Sierran lämmityslaitteen puhallin
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 834
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 27. 10:16:17 2006
- Paikkakunta: Kauhava
Sierran lämmityslaitteen puhallin
Ongelma että ei pyöri kakkosnopeudella kuin samaa nopeutta kuin "nolla" asennossa. Nolla, yksi ja kolme toimii oikein. Onko vika vastusksessa ja missä se vastussarja sijaitsee?
Kyseessä 2.0iS DOHC -93. (ei kossu)
Kyseessä 2.0iS DOHC -93. (ei kossu)
-
- Viestit: 8657
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Siinähän se on kiinni moottorissa. Dokissa on tuon moottorin irroitus hieman kinkkistä kun kansi tulee niin yläs. Mutta kyllä se sieltä pois mahtuu tulemaan. Ja moottorihan sijaitsee konehuoneen takaosassa sen mustan suojamuovin alla.
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015
-
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
-
- Viestit: 834
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 27. 10:16:17 2006
- Paikkakunta: Kauhava
Tattista. Tutkitaan. Mulla oli semmonen kumma käsitys, että puhallin löytyy keskikonsolista radion takaa ja vänkärin puoli purkamalla pääsis siihen käsiks, mutta se on siis kuitenki hiukan helpommassa paikassa. Oon myyny auton ja se on vielä mun pihassa mutta aattelin että antasin mukaan sen vastuspakan, tulis ostajalle reilu mieli.
-
- Viestit: 2149
- Liittynyt: Ti Joulukuu 17. 19:16:49 2002
- Viesti:
-
- Viestit: 648
- Liittynyt: To Maaliskuu 20. 12:35:04 2003
- Paikkakunta: Turku
Kyl se tuolla konehuoneen puolella on kuten sanottu jo. Tuulilasin pyyhkijöiden ritilän alla osittain oleva muovisuoja on kahdella pultilla kiinni. Sen jälkeen täytyy raivata johtosarjoja, lämpöhuopaa ja mahdollinen jarrutehostimen alipaineputki pois.
Muovi lähtee nykimällä ylös ja eteenpäin. Siinä on klipsuja pystysuunnassa ja sit vaakasuunnassa (takasin laitto vaatikin enemmän huumoria, riippuen raivauksen laadusta). Itse moottori on kahdella pultilla ja usein aika tiukasti vielä tiivisteestään kiinni. Ja se mahtuu siitä välistä pois vaikkakin voi vaatia pikku palikkatesti-meininkiä.
Just otiin kolmeen kertaa pois. Ku ensin hätäkorjasin oman. Sitten otin varaosaautosta ja taas omasta pois.
Muovi lähtee nykimällä ylös ja eteenpäin. Siinä on klipsuja pystysuunnassa ja sit vaakasuunnassa (takasin laitto vaatikin enemmän huumoria, riippuen raivauksen laadusta). Itse moottori on kahdella pultilla ja usein aika tiukasti vielä tiivisteestään kiinni. Ja se mahtuu siitä välistä pois vaikkakin voi vaatia pikku palikkatesti-meininkiä.
Just otiin kolmeen kertaa pois. Ku ensin hätäkorjasin oman. Sitten otin varaosaautosta ja taas omasta pois.