Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Rahtinalle
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
Viesti
Kirjoittaja Rahtinalle » La Lokakuu 14. 22:52:45 2006
toivottavasti tälläistä topikkia ei ole ollut...
onkos kokemuksia zetecin ahtamisesta?? onko jotain tiettyä heikkoa kohtaa\vikoja, jotka ilmenisivät varsinkin ahtamisen yhteydessä???
tälläi akkiä suunniteltuna tuli mieleen accraliten männät ja teräsveivit. mitäs mieltä tosta ollaan..
ostan tuollaisen koneen (2.0) joka tapauksessa (varattu mulle) mutta ahtaakko se vai ei

#712
"hei, onks sen verran yhdyssana"
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Su Lokakuu 15. 0:53:32 2006
Accralitet on aika arvokkaat männät ja tietääkseni tehty lähinnä ZVH konetta silmällä pitäen ja voi olla ongelmia työstää niitä Zetecciin. Itse teetin itselleni tuolllaiset:
http://www.kolumbus.fi/ulpu.tuominen/JT ... iston1.jpg
Eaglen hyllykama veivit ja custom IASA männät. Yhteensä sen verran kuin Accraliten männät. Kansipahviksi milllinen ST170 nelikerros rosteri tiiviste.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
Rahtinalle
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
Viesti
Kirjoittaja Rahtinalle » Su Lokakuu 15. 1:12:50 2006
mutta lähinnä sitä että onko ne hyvät vai todella hyvät...
jos turbotan niin investoin sellasiin osiin että varmasti kestää edes jotain...... eihän sitä koskaan tiedä mitä mikäkin kestää mut kuitenkin
#712
"hei, onks sen verran yhdyssana"
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Su Lokakuu 15. 10:05:49 2006
Ymmärsitkö nyt itse pointtia... Accraliten ZVH/Zetec männät myydään yleensä unfinishd crown versiona, eli männän laki on paksu työstämätön lätty. Tämä sen takia, jotta siitä saisi sopivan CVH kannen kanssa. Kun sitten halutaan tehdä ahdettu zetec, niin männästä joutuu ottamaan niin paljon kamaa pois että laki menee jo turhan ohkaseksi.
Toinen juttu on veivit. Accraliten mäntä on tehty muistaakseni vanhemman zetecin veivejä (lyhyemmät) varten. Tähän vanhempaan koneeseen ei tahdo sitten taas löytyä kunnon veivejä mistään. 98- zetecin veivejä taas saa edullisesti, mutta silloin pitää käyttää myös 98- zeteccin tehtyjä mäntiä. Jenkeistä saa ainakin JE:ltä valmiita takomäntiä.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
Rahtinalle
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
Viesti
Kirjoittaja Rahtinalle » Su Lokakuu 15. 13:31:36 2006
Ymmärsitkö nyt itse pointtia...
en oikee, mut nyt meni perille

#712
"hei, onks sen verran yhdyssana"
-
AnttiR
- Viestit: 1185
- Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
- Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja AnttiR » Su Lokakuu 15. 17:37:07 2006
Mitä tuommoset IASA:n männät suurinpiirtein kustantaa? Ja mistä niitä ylipäätänsä saa tilattua?
Jäsen #1112
-
Rahtinalle
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
Viesti
Kirjoittaja Rahtinalle » Su Lokakuu 15. 19:14:30 2006
http://www.iasapistons.com/
tuollasen löysin mut en oikee löytäny sieltä mitään kivaa
#712
"hei, onks sen verran yhdyssana"
-
Rahtinalle
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
Viesti
Kirjoittaja Rahtinalle » Ma Lokakuu 23. 0:48:46 2006
eli VAPARI ON VAIHTOEHTO....
#712
"hei, onks sen verran yhdyssana"
-
ParDe
- Viestit: 889
- Liittynyt: Ma Tammikuu 28. 21:30:16 2002
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja ParDe » Ma Lokakuu 23. 0:54:55 2006
Oikein!!!
