Escort (91-) Powerflexin uretaanipuslat
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Escort (91-) Powerflexin uretaanipuslat
Oottako laittaneet Escortteihinne kyseisen firman puslia etutukivarsiin?
Vastasiko puslat powerflexin nettisivuilla olevia kuvia?
Mulla ei...Ja puslat rupes pian asennuksen jälkeen pitään kolinaa. SamiH tietääkin jotain asiasta. Kolinat hävis ku vaihto alkuperäset tukivarret alkuperäsillä puslilla...
Nyt on takuu juttu menossa ja powerflex rupes väittään mm. tukivarret on jotain tarvikeosia et vika on niissä...kele! Eli ettei menis takuuseen. tukivarret on kuitenkin fordin ihan omat...huonoja selityksiä!
T.Muukkonen ehotteli et tilataan uudet puslat samoilla numeroilla ku aiemmin ja katotaan tuleeko oikeaa/kuvia vastaavaa tavaraa...
kertokaa rohkeesti mielipiteitänne
Pitää linkittää tähän jokunen kuva mulle tulleista (kolisevista) puslista ku ehtii ensin laittaa niitä nettiin.
Vastasiko puslat powerflexin nettisivuilla olevia kuvia?
Mulla ei...Ja puslat rupes pian asennuksen jälkeen pitään kolinaa. SamiH tietääkin jotain asiasta. Kolinat hävis ku vaihto alkuperäset tukivarret alkuperäsillä puslilla...
Nyt on takuu juttu menossa ja powerflex rupes väittään mm. tukivarret on jotain tarvikeosia et vika on niissä...kele! Eli ettei menis takuuseen. tukivarret on kuitenkin fordin ihan omat...huonoja selityksiä!
T.Muukkonen ehotteli et tilataan uudet puslat samoilla numeroilla ku aiemmin ja katotaan tuleeko oikeaa/kuvia vastaavaa tavaraa...
kertokaa rohkeesti mielipiteitänne
Pitää linkittää tähän jokunen kuva mulle tulleista (kolisevista) puslista ku ehtii ensin laittaa niitä nettiin.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 4537
- Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
- Paikkakunta: nurmijärvi
vaihdoin scorpiooniin kaikki puslat poly uretaanisiin.(edessä ja takana)
auton sisä äänet kasvoivat reilusti asvaltilla.
nimismiehen kiharat tärisyttää autoa todella ärsyttävästi ja kaikki osat sisällä helisee.
Auto on todella tarkka ajettava. auto ei vetele urissa.
Ohjaus on napakka ja jämäkkä.
Melkein heti autoon ilmestyi epätasaisellä ajettaessa kilisevä ääni edessä.
Toinenkin alatukivarsi on vaihto kypsä.
Pallonivel on tullut tiensä päähän.
joudun vaihtamaan sen.
mutta pusliksi laitan siltikin vielä poly puslat.
mitäs jos vaihtaisit uuteen tukivarteen ne polyt kiinni ja kokeilet jos äänet häviäisi.
auton sisä äänet kasvoivat reilusti asvaltilla.
nimismiehen kiharat tärisyttää autoa todella ärsyttävästi ja kaikki osat sisällä helisee.
Auto on todella tarkka ajettava. auto ei vetele urissa.
Ohjaus on napakka ja jämäkkä.
Melkein heti autoon ilmestyi epätasaisellä ajettaessa kilisevä ääni edessä.
Toinenkin alatukivarsi on vaihto kypsä.
Pallonivel on tullut tiensä päähän.
joudun vaihtamaan sen.
mutta pusliksi laitan siltikin vielä poly puslat.
mitäs jos vaihtaisit uuteen tukivarteen ne polyt kiinni ja kokeilet jos äänet häviäisi.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Kumpia ne keltaiset on jota RallyRace myy? Polysportteja vai Powerflexeja? Mulla on Caprissa näitä RallyRacen myymiä ja ihan hyvin on toimineet. Takavakaajaan jälkikäteen laitoin ainoastaan Sporttiauton myymät Superflexit ja alkoi kauhea narina. Mutta en silti hauku niitä huonoiksi missään nimessä.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Tällaset on ne puslat ja netissä olevat puslat on tällaiset
Eli hieman eroavat toisistaan.
Remontin yhteydessä tukivarsiin asennettiin uudet alapallotkin alapallojahan saa fordiltakin
eli fiestan alapalla on sama 
Mun mielestä kolina kuuluu kun puslan sisällä oleva "pallo" osuu noihin aluslevyihin joilla pusla on "kasattu"...ei vaan ollu sokkapihtejä että ois voinu kurkata onko puslassa tätä kuuluisaa polyuretaania muutaku vähän malliksi
Katotaan nyt miten tässä käy
Eli hieman eroavat toisistaan.
Remontin yhteydessä tukivarsiin asennettiin uudet alapallotkin alapallojahan saa fordiltakin


