Dokkisierra ei käynnisty.

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Dokkisierra ei käynnisty.

Viesti Kirjoittaja Hesus » To Tammikuu 25. 20:41:07 2007

Nonni,käyttis sippas maanantaina ja vikaa on etitty jonkun aikaa tuloksetta. Tähän asti vaihdettua,tulpat,virranjakajan kansi ja pyörijä,tulpanjohdot ja triggerianturi. Pyörittää hyvin konetta ja lupailee vähän mutta ei vaan lähe käyntiin,pitää varmaan koittaa viel toisella puolalla ja sytkänvahvistimella. Bensaa vaikuttais saavan koska pieni bensan haju on starttauksen jälkeen. Kun vääntää virrat päälle niin pumppu hörähtää että tappokytkin se tuskin on.

Kertokaas ny,mistä ettiä vikaa seuraavaks?
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » To Tammikuu 25. 21:01:51 2007

Koita nyt seuraavaks jo että tuleeko sinne edes kipinä. (kunnollinen sellainen)
Jäsen #606

ukormi
Viestit: 8657
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 2:28:56 2001
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ukormi » To Tammikuu 25. 21:27:00 2007

Ota bensapumpun rele irti ja putsaa releen liittimet. Rele oli muistaakseni hanskakotelon alla. Kannattaa varmuudeksi putsata kaikkien releiden liittimet.
#14
Chevrolet Corvette 1978 ( jopa melkein valmis )
Skoda Octavia RS TDI combi 2015

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » To Tammikuu 25. 21:58:55 2007

olafu kirjoitti:Koita nyt seuraavaks jo että tuleeko sinne edes kipinä. (kunnollinen sellainen)
Tulee
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » To Tammikuu 25. 22:00:54 2007

ukormi kirjoitti:Ota bensapumpun rele irti ja putsaa releen liittimet. Rele oli muistaakseni hanskakotelon alla. Kannattaa varmuudeksi putsata kaikkien releiden liittimet.
Bensaa se saa,1.5m lähempänä autoa ei uskalla norttia sytyttää. Pitää kai vielä ottaa tulpat irti.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikitic » To Tammikuu 25. 22:52:01 2007

Eihän jako ole pompsahtanut?

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Pe Tammikuu 26. 0:05:29 2007

mikimikkola kirjoitti:Eihän jako ole pompsahtanut?
Ei ole.
Huomenna koitan jostaan haalia bensapaineen säätimen,veikkaan että Arska oli oikeessa. Työntää aivan liikaa kakkua sinne. Katsotaan,tutkimustyö jatkukoon.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

mvla
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Elokuu 16. 19:23:13 2004
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja mvla » Pe Tammikuu 26. 14:53:03 2007

mikimikkola kirjoitti:Eihän jako ole pompsahtanut?
Ei dokissa pysty jako "pomppaamaan". Kaikkien rattaiden/ketjujen kohdalla on niin lähellä kannenvalu ettei se ketju mahdu pomppaamaan tai sitten sen kyllä huomaa jo muutenkin!
#863
Audi 1.8T quatro -95
KAWASAKI ZX-6R

Sotilas on kuin "KYRPÄ" se menee sinne minne työnnetään!

Jari S
Viestit: 228
Liittynyt: Ke Syyskuu 29. 18:35:58 2004

Viesti Kirjoittaja Jari S » Pe Tammikuu 26. 20:39:47 2007

Oletko varmistanut sen kampiakselin asentotiedon, että tieto menee poksille asti. Eri poksilla kannatteis myös kokeilla.

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikitic » Pe Tammikuu 26. 20:52:07 2007

mvla kirjoitti:
mikimikkola kirjoitti:Eihän jako ole pompsahtanut?
Ei dokissa pysty jako "pomppaamaan". Kaikkien rattaiden/ketjujen kohdalla on niin lähellä kannenvalu ettei se ketju mahdu pomppaamaan tai sitten sen kyllä huomaa jo muutenkin!
:oops: niinhän olkin :green:

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » La Tammikuu 27. 0:50:17 2007

Jari S kirjoitti:Oletko varmistanut sen kampiakselin asentotiedon, että tieto menee poksille asti. Eri poksilla kannatteis myös kokeilla.
Toisella boksilla kokeilen heti kun vaan saan semmosen lainaan sierra friikiltä. Edelleenkään toi paska ei lähe käyntiin....noh,jatketaan harjotuksia.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

TeRoK
Viestit: 1242
Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
Paikkakunta: Loimaa

Viesti Kirjoittaja TeRoK » La Tammikuu 27. 8:44:26 2007

Pyöriikö pumppu virrat päällä kokoajan vai sen normaalin muutaman sekunnin?

