zetec turbo??

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

zetec turbo??

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » La Lokakuu 14. 22:52:45 2006

toivottavasti tälläistä topikkia ei ole ollut...

onkos kokemuksia zetecin ahtamisesta?? onko jotain tiettyä heikkoa kohtaa\vikoja, jotka ilmenisivät varsinkin ahtamisen yhteydessä???

tälläi akkiä suunniteltuna tuli mieleen accraliten männät ja teräsveivit. mitäs mieltä tosta ollaan..

ostan tuollaisen koneen (2.0) joka tapauksessa (varattu mulle) mutta ahtaakko se vai ei :?:
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Su Lokakuu 15. 0:53:32 2006

Accralitet on aika arvokkaat männät ja tietääkseni tehty lähinnä ZVH konetta silmällä pitäen ja voi olla ongelmia työstää niitä Zetecciin. Itse teetin itselleni tuolllaiset:
http://www.kolumbus.fi/ulpu.tuominen/JT ... iston1.jpg

Eaglen hyllykama veivit ja custom IASA männät. Yhteensä sen verran kuin Accraliten männät. Kansipahviksi milllinen ST170 nelikerros rosteri tiiviste.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Su Lokakuu 15. 1:12:50 2006

mutta lähinnä sitä että onko ne hyvät vai todella hyvät...

jos turbotan niin investoin sellasiin osiin että varmasti kestää edes jotain...... eihän sitä koskaan tiedä mitä mikäkin kestää mut kuitenkin
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » Su Lokakuu 15. 10:05:49 2006

Ymmärsitkö nyt itse pointtia... Accraliten ZVH/Zetec männät myydään yleensä unfinishd crown versiona, eli männän laki on paksu työstämätön lätty. Tämä sen takia, jotta siitä saisi sopivan CVH kannen kanssa. Kun sitten halutaan tehdä ahdettu zetec, niin männästä joutuu ottamaan niin paljon kamaa pois että laki menee jo turhan ohkaseksi.
Toinen juttu on veivit. Accraliten mäntä on tehty muistaakseni vanhemman zetecin veivejä (lyhyemmät) varten. Tähän vanhempaan koneeseen ei tahdo sitten taas löytyä kunnon veivejä mistään. 98- zetecin veivejä taas saa edullisesti, mutta silloin pitää käyttää myös 98- zeteccin tehtyjä mäntiä. Jenkeistä saa ainakin JE:ltä valmiita takomäntiä.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Su Lokakuu 15. 13:31:36 2006

Ymmärsitkö nyt itse pointtia...
en oikee, mut nyt meni perille :wink:
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

AnttiR
Viestit: 1185
Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AnttiR » Su Lokakuu 15. 17:37:07 2006

Mitä tuommoset IASA:n männät suurinpiirtein kustantaa? Ja mistä niitä ylipäätänsä saa tilattua?
Jäsen #1112

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Su Lokakuu 15. 19:14:30 2006

http://www.iasapistons.com/

tuollasen löysin mut en oikee löytäny sieltä mitään kivaa
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Ma Lokakuu 23. 0:48:46 2006

eli VAPARI ON VAIHTOEHTO....
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

ParDe
Viestit: 889
Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 21:30:16 2002
Paikkakunta: Turku

...

Viesti Kirjoittaja ParDe » Ma Lokakuu 23. 0:54:55 2006

Oikein!!!
#15
RS20004x4 Verta, hikeä ja kyyneliä, nyt entinen
BMW 325 TDS Touring

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Ma Lokakuu 23. 1:00:08 2006

ja takavetoasennus tietenkin.
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

T-mu
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja T-mu » Ma Lokakuu 23. 1:40:18 2006

Tuommonen löyty, onhan se kallis, mut kuitenkin...


http://www.fordracingparts.com/parts/pa ... Field=8902

AnttiR
Viestit: 1185
Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AnttiR » La Joulukuu 9. 18:09:36 2006

Löytyykö mistään 1.8 zetecciin kiertokankia ja takomäntiä? JE:llä ja eaglella on vain uudempaan 2.0 zetecciin mäntiä ja kiertokankia mitä tuossa nopeasti katsoin.
Jäsen #1112

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » La Joulukuu 9. 20:41:49 2006

No kanget on samat 1.8 vs. 2.0, ja männät on jotakuinkin ihan saman hintaiset vaikka ne ottaisi custom mitoilla.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » La Joulukuu 9. 22:21:53 2006

prostreetistä wisecon mittatilausmännät 690e\4 kpl, ainaki yks vaihtoehto
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

AnttiR
Viestit: 1185
Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AnttiR » La Joulukuu 9. 23:30:45 2006

