Escort (91-) Powerflexin uretaanipuslat

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Escort (91-) Powerflexin uretaanipuslat

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ke Elokuu 23. 14:56:25 2006

Oottako laittaneet Escortteihinne kyseisen firman puslia etutukivarsiin?
Vastasiko puslat powerflexin nettisivuilla olevia kuvia?
Mulla ei...Ja puslat rupes pian asennuksen jälkeen pitään kolinaa. SamiH tietääkin jotain asiasta. Kolinat hävis ku vaihto alkuperäset tukivarret alkuperäsillä puslilla...

Nyt on takuu juttu menossa ja powerflex rupes väittään mm. tukivarret on jotain tarvikeosia et vika on niissä...kele! Eli ettei menis takuuseen. tukivarret on kuitenkin fordin ihan omat...huonoja selityksiä!

T.Muukkonen ehotteli et tilataan uudet puslat samoilla numeroilla ku aiemmin ja katotaan tuleeko oikeaa/kuvia vastaavaa tavaraa...

kertokaa rohkeesti mielipiteitänne

Pitää linkittää tähän jokunen kuva mulle tulleista (kolisevista) puslista ku ehtii ensin laittaa niitä nettiin.

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ke Elokuu 23. 15:11:26 2006

vaihdoin scorpiooniin kaikki puslat poly uretaanisiin.(edessä ja takana)
auton sisä äänet kasvoivat reilusti asvaltilla.
nimismiehen kiharat tärisyttää autoa todella ärsyttävästi ja kaikki osat sisällä helisee.
Auto on todella tarkka ajettava. auto ei vetele urissa.
Ohjaus on napakka ja jämäkkä.
Melkein heti autoon ilmestyi epätasaisellä ajettaessa kilisevä ääni edessä.
Toinenkin alatukivarsi on vaihto kypsä.
Pallonivel on tullut tiensä päähän.
joudun vaihtamaan sen.
mutta pusliksi laitan siltikin vielä poly puslat.

mitäs jos vaihtaisit uuteen tukivarteen ne polyt kiinni ja kokeilet jos äänet häviäisi.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ke Elokuu 23. 16:37:41 2006

Kumpia ne keltaiset on jota RallyRace myy? Polysportteja vai Powerflexeja? Mulla on Caprissa näitä RallyRacen myymiä ja ihan hyvin on toimineet. Takavakaajaan jälkikäteen laitoin ainoastaan Sporttiauton myymät Superflexit ja alkoi kauhea narina. Mutta en silti hauku niitä huonoiksi missään nimessä.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ke Elokuu 23. 17:04:36 2006

Tällaset on ne puslat ja netissä olevat puslat on tällaiset
Eli hieman eroavat toisistaan.

Remontin yhteydessä tukivarsiin asennettiin uudet alapallotkin alapallojahan saa fordiltakin :) eli fiestan alapalla on sama :)

Mun mielestä kolina kuuluu kun puslan sisällä oleva "pallo" osuu noihin aluslevyihin joilla pusla on "kasattu"...ei vaan ollu sokkapihtejä että ois voinu kurkata onko puslassa tätä kuuluisaa polyuretaania muutaku vähän malliksi ;)

Katotaan nyt miten tässä käy

SamiH
Viestit: 973
Liittynyt: Ke Maaliskuu 3. 12:10:30 2004
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja SamiH » Ke Elokuu 23. 18:29:22 2006

Noista sun kuvista, ne proto puslat mitkä mulla oli käytössä ja jotka hajos on samanlaiset rakeenteeltaan kuin nuo kuvastossa olevat.

Eli ne mun oli Superflexin....

Nuo mitkä sulle on tullu on luultavasti Powerin kehitysversiot noista entisistä ja luultavimmin heillä on ollut sama ongelma kuin noissa mun käytössä olleissa Superin protoissa.

Tää niiq tällee nice to know juttuna :D
Ford Fiesta ST 2013
#727

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ke Lokakuu 18. 20:25:35 2006

Perjantaina tuli matkahuollossa uudet puslat ja vanhat tukivarret T.Muukkoselta. En tiiä tuliko puslat sumujensaarilta soutuveneellä ku kesti niin kauan. eli reklamaatio tehty juhannuksena...nopeaa toimintaa.

Uudet puslat samanlaiset. Sen verran oli eroa että noissa uusissa tais siellä sisällä olla jopa rasvaa. Vanhoista puslista oli pullahtanu ulos o-renkaat...

