ST200 koneen vaihtaminen vm97 V6 Mondeoon.

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Ilkka_H
Viestit: 3621
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

ST200 koneen vaihtaminen vm97 V6 Mondeoon.

Viesti Kirjoittaja Ilkka_H » To Tammikuu 18. 9:46:16 2007

Pistän kysymyksen kaverin puolesta.

Mitä vaaditaan ja pitää huomioida jos istututtaa ST200:sen moottorin vuoden 97 V6 Mondeoon? Vanha laatikko kuulemma sopii tuohon koneeseen pienellä modifioinnilla ja paketti mahtuu hyvin konehuoneeseen.

Kaikki info asian tiimoilta tervetullutta.
#6
Escort -75

Ilkka_H
Viestit: 3621
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ilkka_H » Ma Helmikuu 19. 13:54:39 2007

Nostetaanpas taas aihetta ylös kun ei ole apuja vielä saatu. kaikki tieto tervetullutta.
#6
Escort -75

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte » La Helmikuu 24. 20:14:14 2007

koneethan on melkein identtiset. Itse koneessa olevat muutokset on vaan nokat, läppärunko, imusarja. Bensa- ja sytkäpuolella suuttimet, ruiskuboksi.

Vaihdelaatikosta en tiedä, onkos st200 loota 6 lovinen, jos ei niin varmaan sama laatikko on sit kummassakin versiossa?

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » La Helmikuu 24. 23:18:28 2007

Laatikkokin taitaa olla sama eli viis lovinen. Välityksissä saattaa olla eroja.
Jostaki lappusesta löytyy faktaa mitä muutoksia/eroja koneissa on.

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Su Helmikuu 25. 10:44:09 2007

ytte kirjoitti:koneethan on melkein identtiset. Itse koneessa olevat muutokset on vaan nokat, läppärunko, imusarja. Bensa- ja sytkäpuolella suuttimet, ruiskuboksi.

Vaihdelaatikosta en tiedä, onkos st200 loota 6 lovinen, jos ei niin varmaan sama laatikko on sit kummassakin versiossa?
Ei ole 6 vaihteinen , sama 5 vaihteinen ilmeisesti kuin muissakin.
Kytkimessä on jotain eroa.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Su Helmikuu 25. 11:28:09 2007

Cougaria oon joskus suunnitellut ST200:n koneella.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Su Helmikuu 25. 11:38:35 2007

MouTine kirjoitti:Cougaria oon joskus suunnitellut ST200:n koneella.
Niitähän löytyy tehtaan tekeminäkin.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » Su Helmikuu 25. 13:06:16 2007

The 2,5 liter 24-valve V6 engine develops 125 kW at 6250 rev/min with an electonically controlled intake manifold runner control system to optimise torque an power out put.

The engine fitted to the Mondeo ST200 is distinguished from the 2,5 Duratec-VE engine gy following features:
- Higher power output: 151 kW (205 PS)
- Revised camshafts with modified valve timing
- Revised intake pipe
- Modified exhaust pipes
- Compression ratio 10,25:1
- Sintered and forged connecting rods
- Emission standard D4

Tommosta tietoa löytyy T.I.S:stä. Kytkimen halkaisija ainakin sama 240 mm.

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Su Helmikuu 25. 13:14:53 2007

hoopee kirjoitti:Tommosta tietoa löytyy T.I.S:stä. Kytkimen halkaisija ainakin sama 240 mm.
Jotain eroa on koska mulle vaihdettiin kytkin kesällä ja st:hen oli muutaman kympin kalliimpi kytkinpaketti kuin normaali V6:een.
Ero voi olla myös asetelmassa.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » Su Helmikuu 25. 13:39:26 2007

siipicossu kirjoitti:Jotain eroa on koska mulle vaihdettiin kytkin kesällä ja st:hen oli muutaman kympin kalliimpi kytkinpaketti kuin normaali V6:een.
Ero voi olla myös asetelmassa.
No eikös ne magnecorin tulpanjohdotki ole st:hen kalliimmat?
Ja tavan v6:n piuhatkin käy :wink:

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte » Su Helmikuu 25. 16:46:06 2007

siipicossu kirjoitti:
hoopee kirjoitti:Tommosta tietoa löytyy T.I.S:stä. Kytkimen halkaisija ainakin sama 240 mm.
Jotain eroa on koska mulle vaihdettiin kytkin kesällä ja st:hen oli muutaman kympin kalliimpi kytkinpaketti kuin normaali V6:een.
Ero voi olla myös asetelmassa.
voihan siinä jotain eroa olla, jämäkämpi asetelma tjsp...


jos tehonlisäyksen haaveena st200 mottia laittelee niin samoihin tehoihin pääsee melkein chippaamalla normi 2.5:sen. Hestecin ohjelmalla tuli jotain 186hp ja oli ihan dynokäyrää eikä mainosheppoja.

KtK
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1835
Liittynyt: Ke Tammikuu 2. 17:26:44 2002

Viesti Kirjoittaja KtK » Su Helmikuu 25. 17:36:14 2007

Naapurin äijä sai vapaavirtaus suodattimella ja marteliuksen tuplaulostulo putkistolla norkku 2.5 litrasesta 185 heppaa dynossa.

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Su Helmikuu 25. 17:57:54 2007

siipicossu kirjoitti:
MouTine kirjoitti:Cougaria oon joskus suunnitellut ST200:n koneella.
Niitähän löytyy tehtaan tekeminäkin.
Jaa onko? Mun mielestä se on se matalavireisempi 170hp:n malli.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » Su Helmikuu 25. 19:30:57 2007

MouTine kirjoitti:
siipicossu kirjoitti:
MouTine kirjoitti:Cougaria oon joskus suunnitellut ST200:n koneella.
Niitähän löytyy tehtaan tekeminäkin.
Jaa onko? Mun mielestä se on se matalavireisempi 170hp:n malli.
http://www.stownersclub.com/models/st200_cougar.htm

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MouTine » Su Helmikuu 25. 21:37:51 2007

hoopee kirjoitti:
MouTine kirjoitti:
siipicossu kirjoitti: Niitähän löytyy tehtaan tekeminäkin.
Jaa onko? Mun mielestä se on se matalavireisempi 170hp:n malli.
http://www.stownersclub.com/models/st200_cougar.htm
Jaa... Ei vaan täälä Suomessa.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Viesti Kirjoittaja MikkoT » Su Helmikuu 25. 22:30:25 2007

Mennään ohi alkuperäisestä aiheesta, mutta onko tota cougaria tehty myös LHD versiota tolla ST200 koneella, kun tossa linkissä oli brittiversio kyseessä.

Joskus mobile.de:ssä oli myynnissä tollainen cougar, johon oli vaihdettu 2,5L koneen paikalle ST200:n kone ja jos en nyt väärin muista (/ilmoitusta lukiessani ymmärtänyt) niin tuossa swapissa ei ollut laatikkoa vaihdettu.

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sine » Su Helmikuu 25. 23:03:00 2007

Coupe-Mondeohan se Cougar onkin :lol:

ST200 versio siitä LHD versiona olisikin varsin mielenkiintoinen. Kummasti rupesikin sellainen kiinnostamaan, vaikka onkin etuvetoinen.

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ma Helmikuu 26. 8:05:23 2007

Kyllähän siitä LHD versiokin näyttää löytyvän. Tuolta löytyy esitteen tynkääkin :arrow: http://www.cougar.it/ i Modelli -linkin takaa

Tuolla lisää asiaa http://media.ford.com/newsroom/release_ ... lease=2730

Lainaus jälkimmäisen sivun lopusta:
"The Ford Cougar ST200 will go on sale early in the year 2000 in Germany and selected other European markets (Britain, France, Italy, Spain and Switzerland). Prices will be announced nearer launch."

