ST200 koneen vaihtaminen vm97 V6 Mondeoon.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
ST200 koneen vaihtaminen vm97 V6 Mondeoon.
Pistän kysymyksen kaverin puolesta.
Mitä vaaditaan ja pitää huomioida jos istututtaa ST200:sen moottorin vuoden 97 V6 Mondeoon? Vanha laatikko kuulemma sopii tuohon koneeseen pienellä modifioinnilla ja paketti mahtuu hyvin konehuoneeseen.
Kaikki info asian tiimoilta tervetullutta.
Mitä vaaditaan ja pitää huomioida jos istututtaa ST200:sen moottorin vuoden 97 V6 Mondeoon? Vanha laatikko kuulemma sopii tuohon koneeseen pienellä modifioinnilla ja paketti mahtuu hyvin konehuoneeseen.
Kaikki info asian tiimoilta tervetullutta.
#6
Escort -75
Escort -75
-
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Ei ole 6 vaihteinen , sama 5 vaihteinen ilmeisesti kuin muissakin.ytte kirjoitti:koneethan on melkein identtiset. Itse koneessa olevat muutokset on vaan nokat, läppärunko, imusarja. Bensa- ja sytkäpuolella suuttimet, ruiskuboksi.
Vaihdelaatikosta en tiedä, onkos st200 loota 6 lovinen, jos ei niin varmaan sama laatikko on sit kummassakin versiossa?
Kytkimessä on jotain eroa.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Cougaria oon joskus suunnitellut ST200:n koneella.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Niitähän löytyy tehtaan tekeminäkin.MouTine kirjoitti:Cougaria oon joskus suunnitellut ST200:n koneella.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
The 2,5 liter 24-valve V6 engine develops 125 kW at 6250 rev/min with an electonically controlled intake manifold runner control system to optimise torque an power out put.
The engine fitted to the Mondeo ST200 is distinguished from the 2,5 Duratec-VE engine gy following features:
- Higher power output: 151 kW (205 PS)
- Revised camshafts with modified valve timing
- Revised intake pipe
- Modified exhaust pipes
- Compression ratio 10,25:1
- Sintered and forged connecting rods
- Emission standard D4
Tommosta tietoa löytyy T.I.S:stä. Kytkimen halkaisija ainakin sama 240 mm.
The engine fitted to the Mondeo ST200 is distinguished from the 2,5 Duratec-VE engine gy following features:
- Higher power output: 151 kW (205 PS)
- Revised camshafts with modified valve timing
- Revised intake pipe
- Modified exhaust pipes
- Compression ratio 10,25:1
- Sintered and forged connecting rods
- Emission standard D4
Tommosta tietoa löytyy T.I.S:stä. Kytkimen halkaisija ainakin sama 240 mm.
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Jotain eroa on koska mulle vaihdettiin kytkin kesällä ja st:hen oli muutaman kympin kalliimpi kytkinpaketti kuin normaali V6:een.hoopee kirjoitti:Tommosta tietoa löytyy T.I.S:stä. Kytkimen halkaisija ainakin sama 240 mm.
Ero voi olla myös asetelmassa.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
voihan siinä jotain eroa olla, jämäkämpi asetelma tjsp...siipicossu kirjoitti:Jotain eroa on koska mulle vaihdettiin kytkin kesällä ja st:hen oli muutaman kympin kalliimpi kytkinpaketti kuin normaali V6:een.hoopee kirjoitti:Tommosta tietoa löytyy T.I.S:stä. Kytkimen halkaisija ainakin sama 240 mm.
Ero voi olla myös asetelmassa.
jos tehonlisäyksen haaveena st200 mottia laittelee niin samoihin tehoihin pääsee melkein chippaamalla normi 2.5:sen. Hestecin ohjelmalla tuli jotain 186hp ja oli ihan dynokäyrää eikä mainosheppoja.