No tänään kävin yliopiston konepajalla prässäämässä vanhat puslat pois ja uudet tilalle. Vielä ku sais vaihdettua tukivarret autoon. Pitäskö oottaa lämpimämpiä kelejä? ;)

Sitten vielä pyöränkulmat kohilleen ku tuntuu olevan päin peetä...Samoin uudessa (Kuulemma kunnostettu, 900€)ohjausvaihteessa tuntuu olevan välystä. Rattiakselin ristikot ei oo väljät. Toivotaan että välys on raidetangon sisäpäässä...

Ari
Viestit: 614
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ari » Ke Lokakuu 18. 23:01:59 2006

Powerflexillä on ollut ongelmia koko ajan etummaisen puslan kestävyyden kanssa. Siihen tulee melkoinen voima. Noi kuvissa olevat vedettiin markkinoilta välillä pois ja pompsahtivat sitten takaisin. Mulla ne kesti fiestassa 13000km, sisältäen tosin rajua käytöä eli autoslalomia ja rata-ajoa. Alkuperäiset kumiset kestää pitempään, mutta päästävät kyllä pyörän elämään.

Viime viikolla tilaisin uudet ja sain samanlaiset kun sulla. Luulin ensin saaneni väärät puslat. Harmi kun en millään ehdi niitä asentamaan Alastaron ratapäiville. Aika jäykiltä ne vaikuttavat verrattuna noihin vanhempiin, polyuretaania on aika nimeksi. Jos ne ei kestä niin seuraavaksi täytyy laittaa sinne täysin jäykkä uniball, sitten repeääkin kori seuraavaksi.

Olisi kiva kuulla kokemuksia tosta uudesta mallista jos jollakin sellaisia on?

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ke Lokakuu 18. 23:18:29 2006

Nimenomaan tuota uutta mallia mulla olikin...rupesivat heti koliseen. Tuntuvat käsissäkin väljiltä. Olettasin että sieltä sisältä jääny rasva pois. Oletusta vahvistaa nuo uudet samanlaiset, jotka on paljon "notkeammat". Samoin noista ensimmäisistä oli kaikista tullu o-renkaat kartanolle ku otin puslat (tukivarret) pois.

Katotaan miten nuo rupee elämään :) sais vaan ensin asennettua auton alle ;)

Ari
Viestit: 614
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ari » To Lokakuu 19. 9:08:58 2006

Laita kommentia kun saat puslat alle. Sain omani tosi nopeasti Burtonilta, tulivat neljässä päivässä. Luulisin ettei burton ainakaan tietoisesti myy paskoja puslia. Mulla jää testaaminen kyllä ensi kevääseen, auto menee seisontaan Marraskuussa.

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » To Lokakuu 26. 23:52:20 2006

nonniiii tukivarret vaihdettu...tonhan osaa tehä kohta silmät kiinni :)
Ei kolise ainakaan vielän. 50 km koeajon jälkeen :)

Vielä pitää käydä renkaat säädättämässä sojottamaan oikeisiin suuntiin :)

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » Pe Joulukuu 29. 17:49:31 2006

No samanlaista paskaa tuntus olevan nuo uudemmatki puslat. Ajoa muutama sata kilometriä ja kolinat senku paranee :?

Pitänee käydä halkasemassa yks niistä eka sarjan puslista ja tutkia voiko suo edes toimia :evil:

Pitäsköhän hommata jotku eri merkkiset?

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ke Helmikuu 7. 17:43:18 2007

Oisko kellään tarvetta uusille puslille? Ite en enää tarvi, auto vaihtunut!

T.Muukkonen ei oo halukas palauttaan rahoja sillä Powerflexin mielestä puslissa ei voi olla mitään vikaa miks ne ei kestäis. Mutta oisivat halukkaat lähettämään kolmannet samanlaiset.

Jos on kiinnostusta niin otappa yhteyttä vaikka yv:llä

ps. kolinat loppu ku vaihto uudet kumipuslat. Hintaa huimat 22€ kaikki 4 kappaletta

Ari
Viestit: 614
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ari » To Helmikuu 8. 9:25:01 2007

Taitaa olla powerflexillä ajatus hukassa noiden etupuslien kanssa. Eilen aloin asentamaan etupuslia paikoilleen. Uusi pusla oli puoli milliä suurempi halkaisiljaltaan kuin vanha. Onneksi appiukolla on sorvi jolla sai puslan oikeisiin mittoihin.