Edit: korjasin linkin kuntoon. t. Sine

Ilkka_H
Viestit: 3621
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ilkka_H » Ma Helmikuu 26. 8:36:20 2007

Olikos kellään mitään infoa tuohon alkuperäiseen aiheeseen ?
#6
Escort -75

Remppa
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Tammikuu 27. 13:47:49 2003

Viesti Kirjoittaja Remppa » Ma Maaliskuu 5. 21:10:21 2007

Tein edelliseen autooni sellaisen semi-ST viritelmän. Vaihdoin imusarjan (ylä- ja ala) ja kaasuläpän ST200 mallista. Bensakiskossa on eroa, jouduin käyttämään tavan V6 kiskoa, jotta paluulinja (muistaakseni?) täsmäsi. Uusi ST:n kisko suuttimineen edelleen hyllyssä tyhjänpattina. Samalla vaihdettiin SHO-Shopin y-pipe ja BAT vapaavirtaussuodin sekä ST:n tuplaulostuloilla oleva loppuputki. Tämän kombinaatin vaikutukset olivat automaatilla varustettuun GT:hen aika mitäänsanomattomat arkikäytössä. Huippuja jaksoi kelata tosin n. 15km/h enemmän (210-->225), mutta sillä ei ole mitään merkitystä käytön kannalta. Hidas ja huono reagoimaan tuonkin jälkeen. Rahaa meni ja viritys epäonnistui, tuttu juttu... :lol:

En oikein jaksa uskoa, että maksaa vaivaa tuollaisen ST:n istuttaminen keulille. Helpommalla ja halvemmalla pääsee, kun hakee Saksasta aidon ST:n tai tekee sen, mitä amerikan serkut Contourille eli tekevät siitä 3-litraisen. Sitä virittämällä ovat päässeet mielenkiintoisiin tehoihin ja aikakortteihin. Googlettakaa hetki, niin eiköhän ala tietoa löytyä.

Tuollaisen 125kW kutosen pahin ahdistus on minusta ne ihan saatanan ahtaat pakosarjat minne sinnekin on pitänyt molemmin puolin katit tunkea. Peltisarjat tilalle, avara putkisto läpivirtaavalla 1:llä katilla loppuun saakka, riittävä ilmansaanti ja ehkä ne ST:n imusarjat ja kaasuläppä + vv-suodin. Siinä mitä minä tekisin nyt, jos tällä tiedollä lähtisin tekemään. Enkä edes vaivautuisi maksamaan siitä tuplaulostulosta, vaatii ST:n helmat, että näyttää hyvältä.

EGR-venttiilii muuttui jossain vaiheessa, erilaiset -97:n ja ST:n aikakauden kutvosissa.

Vähän tietoa, paljon mielipiteitä. No, joskus näinkin päin.
---------------------------------------------
-73 Taunus GXL Coupe 1600 GT (MR)
-74 Escort Sport (verkkaisesti työn alla)
-81 Buick Electra Limited 2-dr Coupe (MR)
-86 Sierra iS 3d (heräteostos :D, tarjoa kaikkea iS osaa)
-97 V70 AWDT (käyttis, valitettavasti vieläkin...)
---------------------------------------------

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ma Maaliskuu 5. 21:56:24 2007

Ei taida olla enää laillinen peltisarjoilla?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ti Maaliskuu 6. 8:28:29 2007

siipicossu kirjoitti:Ei taida olla enää laillinen peltisarjoilla?
Miksi ei? Osaiskohan clubin katsastussedät kertoa?
Rekisteriotteessa ei ainakaan kattien määrästä sanota mitään.
Eli saako kattien määrää vähentää kolmesta yhteen.

ytte
Viestit: 1555
Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
Paikkakunta: Pyhäjärvi

Viesti Kirjoittaja ytte » Ti Maaliskuu 6. 9:30:54 2007

tai nakkaa sarjojen päähän katit josta ne sit yhtyy siihen kolmanteet kattiin. Ne vakiopakosarjat on kyllä huonoimmat mitä olen ikinä nähny :?