Mun mielestä kolina kuuluu kun puslan sisällä oleva "pallo" osuu noihin aluslevyihin joilla pusla on "kasattu"...ei vaan ollu sokkapihtejä että ois voinu kurkata onko puslassa tätä kuuluisaa polyuretaania muutaku vähän malliksi

Katotaan nyt miten tässä käy
-
- Viestit: 973
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 3. 12:10:30 2004
- Paikkakunta: Espoo
Noista sun kuvista, ne proto puslat mitkä mulla oli käytössä ja jotka hajos on samanlaiset rakeenteeltaan kuin nuo kuvastossa olevat.
Eli ne mun oli Superflexin....
Nuo mitkä sulle on tullu on luultavasti Powerin kehitysversiot noista entisistä ja luultavimmin heillä on ollut sama ongelma kuin noissa mun käytössä olleissa Superin protoissa.
Tää niiq tällee nice to know juttuna
Eli ne mun oli Superflexin....
Nuo mitkä sulle on tullu on luultavasti Powerin kehitysversiot noista entisistä ja luultavimmin heillä on ollut sama ongelma kuin noissa mun käytössä olleissa Superin protoissa.
Tää niiq tällee nice to know juttuna

Ford Fiesta ST 2013
#727
#727
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Perjantaina tuli matkahuollossa uudet puslat ja vanhat tukivarret T.Muukkoselta. En tiiä tuliko puslat sumujensaarilta soutuveneellä ku kesti niin kauan. eli reklamaatio tehty juhannuksena...nopeaa toimintaa.
Uudet puslat samanlaiset. Sen verran oli eroa että noissa uusissa tais siellä sisällä olla jopa rasvaa. Vanhoista puslista oli pullahtanu ulos o-renkaat...
No tänään kävin yliopiston konepajalla prässäämässä vanhat puslat pois ja uudet tilalle. Vielä ku sais vaihdettua tukivarret autoon. Pitäskö oottaa lämpimämpiä kelejä?
Sitten vielä pyöränkulmat kohilleen ku tuntuu olevan päin peetä...Samoin uudessa (Kuulemma kunnostettu, 900€)ohjausvaihteessa tuntuu olevan välystä. Rattiakselin ristikot ei oo väljät. Toivotaan että välys on raidetangon sisäpäässä...
Uudet puslat samanlaiset. Sen verran oli eroa että noissa uusissa tais siellä sisällä olla jopa rasvaa. Vanhoista puslista oli pullahtanu ulos o-renkaat...
No tänään kävin yliopiston konepajalla prässäämässä vanhat puslat pois ja uudet tilalle. Vielä ku sais vaihdettua tukivarret autoon. Pitäskö oottaa lämpimämpiä kelejä?

Sitten vielä pyöränkulmat kohilleen ku tuntuu olevan päin peetä...Samoin uudessa (Kuulemma kunnostettu, 900€)ohjausvaihteessa tuntuu olevan välystä. Rattiakselin ristikot ei oo väljät. Toivotaan että välys on raidetangon sisäpäässä...
-
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
- Paikkakunta: Helsinki
Powerflexillä on ollut ongelmia koko ajan etummaisen puslan kestävyyden kanssa. Siihen tulee melkoinen voima. Noi kuvissa olevat vedettiin markkinoilta välillä pois ja pompsahtivat sitten takaisin. Mulla ne kesti fiestassa 13000km, sisältäen tosin rajua käytöä eli autoslalomia ja rata-ajoa. Alkuperäiset kumiset kestää pitempään, mutta päästävät kyllä pyörän elämään.
Viime viikolla tilaisin uudet ja sain samanlaiset kun sulla. Luulin ensin saaneni väärät puslat. Harmi kun en millään ehdi niitä asentamaan Alastaron ratapäiville. Aika jäykiltä ne vaikuttavat verrattuna noihin vanhempiin, polyuretaania on aika nimeksi. Jos ne ei kestä niin seuraavaksi täytyy laittaa sinne täysin jäykkä uniball, sitten repeääkin kori seuraavaksi.
Olisi kiva kuulla kokemuksia tosta uudesta mallista jos jollakin sellaisia on?
Viime viikolla tilaisin uudet ja sain samanlaiset kun sulla. Luulin ensin saaneni väärät puslat. Harmi kun en millään ehdi niitä asentamaan Alastaron ratapäiville. Aika jäykiltä ne vaikuttavat verrattuna noihin vanhempiin, polyuretaania on aika nimeksi. Jos ne ei kestä niin seuraavaksi täytyy laittaa sinne täysin jäykkä uniball, sitten repeääkin kori seuraavaksi.
Olisi kiva kuulla kokemuksia tosta uudesta mallista jos jollakin sellaisia on?
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Nimenomaan tuota uutta mallia mulla olikin...rupesivat heti koliseen. Tuntuvat käsissäkin väljiltä. Olettasin että sieltä sisältä jääny rasva pois. Oletusta vahvistaa nuo uudet samanlaiset, jotka on paljon "notkeammat". Samoin noista ensimmäisistä oli kaikista tullu o-renkaat kartanolle ku otin puslat (tukivarret) pois.
Katotaan miten nuo rupee elämään
sais vaan ensin asennettua auton alle 
Katotaan miten nuo rupee elämään