Puslan sisällä on uniball-nivel ja ympärillä polyuretaania joka ottaa iskut vastaan. Jos on vakiojouset saattaa pusla tosiaan kolista kun se uniballnivelen päässä oleva holkki nappaa kiinni siihen lukkoprikkaan. Lyhyemmillä jousilla jää tukivarsi vaakatasoon ja liikeratakin on lyhyempi.

Turbo-fiesta forumissa oli joku tollaisen virityksen tehnyt itse tosin koko pusla oli hitsattu pisteillä vielä tukivarteen kiinni. Tekijän mukaan ihan toimiva. Itseäni lähinnä askaruttaa se miten toi uniball nivel kestää likaa kun sitä ei juuri ole suojattu. Auto tosin vain kesäkäytössä. Jos noi ei toimi niin loppuu leikki noiden kanssa mullakin ja laitan alkuperäiset kumiset tilalle. Niitä voi sitten vaihtaa joka kesäksi uudet kun eivät paljoa maksa. Keväällä sen sitten näkee kun ottaa auton liikenteeseen.

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » To Helmikuu 8. 18:15:20 2007

Ari kirjoitti:Taitaa olla powerflexillä ajatus hukassa noiden etupuslien kanssa. Eilen aloin asentamaan etupuslia paikoilleen. Uusi pusla oli puoli milliä suurempi halkaisiljaltaan kuin vanha. Onneksi appiukolla on sorvi jolla sai puslan oikeisiin mittoihin.

Puslan sisällä on uniball-nivel ja ympärillä polyuretaania joka ottaa iskut vastaan. Jos on vakiojouset saattaa pusla tosiaan kolista kun se uniballnivelen päässä oleva holkki nappaa kiinni siihen lukkoprikkaan. Lyhyemmillä jousilla jää tukivarsi vaakatasoon ja liikeratakin on lyhyempi.

Turbo-fiesta forumissa oli joku tollaisen virityksen tehnyt itse tosin koko pusla oli hitsattu pisteillä vielä tukivarteen kiinni. Tekijän mukaan ihan toimiva. Itseäni lähinnä askaruttaa se miten toi uniball nivel kestää likaa kun sitä ei juuri ole suojattu. Auto tosin vain kesäkäytössä. Jos noi ei toimi niin loppuu leikki noiden kanssa mullakin ja laitan alkuperäiset kumiset tilalle. Niitä voi sitten vaihtaa joka kesäksi uudet kun eivät paljoa maksa. Keväällä sen sitten näkee kun ottaa auton liikenteeseen.
Samaa mieltä puslan rakenteesta. Muka "uretaanipuslat"...polyuretaanilla on vain "piilotettu" siellä sisällä olevan uniball...

Yks huomio viimisimmän vaihdon yhteydessä oli se että ne irtoholkit o lyhyemmät ku kumipuslan holkki. Eli yks kolinan paikka siinäkin vaikka luulis apurungon antavan kiristettäessä sen verran periksi ettei välystä jää.

Kaikista uretaani puslista on pullahtanu o-renkaat? oisko ne pölysuojat?

Itse asiassa niitä escorttiin olevia puslia on kolmea kokoa!
Eli sulla on toinen puslista just se väärä eli 47mm halkaisija kun se oikee ois 46mm. Kukaan ei varmaan tiedä minkä kokonen missäkin vuosimallissa ym ym on. Ite aikoinaan hommasin toiset tukivarret niin sai hyvin mitattua ennen tilausta. Nyt ois ne tukivarret joutilaana mutta niissä on kolisevat "uretaanipuslat" paikoillaan.

Ari
Viestit: 614
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ari » To Helmikuu 8. 23:48:38 2007

Ai sulla oli liian lyhyet irtoholkit. Minä jouiduin lyhentämään ja toisesta parista piti ottaa ulkomitastastakin siivu kun ne ei mahtunut sinne unibalin sisään. Onkohan noiden puslien valmistaja ollut ihan selvinpäin :( Oli helpompi muokata noi kun lähteä valitusrumbaan. Nyt ne ovat paikoillaan ja keväällä näkee toimivatko. Kyllä se apurunko puristuu kasaan jos ei tolkuttomasti jää välystä.

