
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
on.. perskele kun traileri on hiekkapuhallettuna tallissa ja lavamitsun päälle ei saa kun ottaa levikkeet kiinniytte kirjoitti:Onko dynohepulla suuttimia? Eikai siinä kun laittaa kaasuläpät balanssiin ja säätää alakierrosten seosta sinnepäin.
Varmaan viisainta ois viedä trailerilla jos on pitkä matka.

-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1835
- Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002
Eikös webereilläkin ole tyhjäkäyntiseosten säätö erikseen joka kurkulle ,niinkuin dellortoissakin. Kaikista kurkuista pyörittää saman verran kierroksia ,siten että auto käy kohtuullisesti ja kaasuläppien balanssi niin lähelle ,kuin vain saa ilman mittaria.
Dellortoista ainakin pääsi näkemään yhden tulpan alta kaasuläpän reunan ja sitäkautta näki kaasuläpän keskinäisen asennon läpän ollessa melkein kiinni tyhjäkäyntiasennossa.
Dellortoista ainakin pääsi näkemään yhden tulpan alta kaasuläpän reunan ja sitäkautta näki kaasuläpän keskinäisen asennon läpän ollessa melkein kiinni tyhjäkäyntiasennossa.
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
varovasti kävin koittamassa miten toimii ja pienillä kierroksilla hyvin mutta kun hipaiseekin kaasuun niin mooaa... ei saa bensaa siis, eikös noista sitten saa muuta kuin tyhjäkäynnin seosta säädettyä ilman vaihto suuttimia? tai saahan sen ajettua sinne dynoon sillain et laittaa hukkaportin ihan auki?
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Ilmasuuttimet vaikuttaa kans paljon niissä seosputkien päissä. Jos sillä pystyy ajaan pintakaasulla ilman että menee helvetisti bensaa/haisee raakalle pensalle ajossa, niin voi ajaa. Jos ei vedättele. Vedättely rikkoo, tasakaasulla ajelu voi olla niin laihalla kun vaan mahdollista, lakkaa kulkemasta jo ennenkun mitään hajoaa. Jos taas on todella rikkaalla, niin ajaa bensaa öljynsekaan ja huuhtelee öljykalvon sylintereistä. Kuluttaa konetta rankasti ja pilaa öljyt.
Jäsen #606
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Viestit: 710
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
- Paikkakunta: Vammala
- Viesti:
Ei se webrujen säätö ny mitään laatta- ja kuoriteoriaa kai ole:
http://hometown.aol.com/dvandrews/webers.htm
http://www.teglerizer.com/dcoe/
http://www.redlineweber.com/html/Tech/T ... ntents.htm
On se MS:kin hyvä vaihtoehto...
http://hometown.aol.com/dvandrews/webers.htm
http://www.teglerizer.com/dcoe/
http://www.redlineweber.com/html/Tech/T ... ntents.htm
On se MS:kin hyvä vaihtoehto...
-
- Viestit: 1015
- Liittynyt: Su Toukokuu 12. 19:00:09 2002
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 19. 17:18:49 2004
Laittasin alkuun esim. 60 tyhjäkäyntisuuttimet, 170 pääsuuttimet ja 190 ilmat. Ja onhan bensapaineen säädin varmasti ahtopaineen huomioiva. Kannattaa mitata bensapaine, että on varmasti kokoajan 0,3-0,5 bar ahtopainetta korkeampi. Ja onhan ne neulaventtiilitkin tietty oltava riittävän suuret. Eihän kaasareissa mitään vikaa ole, kun kone käy ja perusasiat on kunnossa, mukava ja helppo niitä on säädellä.
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Jos on vaan tuplat sääjetty hyvin niin ei varmaan paljoa huomaa eroa kulutuksessa.mikimikkola kirjoitti:toisaalta tulee tuo 60km päivässä työmatkaa halvemmaksi megalla... ero on varmasti suuri tuplien ja ruiskun välillä matka-ajossa
Oma ruoska vei ripeässä matka-ajossa noin 8l/100km 40mm lorot kiinni ja tehoa vajaa 300.
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
ytte kirjoitti:Jos on vaan tuplat sääjetty hyvin niin ei varmaan paljoa huomaa eroa kulutuksessa.mikimikkola kirjoitti:toisaalta tulee tuo 60km päivässä työmatkaa halvemmaksi megalla... ero on varmasti suuri tuplien ja ruiskun välillä matka-ajossa
Oma ruoska vei ripeässä matka-ajossa noin 8l/100km 40mm lorot kiinni ja tehoa vajaa 300.