-
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Oisko kellään tarvetta uusille puslille? Ite en enää tarvi, auto vaihtunut!
T.Muukkonen ei oo halukas palauttaan rahoja sillä Powerflexin mielestä puslissa ei voi olla mitään vikaa miks ne ei kestäis. Mutta oisivat halukkaat lähettämään kolmannet samanlaiset.
Jos on kiinnostusta niin otappa yhteyttä vaikka yv:llä
ps. kolinat loppu ku vaihto uudet kumipuslat. Hintaa huimat 22€ kaikki 4 kappaletta
T.Muukkonen ei oo halukas palauttaan rahoja sillä Powerflexin mielestä puslissa ei voi olla mitään vikaa miks ne ei kestäis. Mutta oisivat halukkaat lähettämään kolmannet samanlaiset.
Jos on kiinnostusta niin otappa yhteyttä vaikka yv:llä
ps. kolinat loppu ku vaihto uudet kumipuslat. Hintaa huimat 22€ kaikki 4 kappaletta
-
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
- Paikkakunta: Helsinki
Taitaa olla powerflexillä ajatus hukassa noiden etupuslien kanssa. Eilen aloin asentamaan etupuslia paikoilleen. Uusi pusla oli puoli milliä suurempi halkaisiljaltaan kuin vanha. Onneksi appiukolla on sorvi jolla sai puslan oikeisiin mittoihin.
Puslan sisällä on uniball-nivel ja ympärillä polyuretaania joka ottaa iskut vastaan. Jos on vakiojouset saattaa pusla tosiaan kolista kun se uniballnivelen päässä oleva holkki nappaa kiinni siihen lukkoprikkaan. Lyhyemmillä jousilla jää tukivarsi vaakatasoon ja liikeratakin on lyhyempi.
Turbo-fiesta forumissa oli joku tollaisen virityksen tehnyt itse tosin koko pusla oli hitsattu pisteillä vielä tukivarteen kiinni. Tekijän mukaan ihan toimiva. Itseäni lähinnä askaruttaa se miten toi uniball nivel kestää likaa kun sitä ei juuri ole suojattu. Auto tosin vain kesäkäytössä. Jos noi ei toimi niin loppuu leikki noiden kanssa mullakin ja laitan alkuperäiset kumiset tilalle. Niitä voi sitten vaihtaa joka kesäksi uudet kun eivät paljoa maksa. Keväällä sen sitten näkee kun ottaa auton liikenteeseen.
Puslan sisällä on uniball-nivel ja ympärillä polyuretaania joka ottaa iskut vastaan. Jos on vakiojouset saattaa pusla tosiaan kolista kun se uniballnivelen päässä oleva holkki nappaa kiinni siihen lukkoprikkaan. Lyhyemmillä jousilla jää tukivarsi vaakatasoon ja liikeratakin on lyhyempi.
Turbo-fiesta forumissa oli joku tollaisen virityksen tehnyt itse tosin koko pusla oli hitsattu pisteillä vielä tukivarteen kiinni. Tekijän mukaan ihan toimiva. Itseäni lähinnä askaruttaa se miten toi uniball nivel kestää likaa kun sitä ei juuri ole suojattu. Auto tosin vain kesäkäytössä. Jos noi ei toimi niin loppuu leikki noiden kanssa mullakin ja laitan alkuperäiset kumiset tilalle. Niitä voi sitten vaihtaa joka kesäksi uudet kun eivät paljoa maksa. Keväällä sen sitten näkee kun ottaa auton liikenteeseen.