Siitä tietäis vähän, että onko vika moottorinohjauksen puolella vai ihan muualla järjestelmässä.
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96

Corleone
Viestit: 528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 1:26:23 2001
Paikkakunta: Lpr
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Corleone » La Tammikuu 27. 12:31:45 2007

Ootko kokeillu toisella mapilla?

Tuo XR ainakin oireili samalla tavalla kun mappi oli paskana, tosin saatiin se lopulta käyntiin mutta kävi ihan päin v****a.
Mondeo 2.2 Tdci Titanium Wagon -05
Mitsu Pajero 3.2 DID
Escort mk4 RWD 2.9 24V Cosworth tic kilpuri projekti
Jäsen 338

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » La Tammikuu 27. 13:20:48 2007

kerran samaan vikaan törmäsin, oli mappi paskana. ei jännite arvo muuttunut letkusta imemällä

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » La Tammikuu 27. 14:03:16 2007

TeRoK kirjoitti:Pyöriikö pumppu virrat päällä kokoajan vai sen normaalin muutaman sekunnin?

Siitä tietäis vähän, että onko vika moottorinohjauksen puolella vai ihan muualla järjestelmässä.
Pyörii sen normaalin ajan.
Toisella mapilla vois kyllä kokeilla kans.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » La Tammikuu 27. 16:41:11 2007

Aika monta anturia saa pimeenä olla, jotta ihan hengettömäksi vetää.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » La Tammikuu 27. 16:50:14 2007

jos se iso vedenlämpöanturi mikä on imusarjan etupäässä ja sojottaa suoraan vasemmalle(hanttarin puolelle) ja vittumaisessa paikassa, niin jos se on rikki niin ei lähde lainkaan käymään, kaverilla oli osunu siihen joku ja toinen niistänatsoista oli poikki ja ei lähteny käymään mutta kun uusi tilalle niin laakista eikä mitään vikaa.
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

CosworthPower
Viestit: 1938
Liittynyt: Ma Tammikuu 30. 8:04:01 2006
Paikkakunta: Siinä se on turun ja salon välissä...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CosworthPower » La Tammikuu 27. 17:49:47 2007

Mulla oli kerran samantapainen ongelma.Sahasin ja sahasin, mut ei lähtenyt käyntiin.
Vaihdoin systysboxin, tulpat, piuhat, kannet ym, ja kampiakselin tunnistimen ja ei mitään...Lisäilmaventtiilin puhdistin ja sittenkään kun ei luvannut niin otti niin paljon kupoliin että annoin kaasua (kat:ti vehje) ja siitä pärähti.
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...:cry:
#1349

Jari S
Viestit: 228
Liittynyt: Ke Syyskuu 29. 18:35:58 2004

Viesti Kirjoittaja Jari S » Su Tammikuu 28. 13:42:07 2007

MouTine kirjoitti:Aika monta anturia saa pimeenä olla, jotta ihan hengettömäksi vetää.
Kampiakselin asentotieto mielestäni ainut yksittäinen anturi, jonka rikkoutuminen vetää hengettömäksi.

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Su Tammikuu 28. 14:30:56 2007

Jari S kirjoitti:
MouTine kirjoitti:Aika monta anturia saa pimeenä olla, jotta ihan hengettömäksi vetää.
Kampiakselin asentotieto mielestäni ainut yksittäinen anturi, jonka rikkoutuminen vetää hengettömäksi.
edelleenkin toi vedenlämpöanturi riittää myös yksin.
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