Ok! Kiitokset tiedoista.
Jäsen #1112

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » La Tammikuu 20. 19:22:53 2007

herätellääs tämä.

eli alakerta st170 focuksesta ja blacktop kansi päälle ja ahdin kylkeen.

st kiertokanget olis teräksiset ja siihen rs focuksen männät tai sit wiseco mittatilaus....

mitäs tälläisestä raati on mieltä???
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ke Tammikuu 24. 23:44:19 2007

Onkos kukaan tutkinut mahdollisuuksia käyttää jotain muuhun moottoriin tarkoitettuja mäntiä. Ainakin Datsunin 200SX 2-litrasen koneen männät on aika lähelle. Kankien pituutta ja laakeripesän mittoja en ole saanut mistään urkittua, mutta niihin saa kuitenkin H-profiili teräskankia aika edullisesti.
EDIT: Selailin foorumia ja löysin seuraavia tietoja:
Ilpo kirjoitti:Tuolla "Focus Zetec" -nimellä viitataan ilmeisesti Zetec E moottorin ns. Mk3 versioon jossa on mm. täysin erilainen vesipumppu ja kovat nostajat. Kiertokanki on 5,54" (n.140,7 mm) ja tappi 19 mm. Tämä moottori tuli tuotantoon 5/98 alkaen ja sitä on kyllä myös tuon jälkeen tehdyissä Mondeoissa, tunnistaa mustasta venttiilikopasta. Männän puristuskorkeus on 28 mm.

Vanhempi Zetec E on 5,36" (136,18 mm) kiertokangella (tappi 13/16") ja männän puristuskorkeus 33 mm. Näillä mitoilla ovat kaikki ennen 5/98 tehdyt koneet. (Mitat peräisin Burtonin kataloogista)

Mielenkiintoista on se, että esim Eagle myy kankea jonka pituus on 5.483" (139,3 mm). Tämän mitan ilmoittaa myös Ford Racingin mittataulukko.
Mikäs on Zetecin alalaakeripesän halkaisija?
Viimeksi muokannut olafu, To Tammikuu 25. 0:44:04 2007. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jäsen #606

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Tammikuu 25. 0:17:14 2007

olafu kirjoitti:Zeteccimiehet herätys, kaikkia oleellisia alakerran mittoja kaivataan! :)
Miksi metsästää jostakin toisesta kikottimesta osia, kun zetecciin on valmiiina vaikka mitä edullisesti?
Escort mk3 + 2x Focus mk1

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » To Tammikuu 25. 0:28:28 2007

JesseT kirjoitti:
olafu kirjoitti:Zeteccimiehet herätys, kaikkia oleellisia alakerran mittoja kaivataan! :)
Miksi metsästää jostakin toisesta kikottimesta osia, kun zetecciin on valmiiina vaikka mitä edullisesti?
No paljonko tommosen zetecin vahvemmat kiertokanget sitten maksaa valmiina? vai kestääkö ne sellaisenaan paljonkin ?
Jäsen #606

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » To Tammikuu 25. 8:49:09 2007

jos toi ästeen puristuskorkeus selviäis niin selviäis myös mistä japanilaisesta moottorista löytyy sopivat wisecot, aika monessa japsissa olis 85mm männät ja 2.0 zetecin männät on 84,8. st 170 kiertokanget on teräksiset ja koko alakerta soveltuisi hyvin turbottamiseen kun on muutenkin tehty paremmaksi.

edit:männäntappi 20mm
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Tammikuu 25. 10:08:59 2007

olafu kirjoitti:
JesseT kirjoitti:
olafu kirjoitti:Zeteccimiehet herätys, kaikkia oleellisia alakerran mittoja kaivataan! :)
Miksi metsästää jostakin toisesta kikottimesta osia, kun zetecciin on valmiiina vaikka mitä edullisesti?
No paljonko tommosen zetecin vahvemmat kiertokanget sitten maksaa valmiina? vai kestääkö ne sellaisenaan paljonkin ?
Eaglen veivit on ainakin vähän alta 300e/sarja.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

j.kangas
CRSC jäsen 2015
Viestit: 216
Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005

Viesti Kirjoittaja j.kangas » To Tammikuu 25. 11:42:04 2007

JesseT kirjoitti:
olafu kirjoitti:
JesseT kirjoitti: Miksi metsästää jostakin toisesta kikottimesta osia, kun zetecciin on valmiiina vaikka mitä edullisesti?
No paljonko tommosen zetecin vahvemmat kiertokanget sitten maksaa valmiina? vai kestääkö ne sellaisenaan paljonkin ?
Eaglen veivit on ainakin vähän alta 300e/sarja.
Ehkä vähän asian ohi, mutta mistä noita eaglen veivejä löytyy tohon hintaan?
ESCORT MK3/4