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Samaa mieltä puslan rakenteesta. Muka "uretaanipuslat"...polyuretaanilla on vain "piilotettu" siellä sisällä olevan uniball...Ari kirjoitti:Taitaa olla powerflexillä ajatus hukassa noiden etupuslien kanssa. Eilen aloin asentamaan etupuslia paikoilleen. Uusi pusla oli puoli milliä suurempi halkaisiljaltaan kuin vanha. Onneksi appiukolla on sorvi jolla sai puslan oikeisiin mittoihin.
Puslan sisällä on uniball-nivel ja ympärillä polyuretaania joka ottaa iskut vastaan. Jos on vakiojouset saattaa pusla tosiaan kolista kun se uniballnivelen päässä oleva holkki nappaa kiinni siihen lukkoprikkaan. Lyhyemmillä jousilla jää tukivarsi vaakatasoon ja liikeratakin on lyhyempi.
Turbo-fiesta forumissa oli joku tollaisen virityksen tehnyt itse tosin koko pusla oli hitsattu pisteillä vielä tukivarteen kiinni. Tekijän mukaan ihan toimiva. Itseäni lähinnä askaruttaa se miten toi uniball nivel kestää likaa kun sitä ei juuri ole suojattu. Auto tosin vain kesäkäytössä. Jos noi ei toimi niin loppuu leikki noiden kanssa mullakin ja laitan alkuperäiset kumiset tilalle. Niitä voi sitten vaihtaa joka kesäksi uudet kun eivät paljoa maksa. Keväällä sen sitten näkee kun ottaa auton liikenteeseen.
Yks huomio viimisimmän vaihdon yhteydessä oli se että ne irtoholkit o lyhyemmät ku kumipuslan holkki. Eli yks kolinan paikka siinäkin vaikka luulis apurungon antavan kiristettäessä sen verran periksi ettei välystä jää.
Kaikista uretaani puslista on pullahtanu o-renkaat? oisko ne pölysuojat?
Itse asiassa niitä escorttiin olevia puslia on kolmea kokoa!
Eli sulla on toinen puslista just se väärä eli 47mm halkaisija kun se oikee ois 46mm. Kukaan ei varmaan tiedä minkä kokonen missäkin vuosimallissa ym ym on. Ite aikoinaan hommasin toiset tukivarret niin sai hyvin mitattua ennen tilausta. Nyt ois ne tukivarret joutilaana mutta niissä on kolisevat "uretaanipuslat" paikoillaan.
-
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
- Paikkakunta: Helsinki
Ai sulla oli liian lyhyet irtoholkit. Minä jouiduin lyhentämään ja toisesta parista piti ottaa ulkomitastastakin siivu kun ne ei mahtunut sinne unibalin sisään. Onkohan noiden puslien valmistaja ollut ihan selvinpäin
Oli helpompi muokata noi kun lähteä valitusrumbaan. Nyt ne ovat paikoillaan ja keväällä näkee toimivatko. Kyllä se apurunko puristuu kasaan jos ei tolkuttomasti jää välystä.
Nyt kyllä puslat koettelee. Käyttöautosta lähti motonetista ostetusta kumipuslasta kumi irti vulkanoinnista kun ajelin Helsingin keskustassa -22 lämpötilassa mukulakivikadulla.Alkoi kolinalla ja pyörään tuli kiva klappi. Hain Fordilta alkuperäiset puslat olivat vielä helvemmat kuin motonetissa. Motonetin puslat paskoja, kumi muuten täysin ehjä eivät vaan näköjään kestä pakkasta kun vulkanointi pettää.

