Onko eroa 1,3 ja 1,6 kampuroissa?
Nokat:
Mikä nokka katukäyttöön parhaiten? Joko pystytupla webrulla tai tuplilla. Peltis ja putkisto kuuluu kuvaan myös
Onko tarvetta sääd. nokkapyörälle?
Alakerta rempattu, ajettu rempan jälkeen 0km.
CVH 1,6 tekniikkaa
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 889
- Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 21:30:16 2002
- Paikkakunta: Turku
CVH 1,6 tekniikkaa
#15
RS20004x4 Verta, hikeä ja kyyneliä, nyt entinen
BMW 325 TDS Touring
RS20004x4 Verta, hikeä ja kyyneliä, nyt entinen
BMW 325 TDS Touring
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 216
- Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005
1.6 cvh
No tosta nokka-akselista, itselläni on toi cvh32 ja säädettävä nokkapyörä ja ihan hyvin on toiminut katuajossa (vaparissa siis). Tosin jos nyt akselia laittelisin niin, ehkä laittaisin ton efin nokka-akselin.
ESCORT MK3/4
-
- Viestit: 153
- Liittynyt: To Lokakuu 31. 16:38:59 2002
- Paikkakunta: suomi
Re: CVH 1,6 tekniikkaa
1.3 kampuran iskunpituus on 64,52mm ja 1.6 on 79,52mmParDe kirjoitti:Onko eroa 1,3 ja 1,6 kampuroissa?
Nokat:
Mikä nokka katukäyttöön parhaiten? Joko pystytupla webrulla tai tuplilla. Peltis ja putkisto kuuluu kuvaan myös
Onko tarvetta sääd. nokkapyörälle?
Alakerta rempattu, ajettu rempan jälkeen 0km.
Männän koko on 1.3 ja 1.6 sama 1.4 eri.
Eli 1.3:ssa ja 1.6:ssa on samat männät