4-2-1 valusarja, kärjetön sytkä, uudet tulpat NGK AP7FS, perusennakko 12, max 31.
Dellorto DHLA 40 kiinni lyhyellä imusarjalla, imutorvet & ovaali Pipercrossit. 32 kurkut, seosputki 7772.6, pääsuutin 135, lisäilma 190. Tyhjäkäynnin seosputki 07850.2, tyhjäkäyntisuutin 55. Kiihdytyssuutin 35. Kumikärkiset neulaventtiilit 170 2. Kohot oikeissa säädöissä.
Varsinainen ongelma on se että auto kuluttaa jatkuvasti 16-18 l/100 km sekalaisessa ajossa. Tehoa löytyi säätöjen jälkeen Tuning Worldin (Jappe Malin) penkissä 85 hv/ 4730 rpm ja vääntöä 145 nm/3240 rpm.
Miksiköhän kulutus on noin suuri ja tehoa alle tehtaan vakiokokoonpanon?
Jarrut ei laahaa