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Jaa onko? Mun mielestä se on se matalavireisempi 170hp:n malli.siipicossu kirjoitti:Niitähän löytyy tehtaan tekeminäkin.MouTine kirjoitti:Cougaria oon joskus suunnitellut ST200:n koneella.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
http://www.stownersclub.com/models/st200_cougar.htmMouTine kirjoitti:Jaa onko? Mun mielestä se on se matalavireisempi 170hp:n malli.siipicossu kirjoitti:Niitähän löytyy tehtaan tekeminäkin.MouTine kirjoitti:Cougaria oon joskus suunnitellut ST200:n koneella.
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Jaa... Ei vaan täälä Suomessa.hoopee kirjoitti:http://www.stownersclub.com/models/st200_cougar.htmMouTine kirjoitti:Jaa onko? Mun mielestä se on se matalavireisempi 170hp:n malli.siipicossu kirjoitti: Niitähän löytyy tehtaan tekeminäkin.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
Mennään ohi alkuperäisestä aiheesta, mutta onko tota cougaria tehty myös LHD versiota tolla ST200 koneella, kun tossa linkissä oli brittiversio kyseessä.
Joskus mobile.de:ssä oli myynnissä tollainen cougar, johon oli vaihdettu 2,5L koneen paikalle ST200:n kone ja jos en nyt väärin muista (/ilmoitusta lukiessani ymmärtänyt) niin tuossa swapissa ei ollut laatikkoa vaihdettu.
Joskus mobile.de:ssä oli myynnissä tollainen cougar, johon oli vaihdettu 2,5L koneen paikalle ST200:n kone ja jos en nyt väärin muista (/ilmoitusta lukiessani ymmärtänyt) niin tuossa swapissa ei ollut laatikkoa vaihdettu.
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Kyllähän siitä LHD versiokin näyttää löytyvän. Tuolta löytyy esitteen tynkääkin
http://www.cougar.it/ i Modelli -linkin takaa
Tuolla lisää asiaa http://media.ford.com/newsroom/release_ ... lease=2730
Lainaus jälkimmäisen sivun lopusta:
"The Ford Cougar ST200 will go on sale early in the year 2000 in Germany and selected other European markets (Britain, France, Italy, Spain and Switzerland). Prices will be announced nearer launch."
Edit: korjasin linkin kuntoon. t. Sine

Tuolla lisää asiaa http://media.ford.com/newsroom/release_ ... lease=2730
Lainaus jälkimmäisen sivun lopusta:
"The Ford Cougar ST200 will go on sale early in the year 2000 in Germany and selected other European markets (Britain, France, Italy, Spain and Switzerland). Prices will be announced nearer launch."
Edit: korjasin linkin kuntoon. t. Sine
-
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
-
- Viestit: 148
- Liittynyt: Ma Tammikuu 27. 13:47:49 2003
Tein edelliseen autooni sellaisen semi-ST viritelmän. Vaihdoin imusarjan (ylä- ja ala) ja kaasuläpän ST200 mallista. Bensakiskossa on eroa, jouduin käyttämään tavan V6 kiskoa, jotta paluulinja (muistaakseni?) täsmäsi. Uusi ST:n kisko suuttimineen edelleen hyllyssä tyhjänpattina. Samalla vaihdettiin SHO-Shopin y-pipe ja BAT vapaavirtaussuodin sekä ST:n tuplaulostuloilla oleva loppuputki. Tämän kombinaatin vaikutukset olivat automaatilla varustettuun GT:hen aika mitäänsanomattomat arkikäytössä. Huippuja jaksoi kelata tosin n. 15km/h enemmän (210-->225), mutta sillä ei ole mitään merkitystä käytön kannalta. Hidas ja huono reagoimaan tuonkin jälkeen. Rahaa meni ja viritys epäonnistui, tuttu juttu...