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Tammikuu 25. 14:26:14 2007

j.kangas kirjoitti:
JesseT kirjoitti:
olafu kirjoitti:No paljonko tommosen zetecin vahvemmat kiertokanget sitten maksaa valmiina? vai kestääkö ne sellaisenaan paljonkin ?
Eaglen veivit on ainakin vähän alta 300e/sarja.
Ehkä vähän asian ohi, mutta mistä noita eaglen veivejä löytyy tohon hintaan?
Ensimmäinen osuma hakuun:
linkki
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » To Tammikuu 25. 15:06:15 2007

Nuo tuolla jenkkien ebayssä myytävät kanki+mäntä-paketit ovat käypäiset suoraan tähän -98 uudempaan Zeteciin.
Vanhempaan Zeteciin kanget käyvät myös, mutta silloin joutuu kehittämään männän mittatilauksena, tuo uuemman Zetecin mäntä+kankisetti tulee reippaasti yli lohkon tason.

Eikös Jessellä ollut juuri kyseessä vanhemman mallin 2.0 Zetec, missä on mittatilauksella tehdyt männät ja juuri nuo Eaglen veivit?
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

Ilpo
Viestit: 640
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001

Viesti Kirjoittaja Ilpo » To Tammikuu 25. 15:47:33 2007

Kyllä se uudemman mallisen Zetecin kanki+mäntäsetti käy myös vanhempaan lohkoon. Pitää vaan tosiaan vaihtaa molemmat parina, uudemman kanki + vanhemman mäntä tuottaa lohkon yli tulevan yhdistelmän.
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja JesseT » To Tammikuu 25. 18:17:11 2007

Juuri näin. Ei mitään ongelmaa, kankisuhde vain paranee.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » To Tammikuu 25. 18:51:42 2007

JesseT kirjoitti:Juuri näin. Ei mitään ongelmaa, kankisuhde vain paranee.
No hyvä, muistin sitten väärin :oops:

Esim. TÄMÄ setti 9.0:1 puristussuhteella voisi olla hyvä paketti vanhempaan 2.0 lohkoon turbokäyttöä ajatellen...
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

Etuveto
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1043
Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja Etuveto » To Tammikuu 25. 18:57:53 2007

Hartza kirjoitti:
JesseT kirjoitti:Juuri näin. Ei mitään ongelmaa, kankisuhde vain paranee.
No hyvä, muistin sitten väärin :oops:

Esim. TÄMÄ setti 9.0:1 puristussuhteella voisi olla hyvä paketti vanhempaan 2.0 lohkoon turbokäyttöä ajatellen...
Sama setti minulla kiinni...
#295

Rstf
Xr2i

Ilpo
Viestit: 640
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001

Viesti Kirjoittaja Ilpo » To Tammikuu 25. 20:12:24 2007

fiffe kirjoitti:
Hartza kirjoitti:
JesseT kirjoitti:Juuri näin. Ei mitään ongelmaa, kankisuhde vain paranee.
No hyvä, muistin sitten väärin :oops:

Esim. TÄMÄ setti 9.0:1 puristussuhteella voisi olla hyvä paketti vanhempaan 2.0 lohkoon turbokäyttöä ajatellen...
Sama setti minulla kiinni...
Mulla vasta hyllyssä odottelemassa...
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » Pe Tammikuu 26. 13:54:36 2007

Ilpo kirjoitti:
fiffe kirjoitti:
Hartza kirjoitti: No hyvä, muistin sitten väärin :oops:

Esim. TÄMÄ setti 9.0:1 puristussuhteella voisi olla hyvä paketti vanhempaan 2.0 lohkoon turbokäyttöä ajatellen...
Sama setti minulla kiinni...
Mulla vasta hyllyssä odottelemassa...
Nyt heräsi mielenkiinto kun hintakin alkaa olla järkevällä tasolla. Eli mistä ja mitä tilasitte, mitä maksoi ja tuliko muita kuluja (tulli yms.) Ja mihin lohkoon?

