Mitsun puhaltimista
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
Mitsun puhaltimista
Juu elikkä tuollainen mitsun pieni puhallin eksyi tuonne ekkerin konehuoneeseen
Kuvaa ei juuri ole mutta pakopesässä lukee seuraavaa: *mitsun merkki*89-11821 tai 11321. Pakopesän laipan juuressa muistaakseni ??X16??. Suorakaiteen muotoinen laippa jossa keskellä about 4-5cm halk pyöreä reikä. 4 pultilla kiinni joista yksi kierteillä pakopesässä. Kiinteä hukkaportti sekä vesikierto. Kompurapesässä 2" lähtö ja imukaula about 2,5". Downpipen lähtö pyöreällä laipalla jossa kartio joka tulee 3 pultilla kiinni
Rakennustyöt vielä vaiheessa mutta rupesi mielenkiinto heräämään kun ei ole noiden turbojen kanssa tullut pelattua että riittääkö tuollainen mihinkään / herääkö kuinka alhaalta yms yms
edit: Kaveri jolta tuon ostin niin oli 2.0 8v ooppelista penkittänyt muistaakseni 1,4barin paineilla about 350 hevosta, tosin puristussuhde taisi olla yli 9:1
edit: 2
Pienellä kookletuksella ei löytynyt numerolla 89-11821 mitään mutta 89-11321 löytyi ebaystä 9-3 Saabin vakio puhallin joka kuvien perusteella näytti hyvinkin tutulta eli tuosta jos saisi jotain infoa
Kuvaa ei juuri ole mutta pakopesässä lukee seuraavaa: *mitsun merkki*89-11821 tai 11321. Pakopesän laipan juuressa muistaakseni ??X16??. Suorakaiteen muotoinen laippa jossa keskellä about 4-5cm halk pyöreä reikä. 4 pultilla kiinni joista yksi kierteillä pakopesässä. Kiinteä hukkaportti sekä vesikierto. Kompurapesässä 2" lähtö ja imukaula about 2,5". Downpipen lähtö pyöreällä laipalla jossa kartio joka tulee 3 pultilla kiinni
Rakennustyöt vielä vaiheessa mutta rupesi mielenkiinto heräämään kun ei ole noiden turbojen kanssa tullut pelattua että riittääkö tuollainen mihinkään / herääkö kuinka alhaalta yms yms
edit: Kaveri jolta tuon ostin niin oli 2.0 8v ooppelista penkittänyt muistaakseni 1,4barin paineilla about 350 hevosta, tosin puristussuhde taisi olla yli 9:1
edit: 2
Pienellä kookletuksella ei löytynyt numerolla 89-11821 mitään mutta 89-11321 löytyi ebaystä 9-3 Saabin vakio puhallin joka kuvien perusteella näytti hyvinkin tutulta eli tuosta jos saisi jotain infoa
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
Kompurapesässä pitäisi olla peltinen lappu, jossa lukee mitsubishi ja numerosarjoja, niiden avulla selviää kun kattelet. Tuollainen itsellä, tosin eihän sitä välttämättä tuollaista ole sulla 
Eli tuo MFD NO numerosarja, sen avulla löydät sitten täältä tarkkoja tietoja turbosta.

Eli tuo MFD NO numerosarja, sen avulla löydät sitten täältä tarkkoja tietoja turbosta.
-
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
-
- Viestit: 4057
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 0:05:07 2001
- Paikkakunta: Innercircle
Mahtaisikohan STI imprezan tai Evo mitsun ahdin olla millanen kosassa, kellään kokemuksia? luulis heräävän suht. viiveettä ja tehoakin noista kärryistä otetaan ilman ahtimen muutosta lähemmäs 350hv.
Eikös noissa ole juuri mitsu?
Eikös noissa ole juuri mitsu?
VW Bora TDi '02
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
Mini '69
Pajero 3.0i V6 '89
Sierra Cosworth 4/2wd '90
P&P Motorsport - O.N.L.Y. !
-
- Viestit: 436
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
- Paikkakunta: Pohjois Savo
Baasin Aerossa on Mitsun -HL15T ja 300hp stabiilitehojen haku on utopiaa. Mulla on tonnarissa ko. ahdin, käyttöpelissä ihan ok ja mukavasti herää, viripeliin en laittaisi. Uudemmissa Volvoissa taitaa olla mainitsemiasi ahtimia.jouni kirjoitti:Aeron ahdin taitaa olla joku TD04-16 tjms. jos nyt yhtään oikein muistan.
Og 9-3:sta löytyy garretin T25 hyrriä pl. Aero/Viggen.
S a a b & F o r d
-
- Viestit: 4858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
- Paikkakunta: Kalvola
-
- Viestit: 436
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 12:38:32 2003
- Paikkakunta: Pohjois Savo