#15
RS20004x4 Verta, hikeä ja kyyneliä, nyt entinen
BMW 325 TDS Touring
-
Rahtinalle
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
Viesti
Kirjoittaja Rahtinalle » Ma Lokakuu 23. 1:00:08 2006
ja takavetoasennus tietenkin.
#712
"hei, onks sen verran yhdyssana"
-
T-mu
- Ylläpitäjä
Viesti
Kirjoittaja T-mu » Ma Lokakuu 23. 1:40:18 2006
-
AnttiR
- Viestit: 1185
- Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
- Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja AnttiR » La Joulukuu 9. 18:09:36 2006
Löytyykö mistään 1.8 zetecciin kiertokankia ja takomäntiä? JE:llä ja eaglella on vain uudempaan 2.0 zetecciin mäntiä ja kiertokankia mitä tuossa nopeasti katsoin.
Jäsen #1112
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » La Joulukuu 9. 20:41:49 2006
No kanget on samat 1.8 vs. 2.0, ja männät on jotakuinkin ihan saman hintaiset vaikka ne ottaisi custom mitoilla.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
Rahtinalle
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
Viesti
Kirjoittaja Rahtinalle » La Joulukuu 9. 22:21:53 2006
prostreetistä wisecon mittatilausmännät 690e\4 kpl, ainaki yks vaihtoehto
#712
"hei, onks sen verran yhdyssana"
-
AnttiR
- Viestit: 1185
- Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
- Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja AnttiR » La Joulukuu 9. 23:30:45 2006
Ok! Kiitokset tiedoista.
Jäsen #1112
-
Rahtinalle
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
Viesti
Kirjoittaja Rahtinalle » La Tammikuu 20. 19:22:53 2007
herätellääs tämä.
eli alakerta st170 focuksesta ja blacktop kansi päälle ja ahdin kylkeen.
st kiertokanget olis teräksiset ja siihen rs focuksen männät tai sit wiseco mittatilaus....
mitäs tälläisestä raati on mieltä???
#712
"hei, onks sen verran yhdyssana"
-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja olafu » Ke Tammikuu 24. 23:44:19 2007
Onkos kukaan tutkinut mahdollisuuksia käyttää jotain muuhun moottoriin tarkoitettuja mäntiä. Ainakin Datsunin 200SX 2-litrasen koneen männät on aika lähelle. Kankien pituutta ja laakeripesän mittoja en ole saanut mistään urkittua, mutta niihin saa kuitenkin H-profiili teräskankia aika edullisesti.
EDIT: Selailin foorumia ja löysin seuraavia tietoja:
Ilpo kirjoitti:Tuolla "Focus Zetec" -nimellä viitataan ilmeisesti Zetec E moottorin ns. Mk3 versioon jossa on mm. täysin erilainen vesipumppu ja kovat nostajat. Kiertokanki on 5,54" (n.140,7 mm) ja tappi 19 mm. Tämä moottori tuli tuotantoon 5/98 alkaen ja sitä on kyllä myös tuon jälkeen tehdyissä Mondeoissa, tunnistaa mustasta venttiilikopasta. Männän puristuskorkeus on 28 mm.
Vanhempi Zetec E on 5,36" (136,18 mm) kiertokangella (tappi 13/16") ja männän puristuskorkeus 33 mm. Näillä mitoilla ovat kaikki ennen 5/98 tehdyt koneet. (Mitat peräisin Burtonin kataloogista)
Mielenkiintoista on se, että esim
Eagle myy kankea jonka pituus on 5.483" (139,3 mm). Tämän mitan ilmoittaa myös Ford Racingin mittataulukko.
Mikäs on Zetecin alalaakeripesän halkaisija?
Viimeksi muokannut
olafu, To Tammikuu 25. 0:44:04 2007. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jäsen #606
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » To Tammikuu 25. 0:17:14 2007
olafu kirjoitti:Zeteccimiehet herätys, kaikkia oleellisia alakerran mittoja kaivataan!