Jari S
Viestit: 228
Liittynyt: Ke Syyskuu 29. 18:35:58 2004

Viesti Kirjoittaja Jari S » Su Tammikuu 28. 15:42:16 2007

Rahtinalle kirjoitti:
Jari S kirjoitti:
MouTine kirjoitti:Aika monta anturia saa pimeenä olla, jotta ihan hengettömäksi vetää.
Kampiakselin asentotieto mielestäni ainut yksittäinen anturi, jonka rikkoutuminen vetää hengettömäksi.
edelleenkin toi vedenlämpöanturi riittää myös yksin.
Ei ole tarkoitus alkaa kinaamaan, mutta vedenlämpöanturin rikkoontuessa pitäis pystyä ajamaan. Tarkastan asian kunhan sellainen auto sattuu käden ulottuville, menen ja nyppäsen liittimen irti. Sillähän selviää. Mielestäni poksista löytyy "vika" ohjelma esim. lämpöanturin rikkoontumisen varalle. Pyörimisnopeusanturille sitä ei voi olla. Lähteehän se käyntiin vaikka mapin olis heittänyt metsään, ajamaankin pystyy. Samoin tyhjäkäyntiventtiilin voi ottaa pois, kaasunasentoanturin, lamdan ja eikun ajamaan. Kyse on Sierran dohc 8v moottorista.

Corleone
Viestit: 528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 1:26:23 2001
Paikkakunta: Lpr
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Corleone » Su Tammikuu 28. 16:28:43 2007

Jari S kirjoitti:
Rahtinalle kirjoitti:
Jari S kirjoitti: Kampiakselin asentotieto mielestäni ainut yksittäinen anturi, jonka rikkoutuminen vetää hengettömäksi.
edelleenkin toi vedenlämpöanturi riittää myös yksin.
Ei ole tarkoitus alkaa kinaamaan, mutta vedenlämpöanturin rikkoontuessa pitäis pystyä ajamaan. Tarkastan asian kunhan sellainen auto sattuu käden ulottuville, menen ja nyppäsen liittimen irti. Sillähän selviää. Mielestäni poksista löytyy "vika" ohjelma esim. lämpöanturin rikkoontumisen varalle. Pyörimisnopeusanturille sitä ei voi olla. Lähteehän se käyntiin vaikka mapin olis heittänyt metsään, ajamaankin pystyy. Samoin tyhjäkäyntiventtiilin voi ottaa pois, kaasunasentoanturin, lamdan ja eikun ajamaan. Kyse on Sierran dohc 8v moottorista.

Voip olla noinkin mutta jos kaikissa antureissa on piuhat kiinni niinku normaalisti on ja joku antaa ihan "metsä" tietoa voi käyntii lähtö olla aika kiven alla. Ainakaan tuolla XR:llä ei pystynyt ajamaan yhtään mihinkään jos sen nyt edes käyntiin sai kun oli mappi paskana.
Mondeo 2.2 Tdci Titanium Wagon -05
Mitsu Pajero 3.2 DID
Escort mk4 RWD 2.9 24V Cosworth tic kilpuri projekti
Jäsen 338

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Ville K » Su Tammikuu 28. 17:16:16 2007

Mulla ei ainakaan dokki sierra pysynyt käynnissä kun oli tyhjäkäyntimoottorista piuha irti. Lähti kyllä käymään, mutta ei pysynyt käynnissä. Ja lämpötila-anturi kun oli pariviikkoo sitten rikki, niin lähti kyllä käymään, mutta lähes sammui tyhjäkäynnillä. Ja haisi aivan tolkuttoman pahalle. Melkein silti tarkistaisin tuon jaon, kyllä se vaan dokissakin pääsee mielestäni hyppäämään, tarvii vaan olla oikeat osat rikki jakopäästä.
Pedal tu tö metal!