Nyt kyllä puslat koettelee. Käyttöautosta lähti motonetista ostetusta kumipuslasta kumi irti vulkanoinnista kun ajelin Helsingin keskustassa -22 lämpötilassa mukulakivikadulla.Alkoi kolinalla ja pyörään tuli kiva klappi. Hain Fordilta alkuperäiset puslat olivat vielä helvemmat kuin motonetissa. Motonetin puslat paskoja, kumi muuten täysin ehjä eivät vaan näköjään kestä pakkasta kun vulkanointi pettää.

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » Pe Helmikuu 9. 0:10:35 2007

En tiedä oliko holkit liian lyhyet vai kumipuslassa liian pitkä. Meinas vastustaa asennus...

Powerflexin puslien holkit joko kaikki erikokosia tai uniball:in reikä aina eri kokonen. Eka satsissa holkit ei meinannu pysyä paikoillaan ja toka erässä osa ei meinannu pysyä ja toiset ei meinannu mennä paikoilleen.
Vois mittailla niitä joku päivä jos ei mitään muuta keksi...

No eipähän varmaa enää koskaan tuu käyttöautoon laitettua mitään uretaanipuslia...

Ari
Viestit: 614
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ari » To Toukokuu 10. 21:05:03 2007

No nyt on puslat testattu klubin ratapäivillä Ahvenistolla. Ei ollut mitään ylimääräisiä ääniä ja auto kulki kuin kiskoilla. Kestävyys jää nähtäväksi.

VesQ
Viestit: 1142
Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ » To Toukokuu 10. 22:27:54 2007

hoopee kirjoitti:No eipähän varmaa enää koskaan tuu käyttöautoon laitettua mitään uretaanipuslia...
Täytyy vaan olla oikeanlainen se auto niin käy ihan _oikeat_ polyuretaanipuslat niin ei tarvi noiden metallikehys-uniball-holkki-hässäköiden kanssa tapella :D

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » To Toukokuu 10. 22:32:47 2007

VesQ kirjoitti:
hoopee kirjoitti:No eipähän varmaa enää koskaan tuu käyttöautoon laitettua mitään uretaanipuslia...
Täytyy vaan olla oikeanlainen se auto niin käy ihan _oikeat_ polyuretaanipuslat niin ei tarvi noiden metallikehys-uniball-holkki-hässäköiden kanssa tapella :D
Niinpä...Powerflexin vanhat mallit kyseisiin kulkineeseen olikin vain metallikehys-uretaani-holkki hässäkkä jossai ei periaattessa vastaavia ongelmia oikeen mitenkään voi esiintyä. Miksi lie sitten kehittäneet homman tohon suuntaan. Luulis vanhan mallisessa olevan huomattavasti parempi katekin.

avoesco
Viestit: 162
Liittynyt: La Helmikuu 7. 20:23:25 2004
Paikkakunta: Nummi-Pusula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja avoesco » Ke Kesäkuu 6. 13:12:30 2007

Jatketaan aihetta puslista........
Onko kellään kokemusta pewerflexien asennuksesta mk4 escon taka kelkkaan?
Tuossa itte taistelin 4h ja sillä tuloksella ettei ne mahdu paikoilleen ilman rikkoutumatta :roll:
navan puoleinen pusla jossa on metakki holkki sisällä mun mielestä aivan liian iso 27mm pitäisi tunkea kartio reikään joka on 24-22mm :evil:
Onko kellään kokemuksia/vinkkejä mikä merkki olis paremmin sopiva :wink:
#1503
Golf gt mk3
Gt-40 Replica
Sierra XR4 Ti 2.3 turbo ms (projekti aloitettu) 8)

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » Ke Lokakuu 24. 23:24:03 2007

Onko tullut lisää kokemuksia noista puslista, kun näköjään vaihtoehdot ao. Fiestaan jäykempien kanssa rajaantuu aika tarkkaan Powerflexiin... Autojen kanssä näprääminen on kivaa, mutta ei viitti samaa hommaa tehä monta kertaa peräkkäin :idea:
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » To Lokakuu 25. 8:04:52 2007

Hartza kirjoitti:...mutta ei viitti samaa hommaa tehä monta kertaa peräkkäin :idea:
Mutta se on toisella kerralla huomattavasti helpompaa ja nopeempaa :lol:
puhumattakaan kolmannesta jne...