Nyt kyllä puslat koettelee. Käyttöautosta lähti motonetista ostetusta kumipuslasta kumi irti vulkanoinnista kun ajelin Helsingin keskustassa -22 lämpötilassa mukulakivikadulla.Alkoi kolinalla ja pyörään tuli kiva klappi. Hain Fordilta alkuperäiset puslat olivat vielä helvemmat kuin motonetissa. Motonetin puslat paskoja, kumi muuten täysin ehjä eivät vaan näköjään kestä pakkasta kun vulkanointi pettää.
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
En tiedä oliko holkit liian lyhyet vai kumipuslassa liian pitkä. Meinas vastustaa asennus...
Powerflexin puslien holkit joko kaikki erikokosia tai uniball:in reikä aina eri kokonen. Eka satsissa holkit ei meinannu pysyä paikoillaan ja toka erässä osa ei meinannu pysyä ja toiset ei meinannu mennä paikoilleen.
Vois mittailla niitä joku päivä jos ei mitään muuta keksi...
No eipähän varmaa enää koskaan tuu käyttöautoon laitettua mitään uretaanipuslia...
Powerflexin puslien holkit joko kaikki erikokosia tai uniball:in reikä aina eri kokonen. Eka satsissa holkit ei meinannu pysyä paikoillaan ja toka erässä osa ei meinannu pysyä ja toiset ei meinannu mennä paikoilleen.
Vois mittailla niitä joku päivä jos ei mitään muuta keksi...
No eipähän varmaa enää koskaan tuu käyttöautoon laitettua mitään uretaanipuslia...
-
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Niinpä...Powerflexin vanhat mallit kyseisiin kulkineeseen olikin vain metallikehys-uretaani-holkki hässäkkä jossai ei periaattessa vastaavia ongelmia oikeen mitenkään voi esiintyä. Miksi lie sitten kehittäneet homman tohon suuntaan. Luulis vanhan mallisessa olevan huomattavasti parempi katekin.VesQ kirjoitti:Täytyy vaan olla oikeanlainen se auto niin käy ihan _oikeat_ polyuretaanipuslat niin ei tarvi noiden metallikehys-uniball-holkki-hässäköiden kanssa tapellahoopee kirjoitti:No eipähän varmaa enää koskaan tuu käyttöautoon laitettua mitään uretaanipuslia...
-
- Viestit: 162
- Liittynyt: La Helmikuu 7. 20:23:25 2004
- Paikkakunta: Nummi-Pusula
- Viesti:
Jatketaan aihetta puslista........
Onko kellään kokemusta pewerflexien asennuksesta mk4 escon taka kelkkaan?
Tuossa itte taistelin 4h ja sillä tuloksella ettei ne mahdu paikoilleen ilman rikkoutumatta
navan puoleinen pusla jossa on metakki holkki sisällä mun mielestä aivan liian iso 27mm pitäisi tunkea kartio reikään joka on 24-22mm
Onko kellään kokemuksia/vinkkejä mikä merkki olis paremmin sopiva
Onko kellään kokemusta pewerflexien asennuksesta mk4 escon taka kelkkaan?
Tuossa itte taistelin 4h ja sillä tuloksella ettei ne mahdu paikoilleen ilman rikkoutumatta