Miksi metsästää jostakin toisesta kikottimesta osia, kun zetecciin on valmiiina vaikka mitä edullisesti?
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Viesti
Kirjoittaja olafu » To Tammikuu 25. 0:28:28 2007
JesseT kirjoitti:olafu kirjoitti:Zeteccimiehet herätys, kaikkia oleellisia alakerran mittoja kaivataan!

Miksi metsästää jostakin toisesta kikottimesta osia, kun zetecciin on valmiiina vaikka mitä edullisesti?
No paljonko tommosen zetecin vahvemmat kiertokanget sitten maksaa valmiina? vai kestääkö ne sellaisenaan paljonkin ?
Jäsen #606
-
Rahtinalle
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
Viesti
Kirjoittaja Rahtinalle » To Tammikuu 25. 8:49:09 2007
jos toi ästeen puristuskorkeus selviäis niin selviäis myös mistä japanilaisesta moottorista löytyy sopivat wisecot, aika monessa japsissa olis 85mm männät ja 2.0 zetecin männät on 84,8. st 170 kiertokanget on teräksiset ja koko alakerta soveltuisi hyvin turbottamiseen kun on muutenkin tehty paremmaksi.
edit:männäntappi 20mm
#712
"hei, onks sen verran yhdyssana"
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » To Tammikuu 25. 10:08:59 2007
olafu kirjoitti:JesseT kirjoitti:olafu kirjoitti:Zeteccimiehet herätys, kaikkia oleellisia alakerran mittoja kaivataan!

Miksi metsästää jostakin toisesta kikottimesta osia, kun zetecciin on valmiiina vaikka mitä edullisesti?
No paljonko tommosen zetecin vahvemmat kiertokanget sitten maksaa valmiina? vai kestääkö ne sellaisenaan paljonkin ?
Eaglen veivit on ainakin vähän alta 300e/sarja.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
j.kangas
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 216
- Liittynyt: Ti Syyskuu 6. 9:47:13 2005
Viesti
Kirjoittaja j.kangas » To Tammikuu 25. 11:42:04 2007
JesseT kirjoitti:olafu kirjoitti:JesseT kirjoitti:
Miksi metsästää jostakin toisesta kikottimesta osia, kun zetecciin on valmiiina vaikka mitä edullisesti?
No paljonko tommosen zetecin vahvemmat kiertokanget sitten maksaa valmiina? vai kestääkö ne sellaisenaan paljonkin ?
Eaglen veivit on ainakin vähän alta 300e/sarja.
Ehkä vähän asian ohi, mutta mistä noita eaglen veivejä löytyy tohon hintaan?
ESCORT MK3/4
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » To Tammikuu 25. 14:26:14 2007
j.kangas kirjoitti:JesseT kirjoitti:olafu kirjoitti:No paljonko tommosen zetecin vahvemmat kiertokanget sitten maksaa valmiina? vai kestääkö ne sellaisenaan paljonkin ?
Eaglen veivit on ainakin vähän alta 300e/sarja.
Ehkä vähän asian ohi, mutta mistä noita eaglen veivejä löytyy tohon hintaan?
Ensimmäinen osuma hakuun:
linkki
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
Hartza
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Hartza » To Tammikuu 25. 15:06:15 2007
Nuo tuolla jenkkien ebayssä myytävät kanki+mäntä-paketit ovat käypäiset suoraan tähän -98 uudempaan Zeteciin.
Vanhempaan Zeteciin kanget käyvät myös, mutta silloin joutuu kehittämään männän mittatilauksena, tuo uuemman Zetecin mäntä+kankisetti tulee reippaasti yli lohkon tason.
Eikös Jessellä ollut juuri kyseessä vanhemman mallin 2.0 Zetec, missä on mittatilauksella tehdyt männät ja juuri nuo Eaglen veivit?