En oikein jaksa uskoa, että maksaa vaivaa tuollaisen ST:n istuttaminen keulille. Helpommalla ja halvemmalla pääsee, kun hakee Saksasta aidon ST:n tai tekee sen, mitä amerikan serkut Contourille eli tekevät siitä 3-litraisen. Sitä virittämällä ovat päässeet mielenkiintoisiin tehoihin ja aikakortteihin. Googlettakaa hetki, niin eiköhän ala tietoa löytyä.
Tuollaisen 125kW kutosen pahin ahdistus on minusta ne ihan saatanan ahtaat pakosarjat minne sinnekin on pitänyt molemmin puolin katit tunkea. Peltisarjat tilalle, avara putkisto läpivirtaavalla 1:llä katilla loppuun saakka, riittävä ilmansaanti ja ehkä ne ST:n imusarjat ja kaasuläppä + vv-suodin. Siinä mitä minä tekisin nyt, jos tällä tiedollä lähtisin tekemään. Enkä edes vaivautuisi maksamaan siitä tuplaulostulosta, vaatii ST:n helmat, että näyttää hyvältä.
EGR-venttiilii muuttui jossain vaiheessa, erilaiset -97:n ja ST:n aikakauden kutvosissa.
Vähän tietoa, paljon mielipiteitä. No, joskus näinkin päin.

En oikein jaksa uskoa, että maksaa vaivaa tuollaisen ST:n istuttaminen keulille. Helpommalla ja halvemmalla pääsee, kun hakee Saksasta aidon ST:n tai tekee sen, mitä amerikan serkut Contourille eli tekevät siitä 3-litraisen. Sitä virittämällä ovat päässeet mielenkiintoisiin tehoihin ja aikakortteihin. Googlettakaa hetki, niin eiköhän ala tietoa löytyä.
Tuollaisen 125kW kutosen pahin ahdistus on minusta ne ihan saatanan ahtaat pakosarjat minne sinnekin on pitänyt molemmin puolin katit tunkea. Peltisarjat tilalle, avara putkisto läpivirtaavalla 1:llä katilla loppuun saakka, riittävä ilmansaanti ja ehkä ne ST:n imusarjat ja kaasuläppä + vv-suodin. Siinä mitä minä tekisin nyt, jos tällä tiedollä lähtisin tekemään. Enkä edes vaivautuisi maksamaan siitä tuplaulostulosta, vaatii ST:n helmat, että näyttää hyvältä.
EGR-venttiilii muuttui jossain vaiheessa, erilaiset -97:n ja ST:n aikakauden kutvosissa.
Vähän tietoa, paljon mielipiteitä. No, joskus näinkin päin.
---------------------------------------------
-73 Taunus GXL Coupe 1600 GT (MR)
-74 Escort Sport (verkkaisesti työn alla)
-81 Buick Electra Limited 2-dr Coupe (MR)
-86 Sierra iS 3d (heräteostos
, tarjoa kaikkea iS osaa)
-97 V70 AWDT (käyttis, valitettavasti vieläkin...)
---------------------------------------------
-73 Taunus GXL Coupe 1600 GT (MR)
-74 Escort Sport (verkkaisesti työn alla)
-81 Buick Electra Limited 2-dr Coupe (MR)
-86 Sierra iS 3d (heräteostos

-97 V70 AWDT (käyttis, valitettavasti vieläkin...)
---------------------------------------------
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Ei taida olla enää laillinen peltisarjoilla?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Eiköhän EY-tyyppihyväksyntä sen kiellä?hoopee kirjoitti:Miksi ei? Osaiskohan clubin katsastussedät kertoa?siipicossu kirjoitti:Ei taida olla enää laillinen peltisarjoilla?
Rekisteriotteessa ei ainakaan kattien määrästä sanota mitään.
Eli saako kattien määrää vähentää kolmesta yhteen.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
-
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Eli millaset tukivarret löytyy kakkoskorisesta 97-00?
Kaveri oli tilailemassa Saksasta jatkeeseen alustanosia. Olisin samalla ottanu itelle tukivarret kun tuntuu puslat olevan melko pehmeät.