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Su Tammikuu 28. 18:20:13 2007

Ville K kirjoitti:Mulla ei ainakaan dokki sierra pysynyt käynnissä kun oli tyhjäkäyntimoottorista piuha irti. Lähti kyllä käymään, mutta ei pysynyt käynnissä. Ja lämpötila-anturi kun oli pariviikkoo sitten rikki, niin lähti kyllä käymään, mutta lähes sammui tyhjäkäynnillä. Ja haisi aivan tolkuttoman pahalle. Melkein silti tarkistaisin tuon jaon, kyllä se vaan dokissakin pääsee mielestäni hyppäämään, tarvii vaan olla oikeat osat rikki jakopäästä.
No mutta kun jakopäässä ei ollut mitään hajalla ja ketju on kiree.
Sen selvitin ensimmäisenä.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Ma Tammikuu 29. 11:47:39 2007

Tänään pitäis kokeilla toisella toisella mapilla ja sit toisella boksilla. Jos ei lähe toimii niin tehdään tosta nuotio..Alkaa pinna kiristyy ton vehkeen kans. :roll: :roll:

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Ma Tammikuu 29. 23:34:16 2007

Toisella mapilla kokeiltu tuloksetta. Huomenissa kokeilen boksilla vielä ja sit meneekin sormi suuhun. Täytyypi varmaan käydä läpi liittimiä kertaalleen yms...
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ti Tammikuu 30. 0:01:24 2007

Oletko bensanpaineensäätimen tarkastanut? Alipaineletku irti siitä ja jos sieltä tulee bensaa, niin vika oli siinä. En ole kyllä ikinä kuullut että olis kalvo hajonnut... Kerta se on ensimmäinenkin.

Onko kaikki maajohdot kiinni, sekin mikä tulee boksista suoraan akkuun?

Onko autossa bensaa? :lol:
Jäsen #606

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikitic » Ti Tammikuu 30. 0:06:34 2007

Ville K kirjoitti:Mulla ei ainakaan dokki sierra pysynyt käynnissä kun oli tyhjäkäyntimoottorista piuha irti. Lähti kyllä käymään, mutta ei pysynyt käynnissä. Ja lämpötila-anturi kun oli pariviikkoo sitten rikki, niin lähti kyllä käymään, mutta lähes sammui tyhjäkäynnillä. Ja haisi aivan tolkuttoman pahalle. Melkein silti tarkistaisin tuon jaon, kyllä se vaan dokissakin pääsee mielestäni hyppäämään, tarvii vaan olla oikeat osat rikki jakopäästä.
Mulla autom dokki sierra purussa ja siinä ei ole koko tyhjäkäynti moottoria ja käy ihan hienosti :lol:

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Ti Tammikuu 30. 1:14:14 2007

olafu kirjoitti:Oletko bensanpaineensäätimen tarkastanut? Alipaineletku irti siitä ja jos sieltä tulee bensaa, niin vika oli siinä. En ole kyllä ikinä kuullut että olis kalvo hajonnut... Kerta se on ensimmäinenkin.

Onko kaikki maajohdot kiinni, sekin mikä tulee boksista suoraan akkuun?

Onko autossa bensaa? :lol:
On bensaa. Maajohdot on kiinni ja toimivalla bensapaineensäätimellä oon kokeillu. Huomenna kokeilen vielä toisella boksilla ja sit alotetaan kierros uudestaan. Kaikki tarkastetaan kahteen otteeseen,ei toi ny niin monimutkainen vehje ole etteikö ton sais kuntoon.
Kohta loppuu ymmärrys tohon vehkeeseen. :roll: :?
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

fsohc
Viestit: 1694
Liittynyt: Ti Kesäkuu 21. 22:51:17 2005

Viesti Kirjoittaja fsohc » Ti Tammikuu 30. 1:21:07 2007

Epätodennäköisiä vikoja
- TPS
- VR-anturi (yleismittari & raudanpala testi)

Onko auto nyt lämpimässä paikassa?
Ford Fiesta 1.8D '97 - elämää hitaampi käyttis ja sen vastapainona Kawasaki ZX-9R. Ikuisuusprojektiksi venynyt Ford Consul '73

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Ti Tammikuu 30. 2:19:20 2007

fsohc kirjoitti:Epätodennäköisiä vikoja
- TPS
- VR-anturi (yleismittari & raudanpala testi)

Onko auto nyt lämpimässä paikassa?
On lämpimässä paikassa.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Ti Tammikuu 30. 21:35:51 2007

nonni,toisella ruiskuboksilla kokeiltu eikä sit vittu yhtään mitään..sama homma jatkuu..nyt alan oikeesti epäilee että tossa on silti käyny jakopäässä jotaan vaikka jaon tarkastin jo kertaalleen..pitää tarkastaa uudestaan... :roll:
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

tupu
Viestit: 769
Liittynyt: To Maaliskuu 2. 20:45:25 2006
Paikkakunta: E-P

Viesti Kirjoittaja tupu » Ti Tammikuu 30. 21:55:11 2007

fsohc kirjoitti:Epätodennäköisiä vikoja
- TPS
- VR-anturi (yleismittari & raudanpala testi)