- Toyota Corolla 1.4 D4D -06
Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
Chevrolet K1500 4x4 pick-up
-
Ilpo
- Viestit: 640
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001
Viesti
Kirjoittaja Ilpo » To Tammikuu 25. 15:47:33 2007
Kyllä se uudemman mallisen Zetecin kanki+mäntäsetti käy myös vanhempaan lohkoon. Pitää vaan tosiaan vaihtaa molemmat parina, uudemman kanki + vanhemman mäntä tuottaa lohkon yli tulevan yhdistelmän.
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » To Tammikuu 25. 18:17:11 2007
Juuri näin. Ei mitään ongelmaa, kankisuhde vain paranee.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
Hartza
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Hartza » To Tammikuu 25. 18:51:42 2007
JesseT kirjoitti:Juuri näin. Ei mitään ongelmaa, kankisuhde vain paranee.
No hyvä, muistin sitten väärin
Esim.
TÄMÄ setti 9.0:1 puristussuhteella voisi olla hyvä paketti vanhempaan 2.0 lohkoon turbokäyttöä ajatellen...
- Toyota Corolla 1.4 D4D -06
Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
Chevrolet K1500 4x4 pick-up
-
Etuveto
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1043
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
- Paikkakunta: Laukaa
Viesti
Kirjoittaja Etuveto » To Tammikuu 25. 18:57:53 2007
Hartza kirjoitti:JesseT kirjoitti:Juuri näin. Ei mitään ongelmaa, kankisuhde vain paranee.
No hyvä, muistin sitten väärin
Esim.
TÄMÄ setti 9.0:1 puristussuhteella voisi olla hyvä paketti vanhempaan 2.0 lohkoon turbokäyttöä ajatellen...
Sama setti minulla kiinni...
-
Ilpo
- Viestit: 640
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001
Viesti
Kirjoittaja Ilpo » To Tammikuu 25. 20:12:24 2007
fiffe kirjoitti:Hartza kirjoitti:JesseT kirjoitti:Juuri näin. Ei mitään ongelmaa, kankisuhde vain paranee.
No hyvä, muistin sitten väärin
Esim.
TÄMÄ setti 9.0:1 puristussuhteella voisi olla hyvä paketti vanhempaan 2.0 lohkoon turbokäyttöä ajatellen...
Sama setti minulla kiinni...
Mulla vasta hyllyssä odottelemassa...
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja
-
Hartza
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Hartza » Pe Tammikuu 26. 13:54:36 2007
Ilpo kirjoitti:fiffe kirjoitti:Hartza kirjoitti:
No hyvä, muistin sitten väärin
Esim.
TÄMÄ setti 9.0:1 puristussuhteella voisi olla hyvä paketti vanhempaan 2.0 lohkoon turbokäyttöä ajatellen...
Sama setti minulla kiinni...
Mulla vasta hyllyssä odottelemassa...
Nyt heräsi mielenkiinto kun hintakin alkaa olla järkevällä tasolla. Eli mistä ja mitä tilasitte, mitä maksoi ja tuliko muita kuluja (tulli yms.) Ja mihin lohkoon?
Kun saan tuon nykyisen paketin keulalle ja rikottua, voisi jo alkaa suunnitella uutta.
- Toyota Corolla 1.4 D4D -06
Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
Chevrolet K1500 4x4 pick-up
-
Ilpo
- Viestit: 640
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:29:33 2001
Viesti
Kirjoittaja Ilpo » La Tammikuu 27. 13:06:40 2007
Mun osat tuli kaverin mukana matkalaukussa jenkeistä joten mitään tullia tai veroja ei niistä mennyt

Firma taisi olla tämä:
http://www.nolimitmotorsport.com/ mutta noita nyt on myynissä melkein jokaisella jenkkien import-putiikilla.
Vihellys Ja Pauke - Virityspaja
-
AnttiR
- Viestit: 1185
- Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
- Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja AnttiR » To Helmikuu 1. 17:43:06 2007
Onko 1.8 ja 2.0 zetecin kansilla mitään eroa?
Jäsen #1112
-
Rahtinalle
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
Viesti
Kirjoittaja Rahtinalle » Pe Helmikuu 2. 6:31:25 2007
AnttiR kirjoitti:Onko 1.8 ja 2.0 zetecin kansilla mitään eroa?
villi veikkaus että yhteensopivuusongelmaa ei ole...
