CVH 1,6 tekniikkaa

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

ParDe
Viestit: 889
Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 21:30:16 2002
Paikkakunta: Turku

CVH 1,6 tekniikkaa

Viesti Kirjoittaja ParDe » Ma Joulukuu 11. 23:54:46 2006

Onko eroa 1,3 ja 1,6 kampuroissa?


Nokat:

Mikä nokka katukäyttöön parhaiten? Joko pystytupla webrulla tai tuplilla. Peltis ja putkisto kuuluu kuvaan myös

Onko tarvetta sääd. nokkapyörälle?


Alakerta rempattu, ajettu rempan jälkeen 0km.
#15
RS20004x4 Verta, hikeä ja kyyneliä, nyt entinen
BMW 325 TDS Touring

j.kangas
CRSC jäsen 2015
Viestit: 216
Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005

1.6 cvh

Viesti Kirjoittaja j.kangas » Ti Joulukuu 12. 8:29:46 2006

No tosta nokka-akselista, itselläni on toi cvh32 ja säädettävä nokkapyörä ja ihan hyvin on toiminut katuajossa (vaparissa siis). Tosin jos nyt akselia laittelisin niin, ehkä laittaisin ton efin nokka-akselin.
ESCORT MK3/4

Antti
Viestit: 153
Liittynyt: To Lokakuu 31. 16:38:59 2002
Paikkakunta: suomi

Re: CVH 1,6 tekniikkaa

Viesti Kirjoittaja Antti » Ti Joulukuu 12. 14:00:54 2006

ParDe kirjoitti:Onko eroa 1,3 ja 1,6 kampuroissa?


Nokat:

Mikä nokka katukäyttöön parhaiten? Joko pystytupla webrulla tai tuplilla. Peltis ja putkisto kuuluu kuvaan myös

Onko tarvetta sääd. nokkapyörälle?


Alakerta rempattu, ajettu rempan jälkeen 0km.
1.3 kampuran iskunpituus on 64,52mm ja 1.6 on 79,52mm
Männän koko on 1.3 ja 1.6 sama 1.4 eri.
Eli 1.3:ssa ja 1.6:ssa on samat männät

ParDe
Viestit: 889
Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 21:30:16 2002
Paikkakunta: Turku

ok

Viesti Kirjoittaja ParDe » Ke Joulukuu 13. 8:44:30 2006

Asia selvä.


Myykään mulle vielä joku hyväkuntoinen 1,6 kampura, mielellään stanu.
#15
RS20004x4 Verta, hikeä ja kyyneliä, nyt entinen
BMW 325 TDS Touring

Vastaa Viestiin