Noita ykköskoppasen tukivarsia sais kohtuu halvalla mutta tuo st:n tukivarsi on hieman kalliin puoleinen kuten linkistä selviää
Kaveri oli tilailemassa Saksasta jatkeeseen alustanosia. Olisin samalla ottanu itelle tukivarret kun tuntuu puslat olevan melko pehmeät.
Noita ykköskoppasen tukivarsia sais kohtuu halvalla mutta tuo st:n tukivarsi on hieman kalliin puoleinen kuten linkistä selviää

-
- Viestit: 67
- Liittynyt: Su Huhtikuu 7. 22:42:08 2002
- Paikkakunta: Jyväskylä
Jos tätä sivua hieman Suomentaa, niin siinä lukee että sopii Mondeo II 8/96 - 9/00 16 V bensakoneet 1.6 L, 1.8 L, 2.0 L ja 2.5 L V6 170 hv sekä 1.8 L diesel. Ei sovi Ford Mondeo 2.5 Ltr. V6 205 hv eli ST200. Eli tämä taitaa olla siis ihan normi Mondeon tukivarsi.
Siinä on taas mukavasti hintaeroa ST:n omaan tukivarteen. Yksi syy miksi piti vaihtaa uudempaan perheautoon... Vanhassa Mondeossani oli myös tukivarret vaihtolistalla + paljon muuta rahanmenoa.
Siinä on taas mukavasti hintaeroa ST:n omaan tukivarteen. Yksi syy miksi piti vaihtaa uudempaan perheautoon... Vanhassa Mondeossani oli myös tukivarret vaihtolistalla + paljon muuta rahanmenoa.
Viimeksi muokannut JuhaN, Ti Toukokuu 29. 12:11:01 2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S-Max 2.0TDCi -07
Mondeo ST200 STW -00 (2002-2007) Escort RS 2000 -93 (2000-2002)
Escort 2.0 -76 "viistokeula" (Projekti) Escort 1.6 -78 (Pelto-/jäärataauto)
Mondeo ST200 STW -00 (2002-2007) Escort RS 2000 -93 (2000-2002)
Escort 2.0 -76 "viistokeula" (Projekti) Escort 1.6 -78 (Pelto-/jäärataauto)
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Pitäisi olla normaalin tukivarsiJuhaN kirjoitti:Jos tätä sivua hieman Suomentaa, niin siinä lukee että sopii Mondeo II 8/96 - 9/00 16 V bensakoneet 1.6 L, 1.8 L, 2.0 L ja 2.5 L V6 170 hv sekä 1.8 L diesel. Ei sovi Ford Mondeo 2.5 Ltr. V6 205 hv eli ST200. Eli tämä taitaa olla siis ihan normi Mondeon tukivarsi.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Alkuperäiseen aiheeseen liittyen.
Täytyykö tukivarsien vastata st200:sta jos meinaa normi v6:en tekniikan päivittää st200-tekniikkaan.
Kaveri tilaili ebay:n kautta osia ATP-auto-teile-pöllath nimisestä firmasta.
Siellä tuo normiauton tukivarren hinta alkaa olemaan kohdallaan.
http://www.atp-autoteile.de/Product.aspx?p=2564278
Mutta yllätys yllätys ei löydy mistään muualta kuin tuosta aiemmasta linkistä st200:n tukivarsi.
Täytyykö tukivarsien vastata st200:sta jos meinaa normi v6:en tekniikan päivittää st200-tekniikkaan.
Kaveri tilaili ebay:n kautta osia ATP-auto-teile-pöllath nimisestä firmasta.
Siellä tuo normiauton tukivarren hinta alkaa olemaan kohdallaan.
http://www.atp-autoteile.de/Product.aspx?p=2564278
Mutta yllätys yllätys ei löydy mistään muualta kuin tuosta aiemmasta linkistä st200:n tukivarsi.