#712
"hei, onks sen verran yhdyssana"
-
pau
- Viestit: 325
- Liittynyt: Ti Toukokuu 13. 13:57:41 2003
- Paikkakunta: Salo
Viesti
Kirjoittaja pau » Pe Helmikuu 2. 9:21:46 2007
AnttiR kirjoitti:Onko 1.8 ja 2.0 zetecin kansilla mitään eroa?
ilman mitään veikkauksia, ainoat erot on palotilan mallissa, jossa 2.0 suuremman boren takia palotilaa on vähän suurennettu. Venttiilit samat, ja kanavat.
löytyy kumpiakin lätsiä kellarista
p.
Anglia 105E -67, Escort mk1 -73, Escort mk1 4D -74, Sierra Cosworth 4WD -90, F-150 4x4 XLT Lariat, Mondeo STW -03
-
AnttiR
- Viestit: 1185
- Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
- Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja AnttiR » Ti Tammikuu 29. 13:38:15 2008
Onkos vanhemmalla "hopealla" ja uudemmalla "mustalla" kannella eroja? Meneekö esim mustakantiseen tarkoitetut nokat vanhempaan kanteen?
-
HP-tuning
- Viestit: 36
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 7. 14:05:16 2006
- Paikkakunta: Jyväskylä
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja HP-tuning » Su Huhtikuu 13. 15:26:49 2008
Olikohan tämä jo mainittu?
http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.php?id=608
Vaikuttaisi aika näppärältä, eikä maksa ihan maltaita. Kuinkas paljon tuohon pitäisi muuten laittaa lisää rahaa, että kyseisestä setistä saisi toimivan pelin. Ja nyt puhutaan pelkistä osista ja työstä, ei vielä katsastuksesta.
Ei taida vielä vakio-mootorinohjauksen kanssa irrota lisää hevosia, jos tuon setin vaan pulttaisi paikoilleen.
-
HP-tuning
- Viestit: 36
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 7. 14:05:16 2006
- Paikkakunta: Jyväskylä
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja HP-tuning » To Huhtikuu 17. 15:55:47 2008
Mitä tuollaiseen valmisturboon käytännössä tarvitsee lisää, jos se on ns."bolt on" tyyppinen. Tietenkin putkea ilmanputsarilta turboon ja turbosta kaasuläpälle, sekä tietenkin pakoputkisto ja katti. Mutta esim. välijäähdytin, onko se tarpeellinen? Tarvitseeko konetta avata ollenkaan? Entä tarvitseeko turbon lisäämiseksi koskea auton elektroniikkaan?
-
Hartza
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Hartza » To Huhtikuu 17. 16:16:21 2008
HP-tuning kirjoitti:Mitä tuollaiseen valmisturboon käytännössä tarvitsee lisää, jos se on ns."bolt on" tyyppinen. Tietenkin putkea ilmanputsarilta turboon ja turbosta kaasuläpälle, sekä tietenkin pakoputkisto ja katti. Mutta esim. välijäähdytin, onko se tarpeellinen? Tarvitseeko konetta avata ollenkaan? Entä tarvitseeko turbon lisäämiseksi koskea auton elektroniikkaan?
No tossa on vasta murto-osa mitä tarvitaan jos muutetaan vapari turbokäyttöön. Tärkeimpänä kunnollinen moottorinohjausjärjestelmä, johtosarjat, tehokkaampi bensapumppu, isommat suuttimet, koneen sisäiset muutokset, putkisto, välijäähdytin, säätö ym ym...
Jos tuon tunget vakiomottiin niin hyvää siitä ei tule. Kokeilin vakioboksin kanssa turboa ihan kokeilumielessä ja 1.8 Zetec menee jo laihalle 0.3 barin jälkeen vakioboksilla ja suuttimilla...
- Toyota Corolla 1.4 D4D -06
Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
Chevrolet K1500 4x4 pick-up