Cossun kytkin ohariin
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2076
- Liittynyt: Ti Elokuu 31. 13:44:18 2004
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Cossun kytkin ohariin
Löytyy Sachsin astelma ja levy (mallia cosworth), mutta miten liitämme sen oharin jatkoksi? mitä vaihtoehtoja? kertokaa miten olette toteuttaneet ja mitä pitää huomioida.
Älä itke äläkä raivoa. ymmärrä.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 160
- Liittynyt: La Lokakuu 8. 11:40:51 2005
- Paikkakunta: Tampere
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
-
- Viestit: 1498
- Liittynyt: Su Marraskuu 9. 10:32:38 2003
- Paikkakunta: Laukaa
- Viesti:
Re: Cossun kytkin ohariin
Tekee teräksestä uuden vauhtipyörän ja sovittaa siihen http://www.tvracing.net/images/RS%20500 ... etelma.JPGqreippi kirjoitti:Löytyy Sachsin astelma ja levy (mallia cosworth), mutta miten liitämme sen oharin jatkoksi? mitä vaihtoehtoja? kertokaa miten olette toteuttaneet ja mitä pitää huomioida.
Tai ohc transitin vauhtipyörä niin pitäs käydä cossun asetelma suoraan.
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
Re: Cossun kytkin ohariin
Millekäs startille tuo sun kytkin/vauhtis sitten soveltuu.TVR kirjoitti:Tekee teräksestä uuden vauhtipyörän ja sovittaa siihen http://www.tvracing.net/images/RS%20500 ... etelma.JPGqreippi kirjoitti:Löytyy Sachsin astelma ja levy (mallia cosworth), mutta miten liitämme sen oharin jatkoksi? mitä vaihtoehtoja? kertokaa miten olette toteuttaneet ja mitä pitää huomioida.
Tai ohc transitin vauhtipyörä niin pitäs käydä cossun asetelma suoraan.
Tuosta transun vauhtipyörästä saa sitten tarvittaessa rakennettua viellä pyklää isommallekin kytkimelle.
Mites tuon T5 kytkinkopan soveltaminen tuohon T9:n jatkoksi mahtaisi onnistua ?
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
- Viestit: 1498
- Liittynyt: Su Marraskuu 9. 10:32:38 2003
- Paikkakunta: Laukaa
- Viesti:
Re: Cossun kytkin ohariin
Mulla on dokki koneen startti kun hammaskehää tuotu siansa verran koneeseenpäin ja siinä dokin startissa on sopivasti lyhyempi se kopan sisään menevä pää. Normi startin väliin joutu laittaa 10mm laipan että sitä pysty käyttään.Aksu kirjoitti:Millekäs startille tuo sun kytkin/vauhtis sitten soveltuu.TVR kirjoitti:Tekee teräksestä uuden vauhtipyörän ja sovittaa siihen http://www.tvracing.net/images/RS%20500 ... etelma.JPGqreippi kirjoitti:Löytyy Sachsin astelma ja levy (mallia cosworth), mutta miten liitämme sen oharin jatkoksi? mitä vaihtoehtoja? kertokaa miten olette toteuttaneet ja mitä pitää huomioida.
Tai ohc transitin vauhtipyörä niin pitäs käydä cossun asetelma suoraan.
Tuosta transun vauhtipyörästä saa sitten tarvittaessa rakennettua viellä pyklää isommallekin kytkimelle.
Mites tuon T5 kytkinkopan soveltaminen tuohon T9:n jatkoksi mahtaisi onnistua ?