navan puoleinen pusla jossa on metakki holkki sisällä mun mielestä aivan liian iso 27mm pitäisi tunkea kartio reikään joka on 24-22mm

Onko kellään kokemuksia/vinkkejä mikä merkki olis paremmin sopiva

#1503
Golf gt mk3
Gt-40 Replica
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms (projekti aloitettu)
Golf gt mk3
Gt-40 Replica
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms (projekti aloitettu)

-
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
- Viesti:
Onko tullut lisää kokemuksia noista puslista, kun näköjään vaihtoehdot ao. Fiestaan jäykempien kanssa rajaantuu aika tarkkaan Powerflexiin... Autojen kanssä näprääminen on kivaa, mutta ei viitti samaa hommaa tehä monta kertaa peräkkäin 

- Toyota Corolla 1.4 D4D -06
Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
Chevrolet K1500 4x4 pick-up
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 3164
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
- Paikkakunta: Mäntsälä
Ostin tuossa viimevuoden keväänä tuohon käyttis escorttiin kyseiset puslat etutukivarsiin.
Nytpä kun kävin katsastuksessa niin ilmeni että ne on jo väljät.
Soitinpa sitten US-partsille mistä ostin ne ja aloin eka kysellä että mitä noi tollaset yleensä kestää. Sain vastaukseksi että kyllä niitten nyt lähemmäs 100tkm pitäis kestää.
Sitten kun kerroin tilanteeni ja sanoin että noilla mun ei kyllä ole ajettu kuin noin 20tkm niin muuttu samantien kesto noilla puslilla.
Rupes heti sanoo et ei ne tosiaan välillä kestä enenpää ja riipuu niin paljo siitä millasesssa käytössä auto on. Siis katu käytössä itsellä olleet.
Rupesin sit kyselemään takuusta niin totes vaan et ei noille mitään takuuta voida antaa kun ovat viritys osia.
Sitten kun sanoin et kyllähän noitten nyt pitäis kestä huomattavasti pitempään ja että johan normaali kumipusla kestää paremmin kuin vuoden.
Siihen sain taas vastaukseksi että riippuu niin paljon että missä käytössä ovat ja että mitään takuuta ei ole.
Voiko asia nyt oikesti olla näin
En kai nyt perkele maksa 160€ puslista mitkä sit kestää vuoden
Onko kenelläkään muulla ollut mitään samanlaista kokemusta?
Nytpä kun kävin katsastuksessa niin ilmeni että ne on jo väljät.
Soitinpa sitten US-partsille mistä ostin ne ja aloin eka kysellä että mitä noi tollaset yleensä kestää. Sain vastaukseksi että kyllä niitten nyt lähemmäs 100tkm pitäis kestää.
Sitten kun kerroin tilanteeni ja sanoin että noilla mun ei kyllä ole ajettu kuin noin 20tkm niin muuttu samantien kesto noilla puslilla.
Rupes heti sanoo et ei ne tosiaan välillä kestä enenpää ja riipuu niin paljo siitä millasesssa käytössä auto on. Siis katu käytössä itsellä olleet.
Rupesin sit kyselemään takuusta niin totes vaan et ei noille mitään takuuta voida antaa kun ovat viritys osia.
Sitten kun sanoin et kyllähän noitten nyt pitäis kestä huomattavasti pitempään ja että johan normaali kumipusla kestää paremmin kuin vuoden.
Siihen sain taas vastaukseksi että riippuu niin paljon että missä käytössä ovat ja että mitään takuuta ei ole.
Voiko asia nyt oikesti olla näin

En kai nyt perkele maksa 160€ puslista mitkä sit kestää vuoden

Onko kenelläkään muulla ollut mitään samanlaista kokemusta?
-
- Viestit: 616
- Liittynyt: To Heinäkuu 10. 0:11:26 2003
- Paikkakunta: Tampere
Joteinkin tuntuu että mitä kommentteja on näistä kovemmista puslista mk5 escortin etupäähän tullut luettua, ei ne oikeen kellään ole kestäneet.escorvet kirjoitti:Ostin tuossa viimevuoden keväänä tuohon käyttis escorttiin kyseiset puslat etutukivarsiin.
Nytpä kun kävin katsastuksessa niin ilmeni että ne on jo väljät.
Soitinpa sitten US-partsille mistä ostin ne ja aloin eka kysellä että mitä noi tollaset yleensä kestää. Sain vastaukseksi että kyllä niitten nyt lähemmäs 100tkm pitäis kestää.
Sitten kun kerroin tilanteeni ja sanoin että noilla mun ei kyllä ole ajettu kuin noin 20tkm niin muuttu samantien kesto noilla puslilla.
Rupes heti sanoo et ei ne tosiaan välillä kestä enenpää ja riipuu niin paljo siitä millasesssa käytössä auto on. Siis katu käytössä itsellä olleet.
Rupesin sit kyselemään takuusta niin totes vaan et ei noille mitään takuuta voida antaa kun ovat viritys osia.
Sitten kun sanoin et kyllähän noitten nyt pitäis kestä huomattavasti pitempään ja että johan normaali kumipusla kestää paremmin kuin vuoden.
Siihen sain taas vastaukseksi että riippuu niin paljon että missä käytössä ovat ja että mitään takuuta ei ole.
Voiko asia nyt oikesti olla näin![]()
En kai nyt perkele maksa 160€ puslista mitkä sit kestää vuoden![]()
Onko kenelläkään muulla ollut mitään samanlaista kokemusta?
Sumujen saarella porukka käyttää paljon vanin etutukivarsia, niissä on isommat puslat ja pitäisi olla jämäkämmät/kestävämmet.
-
- Viestit: 1075
- Liittynyt: Su Heinäkuu 18. 22:22:26 2004
- Paikkakunta: Valkeakoski
-
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
- Paikkakunta: Helsinki
Tänään kävin konttorilla hakemassa leiman fiestaan ja samalla tuli todettua että uusi puslamalli on kestänyt 5000km hienosti. Lähes kaikki ajo repimistä radalla ja autoslalomia. Kaiki ajot kesäkelillä. Kyllähän ne siellä hiukka naksuu mutta ei harrasteautossa haittaa. Käyttöautoon en moisia laittaisi. Aikaisempi malli oli hiljaisempi mutta eivät ne kyllä mitään kestäneetkään.
Täytyykin tutkia noi vanin tukivarret jos sellaisia seuraavaksi.
Täytyykin tutkia noi vanin tukivarret jos sellaisia seuraavaksi.