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja escorvet » Ti Huhtikuu 29. 22:06:04 2008

Ostin tuossa viimevuoden keväänä tuohon käyttis escorttiin kyseiset puslat etutukivarsiin.
Nytpä kun kävin katsastuksessa niin ilmeni että ne on jo väljät.
Soitinpa sitten US-partsille mistä ostin ne ja aloin eka kysellä että mitä noi tollaset yleensä kestää. Sain vastaukseksi että kyllä niitten nyt lähemmäs 100tkm pitäis kestää.
Sitten kun kerroin tilanteeni ja sanoin että noilla mun ei kyllä ole ajettu kuin noin 20tkm niin muuttu samantien kesto noilla puslilla.
Rupes heti sanoo et ei ne tosiaan välillä kestä enenpää ja riipuu niin paljo siitä millasesssa käytössä auto on. Siis katu käytössä itsellä olleet.

Rupesin sit kyselemään takuusta niin totes vaan et ei noille mitään takuuta voida antaa kun ovat viritys osia.

Sitten kun sanoin et kyllähän noitten nyt pitäis kestä huomattavasti pitempään ja että johan normaali kumipusla kestää paremmin kuin vuoden.
Siihen sain taas vastaukseksi että riippuu niin paljon että missä käytössä ovat ja että mitään takuuta ei ole.

Voiko asia nyt oikesti olla näin :evil:

En kai nyt perkele maksa 160€ puslista mitkä sit kestää vuoden :shock:
Onko kenelläkään muulla ollut mitään samanlaista kokemusta?

hanta
Viestit: 616
Liittynyt: To Heinäkuu 10. 0:11:26 2003
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja hanta » Ti Huhtikuu 29. 23:35:31 2008

escorvet kirjoitti:Ostin tuossa viimevuoden keväänä tuohon käyttis escorttiin kyseiset puslat etutukivarsiin.
Nytpä kun kävin katsastuksessa niin ilmeni että ne on jo väljät.
Soitinpa sitten US-partsille mistä ostin ne ja aloin eka kysellä että mitä noi tollaset yleensä kestää. Sain vastaukseksi että kyllä niitten nyt lähemmäs 100tkm pitäis kestää.
Sitten kun kerroin tilanteeni ja sanoin että noilla mun ei kyllä ole ajettu kuin noin 20tkm niin muuttu samantien kesto noilla puslilla.
Rupes heti sanoo et ei ne tosiaan välillä kestä enenpää ja riipuu niin paljo siitä millasesssa käytössä auto on. Siis katu käytössä itsellä olleet.

Rupesin sit kyselemään takuusta niin totes vaan et ei noille mitään takuuta voida antaa kun ovat viritys osia.

Sitten kun sanoin et kyllähän noitten nyt pitäis kestä huomattavasti pitempään ja että johan normaali kumipusla kestää paremmin kuin vuoden.
Siihen sain taas vastaukseksi että riippuu niin paljon että missä käytössä ovat ja että mitään takuuta ei ole.

Voiko asia nyt oikesti olla näin :evil:

En kai nyt perkele maksa 160€ puslista mitkä sit kestää vuoden :shock:
Onko kenelläkään muulla ollut mitään samanlaista kokemusta?
Joteinkin tuntuu että mitä kommentteja on näistä kovemmista puslista mk5 escortin etupäähän tullut luettua, ei ne oikeen kellään ole kestäneet.

Sumujen saarella porukka käyttää paljon vanin etutukivarsia, niissä on isommat puslat ja pitäisi olla jämäkämmät/kestävämmet.

tezu
Viestit: 1075
Liittynyt: Su Heinäkuu 18. 22:22:26 2004
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja tezu » Ke Huhtikuu 30. 17:01:14 2008

tuli omat fiesta mk3 takapää sarja papereis lukee flo-flex ja väri on oranssi tarvii kattoa onko kummoset kunhan saa alle aherrettua
#981
Porsche 911
Fiesta mk3 zetec
Focus STW
Focus STW TDI

Ari
Viestit: 614
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 12:19:39 2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ari » Ke Huhtikuu 30. 23:27:19 2008

Tänään kävin konttorilla hakemassa leiman fiestaan ja samalla tuli todettua että uusi puslamalli on kestänyt 5000km hienosti. Lähes kaikki ajo repimistä radalla ja autoslalomia. Kaiki ajot kesäkelillä. Kyllähän ne siellä hiukka naksuu mutta ei harrasteautossa haittaa. Käyttöautoon en moisia laittaisi. Aikaisempi malli oli hiljaisempi mutta eivät ne kyllä mitään kestäneetkään.

Täytyykin tutkia noi vanin tukivarret jos sellaisia seuraavaksi.

Vastaa Viestiin