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ti Maaliskuu 6. 12:10:20 2007

hoopee kirjoitti:
siipicossu kirjoitti:Ei taida olla enää laillinen peltisarjoilla?
Miksi ei? Osaiskohan clubin katsastussedät kertoa?
Rekisteriotteessa ei ainakaan kattien määrästä sanota mitään.
Eli saako kattien määrää vähentää kolmesta yhteen.
Eiköhän EY-tyyppihyväksyntä sen kiellä?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » To Toukokuu 10. 22:35:33 2007

Millaset etutukivarret on normi v6 mondeossa?

EDIT:
tällainenko ?
vaiko tällainen?

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ti Toukokuu 29. 9:20:16 2007

Eikö keltään löydy vastausta? Pitääkö itse lähtä kierteleen autoliikkeitä jos löytys joku -99 tai -00 mondeo mistä kattoa :wink:

Ilkka_H
Viestit: 3621
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ilkka_H » Ti Toukokuu 29. 10:00:49 2007

hoopee kirjoitti:Millaset etutukivarret on normi v6 mondeossa?



vaiko tällainen?

Tämä on 1 korisen mondeon alatukivarsi 8/ 96->
, tuosta toisesta ei mitään käsitystä.
#6
Escort -75

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ti Toukokuu 29. 11:09:28 2007

Eli millaset tukivarret löytyy kakkoskorisesta 97-00?

Kaveri oli tilailemassa Saksasta jatkeeseen alustanosia. Olisin samalla ottanu itelle tukivarret kun tuntuu puslat olevan melko pehmeät.
Noita ykköskoppasen tukivarsia sais kohtuu halvalla mutta tuo st:n tukivarsi on hieman kalliin puoleinen kuten linkistä selviää :?

JuhaN
Viestit: 67
Liittynyt: Su Huhtikuu 7. 22:42:08 2002
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja JuhaN » Ti Toukokuu 29. 12:02:40 2007

Jos tätä sivua hieman Suomentaa, niin siinä lukee että sopii Mondeo II 8/96 - 9/00 16 V bensakoneet 1.6 L, 1.8 L, 2.0 L ja 2.5 L V6 170 hv sekä 1.8 L diesel. Ei sovi Ford Mondeo 2.5 Ltr. V6 205 hv eli ST200. Eli tämä taitaa olla siis ihan normi Mondeon tukivarsi.

Siinä on taas mukavasti hintaeroa ST:n omaan tukivarteen. Yksi syy miksi piti vaihtaa uudempaan perheautoon... Vanhassa Mondeossani oli myös tukivarret vaihtolistalla + paljon muuta rahanmenoa.
Viimeksi muokannut JuhaN, Ti Toukokuu 29. 12:11:01 2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S-Max 2.0TDCi -07
Mondeo ST200 STW -00 (2002-2007) Escort RS 2000 -93 (2000-2002)
Escort 2.0 -76 "viistokeula" (Projekti) Escort 1.6 -78 (Pelto-/jäärataauto)

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ti Toukokuu 29. 12:09:15 2007

JuhaN kirjoitti:Jos tätä sivua hieman Suomentaa, niin siinä lukee että sopii Mondeo II 8/96 - 9/00 16 V bensakoneet 1.6 L, 1.8 L, 2.0 L ja 2.5 L V6 170 hv sekä 1.8 L diesel. Ei sovi Ford Mondeo 2.5 Ltr. V6 205 hv eli ST200. Eli tämä taitaa olla siis ihan normi Mondeon tukivarsi.
Pitäisi olla normaalin tukivarsi
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ti Toukokuu 29. 12:22:07 2007

Alkuperäiseen aiheeseen liittyen.
Täytyykö tukivarsien vastata st200:sta jos meinaa normi v6:en tekniikan päivittää st200-tekniikkaan.

Kaveri tilaili ebay:n kautta osia ATP-auto-teile-pöllath nimisestä firmasta.
Siellä tuo normiauton tukivarren hinta alkaa olemaan kohdallaan.
http://www.atp-autoteile.de/Product.aspx?p=2564278
Mutta yllätys yllätys ei löydy mistään muualta kuin tuosta aiemmasta linkistä st200:n tukivarsi.

Vastaa Viestiin