Akseli siitä sitten takaisin kohdalleen ja kaikki merkit oli niin kuin pitääkin, mutta.......

Lähti vaivoin käyntiin, mutta vaikutti ettei kaikki pytyt olleet mukana. Kierroksilla sitten käynti kuulosti "normaalilta"
- Mittailin tulpan- ja puolan johdot, olivat ok.
- Puolan mittaus: 1 -> runko ja 15 -> akun miinus molemmissa 11.69V (vissiin ok, kun akun jännite oli 11,84V)
- puolan 1 -> 4 ja 15 -> 4 molemmissa 4,26 kohmia
- Tulpat vaihdettu
- Erinäinen määrä johtoliitoksia putsailtu
Käyntiin lähtö on parantunu aika paljon, mutta röpöttelee tyhjäkäynnillä vieläkin ...... kunnes sammuu. Ei saa edes kaasulla narraamalla pysymään käynnissä.
Olen raapinu päätäni ihan tarpeeksi ja alkaa nuo vähätkin hiukset loppumaan, joten apuja olis tarvis.
Ajoituslamppua ei ole, joten sen tuomaa helpotusta ei tällä hetkellä ole.