Kun saan tuon nykyisen paketin keulalle ja rikottua, voisi jo alkaa suunnitella uutta.
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

Ilpo
Viestit: 640
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001

Viesti Kirjoittaja Ilpo » La Tammikuu 27. 13:06:40 2007

Mun osat tuli kaverin mukana matkalaukussa jenkeistä joten mitään tullia tai veroja ei niistä mennyt :wink: Firma taisi olla tämä: http://www.nolimitmotorsport.com/ mutta noita nyt on myynissä melkein jokaisella jenkkien import-putiikilla.
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja

AnttiR
Viestit: 1185
Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AnttiR » To Helmikuu 1. 17:43:06 2007

Onko 1.8 ja 2.0 zetecin kansilla mitään eroa?
Jäsen #1112

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Pe Helmikuu 2. 6:31:25 2007

AnttiR kirjoitti:Onko 1.8 ja 2.0 zetecin kansilla mitään eroa?
villi veikkaus että yhteensopivuusongelmaa ei ole...
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

pau
Viestit: 325
Liittynyt: Ti Toukokuu 13. 13:57:41 2003
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja pau » Pe Helmikuu 2. 9:21:46 2007

AnttiR kirjoitti:Onko 1.8 ja 2.0 zetecin kansilla mitään eroa?
ilman mitään veikkauksia, ainoat erot on palotilan mallissa, jossa 2.0 suuremman boren takia palotilaa on vähän suurennettu. Venttiilit samat, ja kanavat.

löytyy kumpiakin lätsiä kellarista

p.
Anglia 105E -67, Escort mk1 -73, Escort mk1 4D -74, Sierra Cosworth 4WD -90, F-150 4x4 XLT Lariat, Mondeo STW -03

AnttiR
Viestit: 1185
Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AnttiR » Ti Tammikuu 29. 13:38:15 2008

Onkos vanhemmalla "hopealla" ja uudemmalla "mustalla" kannella eroja? Meneekö esim mustakantiseen tarkoitetut nokat vanhempaan kanteen?

HP-tuning
Viestit: 36
Liittynyt: Pe Heinäkuu 7. 14:05:16 2006
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HP-tuning » Su Huhtikuu 13. 15:26:49 2008

Olikohan tämä jo mainittu?

http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.php?id=608

Vaikuttaisi aika näppärältä, eikä maksa ihan maltaita. Kuinkas paljon tuohon pitäisi muuten laittaa lisää rahaa, että kyseisestä setistä saisi toimivan pelin. Ja nyt puhutaan pelkistä osista ja työstä, ei vielä katsastuksesta.

Ei taida vielä vakio-mootorinohjauksen kanssa irrota lisää hevosia, jos tuon setin vaan pulttaisi paikoilleen.
Ford Focus 1.8i Trend -01
http://users.jyu.fi/~hatapalo/

HP-tuning
Viestit: 36
Liittynyt: Pe Heinäkuu 7. 14:05:16 2006
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HP-tuning » To Huhtikuu 17. 15:55:47 2008

Mitä tuollaiseen valmisturboon käytännössä tarvitsee lisää, jos se on ns."bolt on" tyyppinen. Tietenkin putkea ilmanputsarilta turboon ja turbosta kaasuläpälle, sekä tietenkin pakoputkisto ja katti. Mutta esim. välijäähdytin, onko se tarpeellinen? Tarvitseeko konetta avata ollenkaan? Entä tarvitseeko turbon lisäämiseksi koskea auton elektroniikkaan?
Ford Focus 1.8i Trend -01
http://users.jyu.fi/~hatapalo/

Hartza
Viestit: 1241
Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
Paikkakunta: Salocon Valley #584
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hartza » To Huhtikuu 17. 16:16:21 2008

HP-tuning kirjoitti:Mitä tuollaiseen valmisturboon käytännössä tarvitsee lisää, jos se on ns."bolt on" tyyppinen. Tietenkin putkea ilmanputsarilta turboon ja turbosta kaasuläpälle, sekä tietenkin pakoputkisto ja katti. Mutta esim. välijäähdytin, onko se tarpeellinen? Tarvitseeko konetta avata ollenkaan? Entä tarvitseeko turbon lisäämiseksi koskea auton elektroniikkaan?
No tossa on vasta murto-osa mitä tarvitaan jos muutetaan vapari turbokäyttöön. Tärkeimpänä kunnollinen moottorinohjausjärjestelmä, johtosarjat, tehokkaampi bensapumppu, isommat suuttimet, koneen sisäiset muutokset, putkisto, välijäähdytin, säätö ym ym...

Jos tuon tunget vakiomottiin niin hyvää siitä ei tule. Kokeilin vakioboksin kanssa turboa ihan kokeilumielessä ja 1.8 Zetec menee jo laihalle 0.3 barin jälkeen vakioboksilla ja suuttimilla...
  • Toyota Corolla 1.4 D4D -06
    Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
    Chevrolet K1500 4x4 pick-up

Vastaa Viestiin