Onko auto nyt lämpimässä paikassa?
Tutulla oli dohc serra joka ei käynnistynyt , polkaisi kaasua nopeasti muutaman kerran, starttaus, lähti käyntiin. tps;n vaihtamalla tuli kuntoon.
voisko olla pakoputki tukossa?

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Ti Tammikuu 30. 22:02:37 2007

Ei ole putki tukos,irrotin sen ensimmäisestä liitoksesta mikä on auton alla.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Popi
Viestit: 5538
Liittynyt: Su Joulukuu 29. 21:31:47 2002
Paikkakunta: Keski-Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Popi » Ti Tammikuu 30. 22:10:58 2007

Täähän alkaa mennä mielenkiintoiseksi. Ootko jättäny aina ne vaihetut osat sinne vai vaihtanu aina takas vanhoihin?
Ettei olis niin että pari osaa ottanu nokkiinsa samalla kertaa ja molemmat yksinään blokkaa käymisen!

Mun riesa oli sympatioissa mukana. Meinaan maanantaina oli vähän nihkee lähteen käymään kun oli yli 20 asteen pakkasessa ilman lohkoa.. perk... vortum :evil:
Mutta lähtihän tuo :)
Escort, käyttö STw Focus ja Supermoto... :shock: ja toinen
Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja ;)

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Ti Tammikuu 30. 23:25:14 2007

Popi kirjoitti:Täähän alkaa mennä mielenkiintoiseksi. Ootko jättäny aina ne vaihetut osat sinne vai vaihtanu aina takas vanhoihin?
Ettei olis niin että pari osaa ottanu nokkiinsa samalla kertaa ja molemmat yksinään blokkaa käymisen!

Mun riesa oli sympatioissa mukana. Meinaan maanantaina oli vähän nihkee lähteen käymään kun oli yli 20 asteen pakkasessa ilman lohkoa.. perk... vortum :evil:
Mutta lähtihän tuo :)
Mulla kyllä loppuu mielenkiinto ihan just. Tulpat on uudet,jakajankansi + pyörijä ja tulpanjohdot mutta ne nyt oli muutenkin vaihto kunnossa. Nii ja kampuran asentoanturi on kans paikallaan,siis tää uus. Muuten on kaikki vanhat osat paikallaan.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Mikitic
Viestit: 2571
Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikitic » Ti Tammikuu 30. 23:28:59 2007

hep.. eihän nyt jostain syystä se triggeri peltilevy ole taittunut? Vaikka kumman syystä?

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Ti Tammikuu 30. 23:51:45 2007

mikimikkola kirjoitti:hep.. eihän nyt jostain syystä se triggeri peltilevy ole taittunut? Vaikka kumman syystä?
On käyny mielessä mutta mitenkä se ois taittunu..sehän on 3 niitillä kiinni kampurassa.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ke Tammikuu 31. 18:14:49 2007

On se nyt vittu kun ei bensa pala. Koita nyt vielä ottaa ne tulpat irti ja starttailet vähän aikaa ilman tulppia vaikka. Oletko mitannut ne suuttimen jännitteet tai kattonu jollain millasta ohjausta ne saa?

Ja olihan se kipinä kunnollinen, reippaasti yli sentin pitkä ja oikein paksu?
Pyörittääkö startti kunnolla?
Jäsen #606

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Ke Tammikuu 31. 18:19:45 2007

olafu kirjoitti:Koita nyt vielä ottaa ne tulpat irti ja starttailet vähän aikaa ilman tulppia vaikka.
Pariin otteeseen jo tehny ton.
olafu kirjoitti:Oletko mitannut ne suuttimen jännitteet tai kattonu jollain millasta ohjausta ne saa?
En ole.
olafu kirjoitti: Ja olihan se kipinä kunnollinen, reippaasti yli sentin pitkä ja oikein paksu?
Pyörittääkö startti kunnolla?
On se kunnollinen. Pyörittää jonkun aikaa kunnes potkasee takas.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

henu
Viestit: 6809
Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja henu » Ke Tammikuu 31. 18:33:36 2007

Hesus kirjoitti:
olafu kirjoitti:Oletko mitannut ne suuttimen jännitteet tai kattonu jollain millasta ohjausta ne saa?
En ole.
Tällä esa84:llä cossu teki kerran vastaavat oireet eli ei millään käyntiin jne kipinät tuli ja bensaakii piti tulla mut toi suuttimille tuleva johtosarjan liitin oli jotenkii kummasti päässy hitusen aukeemaan ja ei tullu suuttimille virtaa.
Vähän kaukaahaettua mut siinä liittimessä oli härmää eli sekii kannattaa varmaan vilkasta

Jari S
Viestit: 228
Liittynyt: Ke Syyskuu 29. 18:35:58 2004

Viesti Kirjoittaja Jari S » To Helmikuu 1. 23:49:05 2007

Millainen se tilanne oli, kun sippas?

caltsu
Viestit: 3557
Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
Paikkakunta: orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caltsu » Pe Helmikuu 2. 20:06:29 2007

Jari S kirjoitti:Millainen se tilanne oli, kun sippas?
mä arvaan että rundikellon punaraja oli ylitetty ja sitten petsku heitti pienempää sisään. :wink:
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Ville K » Pe Helmikuu 2. 23:21:05 2007

Sata varma juttu jos noin on vika tullut, että se pitkä laahain on palasina jakopäästä, jolloin ketju ei pysy kireällä, ja nokkien ajoitus muuttuu sen verran, että ei lähde käymään... Jakopäätä auki vaan :lol:
Pedal tu tö metal!

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » La Helmikuu 3. 18:13:03 2007

caltsu kirjoitti:
Jari S kirjoitti:Millainen se tilanne oli, kun sippas?
mä arvaan että rundikellon punaraja oli ylitetty ja sitten petsku heitti pienempää sisään. :wink:
Ei se ihan noin menny..

Oli ehkä 2500rpm koneessa kun se sammu,hiljensin ihan normaalisti hidasteeseen ja vaihdoin pienemmälle niin sillon se vaan sammu.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Jari S
Viestit: 228
Liittynyt: Ke Syyskuu 29. 18:35:58 2004

Viesti Kirjoittaja Jari S » La Helmikuu 3. 20:43:07 2007

Oletko käynyt kaikki liittimet läpi, myös akun takana olevat. Eri sytytys moduulia vois kokeilla myös. Luultavasti vika moottorinohjauksessa, luulis tuon metelöineen jos jako meni sekaisin.

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » La Helmikuu 3. 20:48:34 2007

kato se vedenlämpöanturi siitä imusarjasta(2-napainen) että on kunnossa.
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

CosworthPower
Viestit: 1938
Liittynyt: Ma Tammikuu 30. 8:04:01 2006
Paikkakunta: Siinä se on turun ja salon välissä...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CosworthPower » La Helmikuu 3. 23:35:56 2007

Ootkos koittanut antaa kaasua kun käynnistät? Ja onkos katti vehe?
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...:cry:
#1349

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Su Helmikuu 4. 2:26:24 2007

Jari S kirjoitti:Oletko käynyt kaikki liittimet läpi, myös akun takana olevat. Eri sytytys moduulia vois kokeilla myös. Luultavasti vika moottorinohjauksessa, luulis tuon metelöineen jos jako meni sekaisin.
Joo,jako on ok. Puristukset on ok,tai no 3:ssa on 9bar ja muissa ~11bar. Sytytys moduuli? Tarkoitatko sitä mikä on puolan alla? Toisella ruiskuboksilla on jo kokeiltu tuloksetta. Täytyypi käydä läpi liitokset ja sit mitata se lämpötila-anturi.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Su Helmikuu 4. 2:28:13 2007

Dokki-90 kirjoitti:Ootkos koittanut antaa kaasua kun käynnistät? Ja onkos katti vehe?
Olen myös kokeillu antaa kaasua eikä oo mitään vaikutusta. Juu on katti vehje.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Vastaa Viestiin